تبلیغات پوش نوتیفیکیشن وب و موبایل

پوش نوتیفیکیشن‌ها پیام‌های کوتاهِ تعاملی شبیه به پیامک (SMS) هستند، این نوع تبلیغات شامل یک تصویر و یک متن است و با توجه به کمپین شما می‌توانند کاربر را به اقدامات گوناگونی دعوت کند و مستقیما به دستگاه موبایل یا کامپیوتر کاربرها ارسال و توسط آنها دریافت می‌شود. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به دلیل نحوه اجرایی که دارند، اغلب از سهم خوبی در نرخ کلیک (CTR) برخوردارند. نرخ کلیک تبلیغات پوش نوتیفیکیشن از ۰.۵٪ تا ۳٪ متغیر است.

سرویس پوش نوتیفیکیشن تپسل

چرا تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

افزایش بازدید

افزایش بازدید و ترافیک باکیفیت

امکان a/b تست

امکان تست A/B و بهینه‌سازی پیشرفته

تبلیغات گسترده

ارسال تبلیغ گسترده به کاربران

مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟

  • دسترسی بلافاصله به مشتریان
  • نرخ باز شدن بالا
  • سنجش دقیق کارایی کمپین
  • هدفمند بودن تبلیغات
  • هزینه مقرون به صرفه

تفاوت پوش نوتیفیکیشن موبایل و وب‌پوش

پوش نوتیفیکیشن موبایلی و وب‌پوش، هر دو از انواع نوتیفیکیشن‌هایی هستند که برای اطلاع‌رسانی به کاربران استفاده می‌شوند. تفاوت اصلی این دو نوع نوتیفیکیشن در این است که:

  • پوش نوتیفیکیشن موبایلی روی صفحه قفل گوشی ظاهر می‌شود، در حالی که وب‌پوش روی صفحه مرورگر ظاهر می‌شود.
  • پوش نوتیفیکیشن موبایلی، معمولاً برای اطلاع‌رسانی از رویدادهای مربوط به گوشی استفاده می‌شود.
    وب‌پوش، معمولاً برای اطلاع‌رسانی از رویدادهای مربوط به مرورگر استفاده می‌شود.
تفاوت پوش نوتیفیکیشن وب و موبایل

1,500,000,000 نمایش در روز

بهترین استراتژی

بهترین استراتژی برای استفاده از پوش نوتیفیکیشن، استراتژی‌ای است که ارزشمند، مرتبط و شخصی‌سازی شده باشد. پوش نوتیفیکیشن‌هایی که این ویژگی‌ها را دارند، احتمال بیشتری دارد که توسط کاربران باز شوند و روی آنها کلیک شود.

ارزشمند بودن به این معناست که پوش نوتیفیکیشن‌ها باید برای کاربران مفید یا جذاب باشند. به عنوان مثال، یک فروشگاه آنلاین می‌تواند پوش نوتیفیکیشن‌هایی ارسال کند که به کاربران اطلاع می‌دهد که یک محصول جدید در دسترس است یا یک تخفیف ویژه در حال اجرا است.