جامع ترین راهنمای استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام

زمان مطالعه : 4 دقیقه
خانه بلاگ مقالات دیجیتال مارکتینگ

امروزه اطلاعات و داده‌های آماری نقش زیادی در بازاریابی شما دارد و باعث می‌شود تا با شناخت مخاطبان خود و بررسی رفتار آن‌ها در وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی مختلف خود و … هدفمندتر عمل کنید و محتوای متناسب با علاقه‌مندی مخاطبان خود در هرکدام از آن‌ها تولید کنید.

اینستاگرام نیز داده‌های آماری جالبی در اختیار کاربرانی که بیزینس پروفایل اینستاگرام را فعال دارند، قرار می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید تاثیر بازاریابی در اینستاگرام را بر روی مخاطبانتان بسنجید و اگر لازم است متفاوت عمل کنید.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

در این نوشتار به بررسی داده‌های آماری که در بیزینس پروفایل اینستاگرام موجود هست و روش تحلیل آن‌ها می‌پردازیم. پیش از آن اما، معنای برخی اصطلاحات رایج را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

 

مرور معنای اصطلاحات مهم اینستاگرام

Sticker Taps چیست؟

Sticker Taps نشان‌دهنده تعامل دوطرفه است؛ یعنی تعداد زمان‌هایی که مخاطبان با استوری‌های اینستاگرام شما ارتباط برقرار کرده‌اند. مثلا میزان دفعاتی که بر روی هشتگ‌ها و تگ‌ها کلیک کرده‌اند. اگر Sticker Taps شما بالا باشد، یعنی محتوای شما الهام‌بخش، جذاب و مرتبط با نیاز مخاطبان بوده است.

 

معنای Reach چیست؟

وقتی profile visit اتفاق می‌افتد یا هر اکانتی که پست اینستاگرام شما را می‌بیند یک reach برای شما محسوب می‌شود. تعداد ریچ همیشه از ایمپرشن بیشتر است زیرا اینستاگرام تعداد بازدیدهای تکراری را با این عدد جمع نمی‌کند.

 

معنی پرسونال بلاگ در اینستاگرام چیست؟

دو نوع حساب کاربری در اینستاگرام وجود دارد؛ Business Account یا حساب کاربری کسب‌وکار و Personal Blog یا حساب کاربری معمولی. در مورد اول، شما به خدمات بیشتری دسترسی دارید. مثلا می‌توانید آمار مربوط به پست‌ها، تعداد دفعات بازدید یا ذخیره‌سازی آن‌ها و زیرمجموعه‌های دیگری که قابل انتخاب کردن هستند را ببینید. پرسونال بلاگ درواقع یکی از همین زیرمجموعه‌هاست.

اگر در اینستاگرام پرسونال بلاگ ساخته‌اید، باید محتواهای بیشتری منتشر کنید تا بتوانید برند خود را بسازید.

 

بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟

بیزینس پروفایل یک قابلیت رایگان در اینستاگرام است. اینستاگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که اکانت‌هایی که می‌خواهند در اینستاگرام به عنوان بیزینس شناخته شوند، پروفایلشان را به بیزینس پروفایل تغییر دهند.

بیزینس پروفایل فقط برای اکانت‌هایی قابل‌استفاده‌است که برای بیزینس خود پیج فیس‌بوک دارند و پیج خود را به اکانت اینستاگرام خود لینک کرده‌اند.
با مطالعه مطلب راهنمای جامع IGTV اینستاگرام از کالج می‌توانید با نحوه اتصال پیج فیسبوک به اکانت اینستاگرام هم آشنا شوید.

مزایا و معایب بیزینس پروفایل اینستاگرام

مزایای بیزینس اکانت اینستاگرام

داشتن بیزنس اکانت اینستاگرام مزایایی دارد که پرسونال اکانت (یا همان personal blog) ندارد. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

۱) یافتن مشتریان جدید

قبل از وجود بیزینس پروفایل در اینستاگرام تنها راه ارتباط فالوئرها با کسب وکار شما، قرار دادن لینک وبسایتتان در پروفایل بود.با تغییر پروفایل به حالت بیزینسی در قسمت اطلاعات تماس (contact information)، دکمه contact به پروفایل شما اضافه می‌شود.کاربران اینستاگرام با کلیک بر آن می‌توانند راه ارتباطی برای تماس با شما را از بین گزینه‌های تماس تلفنی، ایمیل و هم‌چنین مکان بر روی نقشه انتخاب کنند. همچنین درصورتی که در بیزنس اکانت اینستاگرام خود، بالای ۱۰ هزار فالوئر داشته باشید، امکان قرار دادن لینک در استوری برایتان به‌وجود می‌آید.

