اینفوگرافیک موبایل‌مارکتینگ در سال 2015

زمان مطالعه : 3 دقیقه
خانه بلاگ اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

تپسل به‌طور سالانه با انتشار یک اینفوگرافیک از وضعیت بازار ایران و جهان، به بررسی وجوه مختلف بازاریابی می‌پردازد. در این اینفوگرافیک که توسط تپسل تولید شده است، اطلاعات موبایل مارکتینگ در سال 2015 مورد بررسی قرار گرفته است.

موبایل مارکتینگ در سال 2015

 

درصورتی که نمیتوانید اینفوگرافیک را مشاهده کنید مطلب زیر را بخوانید:

بررسی بازار موبایل در ایران

جمعیت: 80 میلیون و 800 هزار نفر

مشترکین موبایل: 102 میلیون و 900 هزار نفر

کاربران فعال اینترنت: 22 میلیون و200 هزار نفر

 

بررسی بازار موبایل در جهان

جمعیت : 7 میلیارد و 176 میلیون نفر

مشترکین موبایل: 7 میلیارد و 124 میلیون نفر

کاربران فعال اینترنت: 2 میلیارد و 928 میلیون نفر

 

مقایسه موبایل با سایر ابزارها

تعداد گوشی های هوشمند : 1 میلیارد و 900 میلیون

تبلت : 320 میلیون

کامپیوتر شخصی : 316 میلیون

 

مقایسه تعداد اپلیکیشن اپ استورها

گوگل پلی : 1 میلیون و 600 هزار

اپل استور: 1 میلیون و 500 هزار

کافه بازار: 36 هزار و 440

اپ استور آمازون: 400 هزار

ویندوزفون : 340 هزار

اپ استور بلک بری : 130 هزار

 

 6 شاخص مهم تحلیل وب سایت را در کالج تپسل بخوانید.

آمار هایی از موبایل و شبکه های اجتماعی

65 درصد از فعالیت های شبکه های اجتماعی از ریق گوشی های هوشمند انجام میگردد.

91 درصد از ترافیک اینترنت موبایل مربوط به شبکه های اجتماعی است.

73 درصد از کاربرام گوشی های هوشمند در شبکه های اجتماعی فعال هستند

 

تخمین استفاده ماهانه کاربران از موبایل وب و موبایل اپلیکیشن

کاربران موبایل 89 درصد از زمان استفاده از موبایل را صرف استفاده از اپلیکیشن ها می‌کنند.

بیشترین دانلود در کافه بازار

بیشترین دانلود مربوط به بخش ارتباطات با دانلود بیش از 160 میلیون و کمترین نیز به دسته مذهبی بیش از 15 میلیون بوده است

میزان زمان سپری شده در اپلیکیشن ها

43 درصد از زمان سپری شده مربوط به بازی ها و بعد از آن 26 درصد مربوط به شبکه های اجتماعی بوده است.

تخمین جهانی درآمد اپلیکیشن های موبایل

پیش بینی می شود در سال 2017 حدود 77 میلیارد دلار مربوط به اپلیکیشن های موبایل باشد.

پردرآمد ترین اپ های کافه بازار و میانگین درآمد تخمینی روزانه

Clash of kings  : بیش از 15 میلیون تومان

دیوار: بیش از 5 میلیون تومان

فالوئر بگیر اینستاگرام : بیش از 3 میلیون تومان

 

نحوه کسب درآمد اپلیکیشن‌ها

اپ های پولی: کاربر با پرداخت هزینه ی اپلیکیشن در ابتدای نصب همه قابلیت های آن را به دست می آورد.

پرداخت درون برنامه ای: کاربر از طریق پرداخت درون برنامه، اقدام به دسترسی به ویژگی های پولی می نماید.

تبلیغات: همه ویژگی‌ها رایگان است و درآمد زایی از طریق مشاهده تبلیغات توسط کاربر از برند های تبلیغاتی بدست می آید.

 

اینفوگرافیک موبایل مارکتینگ در سال 2016 را درکالج تپسل ببینید

اینفوگرافیک موبایل مارکتینگ در سال ۲۰۱۷ را در کالج تپسل ببینید

در کالج تپسل بخوانید!  تست A/B و راهکارهای بهینه‌سازی درآن

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

چرا تبلیغات بر روی موبایل موثر است؟

مستقیم و مشخص

به علت ماهیت تک به تک ارتباطی موبایل‌ها، تبلیغات تلفن همراه از نظر معرفی محصول و فروش موثر تر هستند.چون پیام ها فقط برای کاربر نشان داده می‌شوند. کاربران معمولا توجه بیشتری نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی می‌کنند.

نزدیک ترین رسانه

تا زمانی که مخاطب تبلیغی را نبیند هرچقدر هم که آن تبلیغ خلاقانه باشد بی ارزش است

موبایل جایی است که تبلیغ شما دیده می شود

76 درصد از متخصصان تبلیغات معتقدند موبایل نزدیک ترین ابزار تبلیغاتی به مخاطب است.

قابلیت اندازه گیری

ابزارهای متعددی برای اندازه گیری تبلیغات در این بستر وجود دارد. نرخ تبدیل مشاهده،تبلیغ به کاربر، یکی از پارامترهای مهم و قابل اندازه گیری برای بررسی کیفیت کمپین تبلیغاتی است.

رشد قابل توجه

مخاطبان و استفاده کنندگان از موبایل به سرعت در حال افزایش هستند. در سال 2008 متوسط زمان صرف شده برای مشاهده محتوای دیجیتال روی موبایل 18 دقیقع در روز بوده که در سا 2015 به 3 ساعت در روز افزایش یافته است.

