بررسی مدل پیاده‌سازی اپلیکیشن جدول پلاس

زمان مطالعه : 2 دقیقه
خانه بلاگ داستان موفقیت توسعه دهندگان ایرانی

اپلیکیشن جدول پلاس با بیش از ۲۰۰هزار کاربر فعال، یکی از ناشرین قدیمی و موفق تپسل است که بیش از یک سال پیش به پیاده‌سازی SDK تپسل پرداخت. در این نوشتار به بررسی نتایج حاصل از پیاده‌سازی SDK جدید تپسل در اپلیکیشن جدول‌پلاس می‌پردازیم.

جدول +

سازندگان اپلیکیشن جدول پلاس

با انتشار نسخه سوم SDK تپسل در اوایل بهمن ماه ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای بهبود مدل پیاده‌سازی تبلیغات و افزایش درآمد، در اختیار توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها قرار گرفت. سازندگان اپلیکیشن جدول‌پلاس در اوایل اسفند به استفاده از نسخه جدید SDK تپسل پرداختند و با استفاده از مزایای آن، نمایش تبلیغات را بهینه‌تر کردند.

در شروع همکاری جدول‌پلاس با تپسل، تبلیغات ویدیویی فقط در صفحات داخلی بازی و هنگام نیاز کاربر به راهنمایی برای طی مرحله، نمایش داده می‌شدند. کارشناسان بخش ناشرین تپسل، ضمن ارائه‌ی چندین راهکار پیاده‌سازی که برای اپلیکیشن جدول‌پلاس به‌صورت اختصاصی طراحی شده بود، پیشنهاد استفاده از نسخه‌ی جدید SDK را به سازندگان جدول‌پلاس دادند. پس از پیاده‌سازی SDK جدید تپسل و با ترکیب ویژگی‌های تبلیغ‌گاه و آنالیز داده‌های نمایش، جدول‌پلاس امکان مشاهده‌ی ویدئو در جایگاه‌های دیگر مثل صفحه‌ی اصلی را هم ایجاد کرد تا بهترین محل نمایش ویدئو برای بهبود رفتار کاربران در مقابل تبلیغات را بیابد. این اتفاق سبب بهینه شدن تجربه تبلیغات برای کاربران شد و شاهد مثال این امر، افزایش ۱٫۸ برابری نرخ نمایش کامل، ۱٫۴ برابر شدن کلیک‌های کاربران روی لینک نهایی ویدئوها و بیش از ۲ برابر شدن نرخ نصب در این اپلیکیشن شد. این ارقام حاکی از استقبال بیشتر کاربران از تبلیغات است.

داستان موفقیت اپلیکیشن خاله قزی را در کالج تپسل بخوانید

سیستم درآمد سازندگان اپلیکیشن ها

از آنجایی که میزان درآمد سازندگان اپلیکیشن‌ها در سیستم eCPM به شاخص‌های مختلفی از جمله رفتار کاربران در مقابل تبلیغات بستگی دارد، بهینه‌سازی تجربه‌ی کاربری باعث افزایش درآمد موثر هزاره‌ی جدول‌پلاس هم شد. به عبارت دیگر، تلاش برای یافتن محل مناسب تبلیغات و بهترین مدل پیاده‌سازی، علاوه براینکه به داشتن کاربران راضی‌تر کمک می‌کند و تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌کند، درآمد ناشر را هم افزایش می‌دهد. استفاده از نسخه‌ی سوم SDK تپسل به همین ترتیب، باعث ۲٫۳ برابر شدن درآمد موثر هزاره‌ی جدول‌پلاس شده است.

در کالج تپسل بخوانید!  اسلایدهای آموزشی ویدئو مارکتینگ

تپسل معتقد است هر اپلیکیشنی می‌تواند با تلاش برای افزایش کیفیت و بهبود تجربه‌ی کاربری، کسب درآمد تبلیغاتی را افزایش دهد و در این راه در کنار ناشرین است. کارشناسان تپسل آماده‌اند تا با کمک کردن به اپلیکیشن‌ها، تجربه‌ی خود را در اختیار ایشان قرار بدهند و در مسیر رشد اپلیکیشن‌ها در کنارشان باشند. در بخش داستان موفقیت مشتریان تپسل به بررسی و تحلیل همراهی آن با اپلیکیشن‌های ایرانی می‌پردازیم.

 

  • فاطمه خورشیدی
4.7
Sending
User Review
( votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.
کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن (ویژه توسعه دهندگان)