۲) دسترسی به آنالیتیکس پروفایل برای تحلیل داده ها

قبل از این کاربرانی که نیاز به آنالیتیکس برای پروفایل اینستاگرام خود داشتند از third partyها (که رایگان نبود) استفاده می‌کردند.اما در حال حاضر اکانت بیزینس اینستاگرام داده‌های آماری کامل‌تری با عنوان insight در ارتباط با پست‌ها در اختیار قرار می‌دهد.با مشخص شدن اکانت شما به عنوان بیزینس مشتریان راحت‌تر شما را به عنوان کسب و کار می‌شناسند.

۳) تبلیغات در اینستاگرام

بیزینس پروفایل تبلیغات در اینستاگرام را آسان کرده‌است.قبل از این تنها از طریق ابزار تبلیغات فیسبوک ممکن بود.با استفاده از گزینه promote که در پایین پست‌ها وجود دارد می‌توانید برای آن call to action مشخص کنید، مخاطبین خاصی را برای تبلیغات مشخص کنید و زمان مورد نظرتان را هم مشخص کنید.

 

معایب بیزینس اکانت اینستاگرام

مزایای داشتن بیزنس اکانت اینستاگرام از پروفایل معمولی بیشتر است اما معایبی نیز دارد که شاید برایتان مهم باشد:

۱) عدم امکان داشتن صفحه خصوصی

اکانت تجاری را نمی‌توانید خصوصی (Private) کنید و تنها به شکل عمومی (Public) می‌توانید از آن استفاده کنید.

در کالج تپسل بخوانید!  منفورترین تبلیغات دیجیتال از دیدگاه کاربران کدامند؟

۲) دسترسی تنها به یک صفحه فیسبوک

پروفایل شخصی اینستاگرام می‌تواند به چند صفحه فیسبوک متصل باشد اما بیزنس پروفایل فقط می‌تواند به یک صفحه فیسبوک وصل شود.

 

چگونه پروفایل اینستاگرام خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهیم؟

اگر پروفایل شما واجد شرایط برای تبدیل به بیزینس پروفایل باشد. در بالای صفحه اینستای شما در کادر آبی رنگ دکمه switch to a business profile را خواهید دید. با کلیک بر روی آن وارد مراحل بعد یعنی وارد کردن ایمیل،شماره تماس و آدرس بیزینس خود می‌شوید. پس از طی کردن این مراحل پروفایل شما، به بیزینس پروفایل تغییر می‌کند.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

تپسل، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود در فرمت‌های مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با تبلیغات تپسل آشنا شوم

اگرصفحه شما مربوط به کسب‌وکار است، اما پیامی برای تبدیل به بیزینس پروفایل دریافت نکرده‌اید، به قسمت تنظیمات (option) بالای صفحه کسب‌وکارتان بروید و در آن‌جا گزینه switch to business profile را انتخاب کنید.

تحلیل آماری و آنالیز اینستاگرام

برای تحلیل داده‌های آماری که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، ابتدا کافی است به پروفایل خود در اینستاگرام مراجعه کنید و در قسمت بالای آن بر روی آیکون نمودار کلیک کنید تا به آمارهای صفحه خود دسترسی پیدا کنید.البته لازم به ذکر است که برای این منظور باید پیج اینستاگرام را به بیزینس پروفایل تبدیل کنید. در عکس زیر که صفحه اینستاگرام تپسل است، این آیکون مشخص شده است.

بیزینس پروفایل اینستاگرام

در آنجا اطلاعات کلی از اینکه چقدر صفحه اینستاگرام شما برای مخاطبانتان سرگرم‌کننده است، به شما ارائه می‌شود مانند تعداد فالوئرهایی‌ که در هفته گذشته به‌دست آورده‌اید و یا از دست داده‌اید. در ادامه به معرفی داده‌های آماری که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌پردازیم.

