تبلیغات پوش نوتیفیکیشن وب و موبایل
پوش نوتیفیکیشنها پیامهای کوتاهِ تعاملی شبیه به پیامک (SMS) هستند، این نوع تبلیغات که شامل یک تصویر و یک متناند، طور مستقیم به دستگاه موبایل یا کامپیوتر کاربرها ارسال و توسط آنها دریافت میشوند.
پوشنوتیفیکشنها با توجه به کمپین شما میتوانند کاربر را به اقدامات گوناگونی دعوت کنند و نکته قابل توجه درباره آنها این است که به دلیل نحوه اجرایی که دارند، اغلب از سهم خوبی در نرخ کلیک (CTR) برخوردارند. نرخ کلیک تبلیغات پوش نوتیفیکیشن از ۰.۵٪ تا ۳٪ متغیر است.
چرا تبلیغات پوش نوتیفیکیشن
افزایش بازدید و ترافیک باکیفیت
امکان تست A/B و بهینهسازی پیشرفته
ارسال تبلیغ گسترده به کاربران
مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟
- دسترسی بلافاصله به مشتریان
- نرخ باز شدن بالا
- سنجش دقیق کارایی کمپین
- هدفمند بودن تبلیغات
- هزینه مقرون به صرفه
تفاوت پوش نوتیفیکیشن موبایل و وبپوش
پوش نوتیفیکیشن موبایلی و وبپوش، هر دو از انواع نوتیفیکیشنهایی هستند که برای اطلاعرسانی به کاربران استفاده میشوند. تفاوت اصلی این دو نوع نوتیفیکیشن در این است که:
- پوش نوتیفیکیشن موبایلی روی صفحه قفل گوشی ظاهر میشود، در حالی که وبپوش روی صفحه مرورگر ظاهر میشود.
- پوش نوتیفیکیشن موبایلی، معمولاً برای اطلاعرسانی از رویدادهای مربوط به گوشی استفاده میشود.
وبپوش، معمولاً برای اطلاعرسانی از رویدادهای مربوط به مرورگر استفاده میشود.
1,500,000,000 نمایش در روز
بهترین استراتژی
بهترین استراتژی برای استفاده از پوش نوتیفیکیشن، استراتژیای است که ارزشمند، مرتبط و شخصیسازی شده باشد. پوش نوتیفیکیشنهایی که این ویژگیها را دارند، احتمال بیشتری دارد که توسط کاربران باز شوند و روی آنها کلیک شود.
ارزشمند بودن به این معناست که پوش نوتیفیکیشنها باید برای کاربران مفید یا جذاب باشند. به عنوان مثال، یک فروشگاه آنلاین میتواند پوش نوتیفیکیشنهایی ارسال کند که به کاربران اطلاع میدهد که یک محصول جدید در دسترس است یا یک تخفیف ویژه در حال اجرا است.