کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایلی

زمان مطالعه : 45 دقیقه
خانه بلاگ کتاب های الکترونیکی رایگان

این کتاب الکترونیکی به بیان کلیات مربوط به تقلب در تبلیغات موبایلی می پردازد و انواع مختلف تقلب در تبلیغات و راهکارهایی که برای مقابله با آن وجود دارد و تیم تپسل به کار می گیرد، نیز بیان می کند. برای دریافت کتاب، کافی است اطلاعات خود را در فرم سمت راست صفحه وارد کنید تا لینک دانلود کتاب برای شما ایمیل شود. اگر در مورد این فرآیند سوالی دارید، می‌توانید سوالات متداول ستون سمت راست را مطالعه بفرمایید و در صورت وجود هرگونه ابهام، از طریق قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

چرا مطالعه کتاب  مقابله با تقلب در تبلیغات سودمند است؟

هر چقدر بازار برای تبلیغات بر روی موبایل رونق بیشتری پیدا کند، احتمال تقلب و یا سوء استفاده افراد نیز بیشتر می‌شود و تبلیغات تقلبی نیز رشد می‌کند و پیچیده‌تر می‌شود. در واقع عده‌ای دائماً در حال تلاش برای دستیابی و دستکاری هزینه‌های پرداختی برای تبلیغات هستند.

با این حال شرکت های تبلیغاتی و همچنین شرکت تبلیغات هوشمند تپسل، هر روز به دنبال راهکارهای جدید برای مقابله با تقلب در تبلیغات هستند و در این راه دستاوردهایی نیز داشته اند. مطالعه این کتاب به شما دید خوبی در مورد انواع تقلب در تبلیغات موبایلی و راهکارهای مقابله با آن خواهد داد.

اگر شما هم برای معرفی برند خود از تبلیغات موبایلی و آنلاین استفاده می‌کنید و یا قرار است در آینده‌ای نزدیک این دسته از تبلیغات را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید، باید با تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد نیز آشنا شوید.

آخرین راهکارهای مقابله با تقلب را نیز بخوانید: تقلب های تبلیغاتی در شمارش نصب و راهکار جدید adjust

 

در کالج تپسل بخوانید!  14 راهکار موثر افزایش فروش در تابستان 97

تیم آنتی‌فراد تپسل تحقیقات و فعالیت‌های قابل توجهی در زمینه مقابله با تقلب‌های تبلیغاتی انجام داده است. تپسل به عنوان یک شبکه هوشمند تبلیغات موبایلی، علاوه بر سیستم تشخیص تقلب اختصاصی خود با شرکت‌های مطرح در زمینه آنتی‌فراد مانند branch و adjust که ابزاری برای اندازه گیری موبایل می باشد نیز همکاری می‌کند. سیستم پیشرفته تشخیص تقلب تپسل این امکان را در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد که تنها به ازای impressionهای واقعی هزینه کنند.

 

در کتاب مقابله با تقلب در تبلیغات موبایلی یا آنتی فراد با مفاهیم زیر آشنا می شویم

 

کتاب تقلب در تبلیغات موبایلی در ۳۲ صفحه تهیه شده است. گستره تقلب در تبلیغات بسیار وسیع است.در این کتاب سعی شده است به توضیحات کلی با بیانی ساده و هم چنین به طور خاص به تقلب در موبایل و راهکارهای مقابله با آن پرداخته و ضمن سادگی در بیان، مفاهیم اصلی و مهم به طور کامل منتقل شود.

  • تقلب در تبلیغات موبایلی در یک نگاه
  • تقلب در انواع اپلیکیشن‌ها
  • انواع تقلب در تبلیغات
  • چه کسانی مدیریت مبارزه با تقلب در تبلیغات را بر عهده دارند؟
  • دستاوردهای شبکه هوشمند تبلیغات تپسل در مبارزه با تقلب
  • نتیجه‌گیری

بخش‌هایی از این کتاب از شرکت Mobvista برگرفته شده است.

تیم کالج تپسل در حوزه دیجیتال مارکتینگ دو کتاب سودمند دیگر نیز منتشر کرده است.

کتاب الکترونیکی : چگونه یک اپلیکیشن اعتیادآور داشته باشیم؟

این کتاب الکترونیکی به معرفی چندین راهکار برای داشتن یک اپلیکیشن اعتیادآور می‌پردازد و به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن کمک می‌کند تا با شناخت بعد روانشناختی کاربران و همچنین مدل‌های کسب درآمدی مختلف بتوانند یک اپلیکیشن با کیفیت بالا تولید کنند.

کتاب الکترونیکی : چرا دیجیتال مارکتینگ

کتاب الکترونیک چرا دیجیتال مارکتینگ راهنمایی موجز برای آغاز دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهای مختلف است که توسط سایت hubspot.com تهیه و تنظیم شده است، در کالج تپسل با ترجمه و بومی‌سازی در جهت آموزش دیجیتال مارکتینگ به ایرانیان منتشر شده است.

در کالج تپسل بخوانید!  تبلیغات درون اپلیکیشن و نکات کاربردی در بهینه سازی تبلیغات

 

با هم پیش نمایشی از کتاب را ببینیم. صفحه از کتاب

    1 ديدگاه نظر دهيد

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.