این اینفوگرافیک را حتما مطالعه کنید چرا کسب‌وکار شما به اینستاگرام نیاز دارد؟

ویژگی ها و امکانات بیزینس پروفایل اینستاگرام

  1. Impressions

    تعداد impressionها بیانگر آن است که تبلیغ شما به چه تعداد بر صفحه موبایل کاربران ظاهر شده است.

  2. Reach

    این داده آماری بیانگر آن است که چه تعداد کاربر یکتا حداقل یکی از پست‌های شما را دیده‌اند.

  3. Website Clicks

    اگر در پروفایل صفحه کسب‌وکار خود لینک قرار داده باشید، این داده آماری، تعداد دفعاتی که بر لینک شکا کلیک شده است را نمایش می‌دهد.‌

  4. Profile Visits

    این داده آماری تعداد دفعاتی که پروفایل شما دیده شده است را مشخص می‌‌کند.

  5. Followers

    این قسمت تعداد فالوئرهایی که در هفته پیش به‌دست آورده‌اید و یا از دست داده‌اید و همچنین، میانگین زمان در روز که فالوئرهای شما از اینستاگرام استفاده می‌‌کنند را نشان می‌‌دهد که این اطلاعات برای برنامه‌ریزی پست‌های شما می‌تواند بسیار مفید باشد.

    با اکانت بیزینس اینستاگرام می توانید اطلاعات کاملی از فالوئرها داشته باشید. اطلاعاتی مانند اینکه از کدام کشور و شهر هستند و این که کثر فالوئرهای شما در چه زمانی آنلاین هستند و اینستاگرام خود را چک می کنند. این اطلاعات ارزشمند به شما کمک می کند که در مورد نوع محتوا و زمان انتشار آن تصمیمات حساب شده ای بگیرید و بیشترین reach و engagement را داشته باشید.

اینستاگرام برای یک پست خاص چه داده‌های آماری در اختیار ما قرار می‌دهد؟

اگر می‌خواهید داده‌های آماری مربوط به یک پست خاص را بررسی کنید، باید بر آن پست کلیک کنید و سپس گزینه “View Insights” که در زیر عکس پدیدار می‌شود را انتخاب کنید.

در ادامه، داده‌های آماری که می‌توانید برای هر پست خود در صفحه پروفایل اینستاگرام دنبال کنید را معرفی می‌کنیم.

  1. Likes

    همان‌طور که می‌دانید این داده آماری، تعداد کاربرانی که پست شما را لایک کرده‌اند، مشخص می‌کند.

  2. Comments

    این  داده آماری نیز تعداد نظراتی که کاربران برای هر پست قرار داده‌اند را مشخص می‌کند.

  3. Saves

    این قسمت تعداد کاربران و یا اکانت‌های یکتا که پست شما را ذخیره و یا بر آیکون bookmark-like کلیک کرده‌اند را نشان می‌دهد.

  4. Actions

    این داده آماری تعداد کل فعالیت‌هایی (action) که کاربران با دیدن پست شما انجام داده‌اند را مشخص می‌کند. بازدید از پروفایل اینستاگرام شما، انجام دادن یک فعالیت مانند لایک، کلیک بر لینک وب‌سایت شما و یا فالو کردن شما از مواردی هستند که در این قسمت مشخص می‌شوند.

    داده آماری برای هر پست خاص

  5. Discovery

    این قسمت مشخص می‌کند که پست شما کجا دیده و یا پیدا شده است. همچنین، تعداد اکانت‌هایی که بعد از اولین بار که پست شما را دیدند، دیگر شما را فالو نمی‌کنند را تعیین می‌کند.

    این قسمت شامل معیارهایی برای impressionهای یک پست نیز است. این معیارها تعداد دفعاتی که پست شما از طریق یک جای خاص در اینستاگرام مانند صفحات شخصی کاربران، جست‌وجو، پروفایل شما، یک تگ موقعیت مکانی و یا یک هشتگ دیده شده است را نشان می‌دهد.