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی چرا دیجیتال مارکتینگ؟

چگونه تبلیغات موبایلی انجام دهیم؟

تپسل یک پلتفرم هوشمند برای تبلیغات درون اپلیکیشن های موبایل است که امکانات جالبی  برای انواع تبلیغ دهندگان فراهم نموده تا به آسانی در برترین اپ های در حال حاضر بازار ایران به تبلیغ محصول یا خدمات خود بپردازند و از طرف دیگر توسعه دهندگان اپلیکیشن را یاری می‌کند تا علاوه بر کسب درآمد از طریق پرداخت درون برنامه ای، بتوانند با پخش تبلیغ در اپلیکیشن شان درآمد خود را افزایش دهند.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

تپسل، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود در فرمت‌های مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با تبلیغات تپسل آشنا شوم

در زیر برخی از راهکار های خلاقانه تپسل را معرفی میکنیم که تاکنون توسط هیچ شرکت دیگری در ایران ارائه نشده اند.

مینی گیم – پخش ویدئو – لایک و فالو اینستاگرام – لینک به سایت عضویت – عضو تلگرام – نصب اپلیکیشن

انواع تبلیغات موبایلی

تبلیغات منعطف

تعامل خلاقانه، پویایی بالا و کاربرپسند بودن! این‌ها همه از ویژگی های بارز تبلیغات منعطف است که آن را به محبوب ترین پلتفرم تبلیغات موبایل تا به حال تبدیل کرده است. طبق مطالعات، تبلیغات منعطف 79 درصد تعامل بیشتر، بیش از 18 درصد یادآوری برند بهتر و 33 درصد پیام تبلیغ را به یادماندنی تر میکند در حالی که مخاطبان هم توجه بیشتر و لحظات بهتری را سپری میکنند.

در کالج تپسل بخوانید!  اینفوگرافیک ۱۰۱ حقیقت در مورد ایمیل‌مارکتینگ در سال 2017

تبلیغات ضمنی

این نوع تبلیغات به هیچ وجه  شکل تبلیغات متنی نیستند در واقع تبلیغات ضمنی محتوایی است که کاملا با ساختار اپلیکیشن یکپارچه بوده و تقریبا از محتوای اطراف ان غیرقابل تشخیص است.این نوع تبلیغات مخاطب را ترغیب به خواندن   مطالب برند شما میکنند بدون اینکه خلل و یا اثر منفی از تجربه کاربر یا اپلیکیشن ایجاد نمایند.

تبلیغات تمام صفحه

نمایش این نوع تبلیغ در سراسر صفحه زمانی اتفاق می افتد که یک برنامه در حال بارگزاری و یا بسته شده است.

تبلیغات بنری

هرچند  که در گذشته بنر های تبلیغاتی در بالا و پایین صفحه نمایش موبایل، جزو محبوب ترین فرمت های تبلیغاتی موبایل از دید تبلیغ دهندگان بوده اند اما امروزه تبلیغات بنری به دلیل نرخ پایین تعامل با کاربر محبوبیت خود را از دست داده اند.

تبلیغات ویدئویی

آگهی در تبلیغات ویدئویی ظاهری ساده اما مفهوم پیچیده ای دارند این نوع از آگهی ها سطح تعامل بالایی با کاربر داشته و تاثیر بسیار بهتری نسبت به آگهی تلویزیونی برجای میگذارند.

آمار تپسل در سال 2015

میانگین کاربران روزانه: تپسل روزانه به طور میانگین 150 هزار بازدیدکننده پویا و کاربر فعال دارد.

کاربران منحصر بفرد : این تعداد روزانه به صورت چشمگیری رو به افزایش است.

نرخ رشد کاربران منحصر بفرد : 10 درصد افزایش در هر هفته

تعداد نمایش تبلیغ: تعداد دفعاتی که انواع تبلیغات در هر روز به کاربران نمایش داده می‌شود.

اپ های تپسلی : بیش از 30 عدد از پرمخاطب ترین اپلیکیشن های کلیدی کافه بازار

 

سؤالات متداول:

نمونه‌هایی از موبایل مارکتینگ چیست؟

موبایل مارکتینگ ممکن است شامل تبلیغاتی مانند پیام‌های متنی SMS، پیام‌های چندرسانه‌ای MMS، از طریق برنامه‌های دانلود شده با استفاده از اعلان‌های فشاری، از طریق بازاریابی درون برنامه‌ای، از طریق وب‌سایت‌های تلفن همراه و… باشد.

موبایل مارکتینگ و اهمیت آن چیست؟

بازاریابی تلفن همراه یا موبایل مارکتینگ به هرگونه فعالیت تبلیغاتی مربوط می‌شود که در تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های دستی، ازجمله تبلت ها و سایر تلفن‌های همراه موبایل انجام می‌شود. هدف بازاریابی موبایلی دستیابی به مخاطبان کاربران تلفن همراه از طریق روش‌هایی مانند تبلیغات بهینه‌شده برای موبایل، نوتیفیکیشن و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه است.

چرا موبایل مارکتینگ این‌قدر مؤثر است؟

استفاده بیش از حد از تلفن های همراه توسط کاربران در سراسر دنیا بیش از هرچیزی به اهمیت موبایل مارکتینگ برای دسترسی به مخاطبین هدف، افزوده است.

https://www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php zp-pdl.com https://www.zp-pdl.com http://otc-certified-store.com www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php vivus займзайм на счет в банкезайм на карту без отказов первый займ 0 процентовчестное слово займ на картубыстрый займ без электронной почты

  • فاطمه خورشیدی
5
Sending
User Review
5 (1 vote)

    1 ديدگاه نظر دهيد

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.