    داده آماری discovery همچنین اطلاعاتی در مورد Reach و اینکه چه تعداد کاربر یکتا پست شما را دیده‌اند، به شما ارائه می‌کند.

 

این مطلب را هم بخوانید: چگونه رایگان ۱۰۰۰ فالوئر اول اینستاگرام خود را جذب کنید

داده های آماری استوری اینستاگرام

اینستاگرام برای آن دسته از کاربران خود که پروفایل کسب‌وکار دارند، چندین داده آماری برای استوری‌هایشان نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌‌دهد؛ هرچند که برای ویدئوهای زنده (live video) این امکان فراهم نیست. برای مشاهده این داده‌های آماری، پس از کلیک بر آیکون نمودارها در بالای پروفایل خود، که در ابتدای این نوشتار نیز به آن اشاره کردیم، با انتخاب قسمت استوری‌ها می‌توانید به داده‌های آماری استوری‌های جدید و قدیمی خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه داده‌های آماری مربوط به استوری‌‌ها که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد را معرفی می‌کنیم.

  1. Impressions

    این داده آماری تعداد دفعات دیده شدن استوری شما را نشان می‌دهد.

    به این نکته دقت کنید که اگز شما بیش از یک عکس یا ویدئو را به استوری خود اضافه کردید، در پست شما هر کدام از آن‌ها یک عکس و یا ویدئو حساب می‌شوند. مثلا فرض کنید که شما ۶ عکس به استوری خود اضافه کردید، حال یک کاربر چه یکی از عکس‌های شما و چه هر ۶ عکس را ببیند، اینستاگرام تنها یک impression برای شما حساب می‌کند.

    همچنین، اگر یک کاربر چندین بار استوری شما را ببیند نیز تنها یک impression برای شما حساب می‌شود.

  2. Reach

    این داده آماری تعداد کاربران یکتا که استوری شما را دیده‌اند، نشان می‌دهد.

  3. Taps Forward

    این داده آماری نشان می‌دهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی بعدی استوری شما را مشاهده کند.

  4. Taps Back

    این داده آماری نشان می‌دهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی قبلی استوری شما را مشاهده کند.

  5. Replies

    این داده آماری بیانگر تعداد پیام‌هایی است که کاربران از طریق “send message” برای استوری شما فرستاده‌اند.

    استوری در اینستاگرام

  6. Swipe away

    این داده آماری تعداد دفعاتی را نشان می‌دهد که کاربران بر گوشی خود ضربه زدند تا استوری اکانت بعدی شما را مشاهده کنند. Swipe away با Tap Forward تفاوت دارد. در  Tap Forward تعداد دفعاتی مشخص می‌شود که کاربران بر گوشی خود ضربه زدند تا یک عکس و یا ویدئوی بعدی اکانت شما را مشاهده کنند.

  7. Exits

    این داده آماری بیانگر آن است که چه تعداد کاربر تماشای استوری‌ شما را رها کرده‌اند و به صفحه اصلی اینستاگرام خود باز گشته‌اند.

برای آشنایی با بازاریابی در اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی به مجموعه اسلایدهای آموزشی بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی  مراجعه کنید.

با بررسی و تحلیل داده‌های آماری معرفی شده  در این مقاله می‌توانید پست‌ها و استوری‌های خود را بهینه تولید کنید و بر مخاطبان خود تاثیر بیشتری داشته باشید.

پرسش‌های متداول

آیا پروفایل بیزنسی در اینستاگرام رایگان است؟

بله هرکسی می‌تواند یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام ایجاد کند و یک ویژگی رایگان است و حتی نیازی به اثبات داشتن یک کسب‌وکار رسمی ثبت‌شده ندارید.

مزایای پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟

تغییر به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که به اطلاعات داخلی در مورد حساب خود و عملکرد آن دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید به عملکرد پست، فعالیت فالوورها و بینش مخاطبان دسترسی داشته باشید. داشتن یک حساب تجاری همچنان کمک می‌کند تا برند شما جدی و حرفه‌ای به نظر برسد.

https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php www.zp-pdl.com http://www.otc-certified-store.com/asthma-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/antidepressants-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php онлай займ на картузайм для пенсионеров онлайнзайм быстро без отказа

4
Sending
User Review
4.5 (4 votes)

    185 ديدگاه نظر دهيد

  1. چرا در قسمت reach و Impressions برای من چیزی نشون نمیده و مینویسه N/A.میشه لطفا راهنمااییم کنید؟

    • سلام
      اگر شما به تازگی اکانت خود را بیزینس کرده‌اید، می‌توانید برای پست‌های جدید خود از آمارهای reach و impression استفاده کنید و برای پست‌های قبلی شما این امکان وجود ندارد.
      امیدوارم که مشکل شما حل شده باشد.
      موفق باشید

    • درود بر شما
      اول حساب خود را به بیزینسی تبدیل کنید.
      بعد از آن می‌توانید این اطلاعات را ببینید. ضمن این که داده‌ها با گذر زمان و فعالیت شما (قرار دادن پست‌های جدید) در اینستاگرام جمع آوری می‌شود و در قسمت insight قابل مشاهده است.

    • سلام ببخشید میخواستم بدونم این امارگیر فقط اعداد را نشون میده یا اینکه مثلا پیجهایی که از پیج ما بازدید کردن یا رو پروفایل کلیک کردن رو هم نشون میده ؟

  2. سلام، پس فرق تعداد impression و seen , توی استوری چیه؟ چرا برای من گاهی اولی بیشتره و گاهی دومی؟ ممنون

    • سلام بر شما
      در اینستاگرام seen نداریم. اگر منظورتون reach و impression هست. impression به مفهوم تعداد دفعاتی است که استوری مشاهده شده. یعنی اگر یک کاربر دو بار استوری شما رو ببینه دو بار ثبت میشه. ولی reach تعداد کاربرانی است که استوری رو دیدن. یعنی یک کاربر هر چند باری که استوری رو ببینه reach به ازای اون کاربر فقط یک بار شمرده میشه.

  3. فرق پیج شخصی و تجاریتو لایک کردن و فاو کردن هم هست؟
    یعنی دیر تر بلاک میشه؟ روزی چند تا میتوتم فالو کنم با پیج تجاری؟ مرسی از شما لطفا جواب بدید

    • پیج شخصی و تجاری در لایک و فالو تفاوتی ندارند. هر دو نوع در تعداد فالو در روز یک محدودیت دارند. البته فالو کردن زیاد در یک روز روی برندینگ شما تاثیر منفی می گذارد و توصیه نمی کنیم.
      موفق باشید

        • سلام وقتتون بخیر
          امیدوارم حالتون خوب باشه
          اگر تبلیغ کننده هستید باید در ارتباط با این موضوع با تیم پشتیبانی ادورتایزرها ارتباط بگیرید تا بتونن دقیق کمپین هارو بررسی کنند.
          ممنونیم ازتون

  4. سلام.تو کدوم قسمت برم که اطلاعات استفاده از ایمیل پیامک پیج بیزینسی رو بهم بده.فراموشم شده.البته به غیر از اون قسمت بالای پیج منظورمه؟؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      اگر درست متوجه سوال تون شده باشم در بخش settings گزینه Email and SMS notification به شما کمک خواهد کرد.

  5. سلام گزینه های دیگر یعنی چی؟ مثلا به جز هشتگ و پروفایل و home در آنالیز پست گزینه ی from other یعنی چی؟

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از مطالعه دقیق و سوال خوبتون
      گزینه from other عموما مربوط به کاربرانی است که از explorer از پست شما دیدن کردند

    • سلام وقت بخیر
      بله امکان پرایوت کردن هست ولی در واقع با این فعالیت ماهیت بیزینس اکانت زیر سوال خواهد رفت : )

  6. سلام در اكانت بيزينس من چطور ميتوانم ببينم چه كساني ويدئ من را ك در پست ها به اشتراك گذاشته ام را ديده و لايك نكرده است با تشكر

    • وقت بخیر دوست عزیز
      متاسفانه امکان تحلیل این مورد وجود نخواهد داشت.
      البته این رو در نظر بگیرید که هر کاربر در صورتی که حتی 3 ثانیه اول ویدئو شما را نیز مشاهده کندجزو view محسوب خواهد شد به همین دلیل احتمال اینکه تعداد زیادی از کاربران وجود داشته باشند که کاملا ویدئو شما را مشاهده نکرده اند.

  7. سلام ممنون از اطلاعات خوبتون
    از كجا بفهميم كه پستمون اكسپلور شده با نه؟…. و اصولا تا چند درصد بايد پيتي لايك بگيره تا به قسمت اكسپلور بره؟

    • سلام
      ممنون، اگر پیجتون بیزینسی باشه، در قسمت insight گزارشی از impression ها داده میشه:
      1-from home: تعداد کسانی که فالوئر شما هستند و در تایم لاین خود پست شما را دیده اند.
      2-from hashtag: کسانی که از طریق هشتگ ها پست شما را دیده اند.
      3-from profile: کسانی که به پروفایل شما مراجعه کرده اند و پست را دیده اند.
      4-from others: کسانی که پست را در قسمت اکسپلور دیده اند.
      برای رفتن پست در قسمت اکسپلور نیم ساعت تا یک ساعت اول بعد از انتشار پست مهمتر است. نمیشه گفت که تعداد خاصی لایک برای رفتن به اکسپلور لازمه. در واقع این engagement پست هاست که موثر است. اینکه کاربران بر روی پست مکث کنند. تصویر آن را باز کنند و یا عکس العملی نشان دهند(مانند کامنت و یا لایک) در اکسپلور شدن پست موثر است.

    • سلام
      ابزار رایگان fakelikes.info و IG Audit برای بررسی میزان فیک بودن فالوئرهای اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد. با وارد کردن نام اکانت اسنتاگرام به شما درصد فیک بودن فالوئرها را نشان می دهد. همچنین با وارد کردن آدرس صفحه اینستاگرام در ابزار hypeauditor.com می توانید میزان engagement rate را ببینید و اگر مقدار آن کمتر از میانگین engagement rate (3%) بود، احتمالا تعدادی فالوئر فیک دارید. اما ابزاری که دقیقا این فالوئرها را مشخص کند موجود نیست.

      • ممنون از پاسخ گويي ولي سوال من اين بود كه آيا رباتي وجود داره كه فالوورهاي فيك را تشخيص بده و اونارو ريمو كنه از پيج؟؟

        • برای اینکه بفهمیم فالوورهای فیک وجود دارن یا نه توضیحاتی داده شده. ولی رباتی که این کار رو انجام بده وجود نداره.
          خواهش می کنم

  8. سلام وقت بخیر. من پیج بیزنسی در رابطه با دندانپزشکی کودکان دارم(پیج قبلیم نمیدونم چرا بسته شد) تو این پیج جدید پست هام تو هشتگ هایی که زیرش میزنم دیده نمیشن(هشتگ اسم خودمو اون مطلب پزشکی) میخواستم ببینم دلیلش چیه؟
    یک مشکل دیگه ای که دارم هایلایت استوری هام هم هستن که بعد یک هفته دوباره میشن 4تا!یعنی بقیه پاک میشن خودبه خود!
    میخواستم ببینم اینا مشکلات پیج بیزنسیه؟ممنون

    • سلام دوست عزیز
      وقت شما هم بخیر
      این موارد که گفتین نشون میده که پیج شما shadowban شده یا به عبارتی به صورت نامحسوس توسط اینستاگرام بن شده.
      برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع و روش های رفع این مشکل عبارت “shadowban” و یا “بن نامحسوس در اینستاگرام” را سرچ کنید.
      موفق باشید.

  9. سلام خسته نباشید.. آیا ویو فیک یا لایک فیک تاثییری در آمار اصلی پیج دارد؟ یعنی ویو آمار اصلی پیج بالا میبره؟

    • بلی تاثیر می گذارد.
      ویو و لایک فیک بر آمار تاثیر می گذارد و آمار را غیر واقعی می کند.

  10. چطوری درخواست میدن بعد در بخش فالوینگ قرار میگیرن در صورتی که آنها درخواست داده بودن.

  11. بالای صفحه profile visit برای همه قابل مشاهده هستش یعنی برای همه نشون میده در 7 روز چند نفر بازدید کردند چیکار کنم این از بقیه مخفی بشه؟

    • پروفایل ویزیت از دید بقیه مخفی است و با اکانتی که ادمین پیج نباشه، قابل مشاهده نیست.

  12. سلام من یه پیج 120k دارم که بصورت پرایوت هست و تا چند وقت پیش روزی 1000 تا فالوئینگ داشتم الان چند روز که وقتی فالوم میکنن نمیتونم اکسپت کنم و محدودیت برام ایجاد شده و حتما باید پیج رو بصورت عمومی دربیارم . میخواستم ببینم چه مشکلی پیش اومده برام و آیا راهی داره مثل قبل بشه ؟

    • سلام
      این محدودیتی که می گید به پرایوت یا عمومی بودن پیج مربوط نمیشه. لطفا ویژگی های دیگه ای از پیجتون رو بگید تا بتونیم به سوالتون جواب بدیم.

  13. سلام. من به تازگی پروفایلم رو به حالت بیزنس درآوردم. بالای پروفایلم تعداد کسانیکه پروفایلم رو مشاهده کردن رو زده چجوری میتونم اونو حذفش کنم

    • سلام
      پروفایل ویزیت از دید بقیه مخفی است و با اکانتی که ادمین پیج نباشه، قابل مشاهده نیست. تنها خودتون می تونید ببینید.

  14. نمیتونم پیجمو بیزینس کنم همش آدرس فیس بوک میخواد …اشتباهی هم گزینه کسب و کار نیس در تنظیمات پروفایل زدم چی باید بکنم

    • محیای عزیز دقیقا متوجه مشکل تون نشدیم
      اما برای بیزینس پروفایل نیاز به ساخت یک پیج در اینستاگرام دارید و این کار به سادگی قابل انجام است

  15. سلام، من استوری گذاشتم و چند نفر رو منشن کردم، بعد استوریو که باز میکنم تو قسمت insight یک گزینه به اسم sticker tap اومده که جلوی اسم اون افرادی که دمنشن کردم عدد هست،مثلا مهسا ۱ یا علی ۴،منظورش اینه که چند نفر روی منشن ها کلیک کردن؟

  16. پیجی که بیزینس شده استوری و پست ای میزاره رو فقط تعداد میده بهمون یا خود پروفایل اشخاص ام میده که چه گسی استوری یا پست مارو دیدن

    • سلام شهرزاد عزیز
      اگر افرادی که استوری شما رو دیدن جزو فالوورهای شما باشند بله ولی اگر از طریق هشتگ و… این استوری را دیده باشند خیر

  17. با سلام خدمت شما
    میخاستم بپرسم که تو بیزینس اکانت قسمت personal account اسامی فالوورها رو مینویسه؟
    مثلا آیا به صورت تک تک نشون میده که چه کسی اومده پروفایلمو دیده؟یا چند بار استوریمو نیگا کرده
    ممنونم

    • سلام مسعود عزیز
      تا آخرین اپدیت های اینستاگرام این مورد فعال نبود اما امیدواریم که در آپدیت های بعدی این اتفاق بیفته
      مرسی از بازخوردت

  18. سلام يك سوال فوري
    ميگن اكانت بيزينس پرايوت نميشه
    اما من چند مورد رو ديدم كه شده دليلش چيه؟
    و آيا كسي كه اكانت بيزينس وى فالو نكنه و اون پيج رو ببينه ادمين ميتونه بفهمه كي ديده؟ يعني اسم و يوزر شخص رو ببينه

    • سلام راحیل عزیز
      خیر موردی نیست و خیلی از اکانت های بیزینسی پرایویت هستند
      میتونید تعداد profile view رو ببینید اما چه user با چه نامی رو نمیتونید تشخیص بدید

      • سلام / من پیجم بدون هیچ اختاری از طرف اینستاگرام بلاک پست شده یعنی پست جدید میزارم چه عکس چه ویدیو اپلود میشه ولی در کمتر از ۱ ثانیه خود اینستاگرام پاکش میکنه – تقریبا ۶ روز هست هیچ پستی نمیتونم بزارم – چندتا سوال داشتم – اینکه پیجم درست میشه یعنی میتونم دئباره پست بزارم؟ یکی دیگه که چند روز بعد از بلاک پستی در میاد پیجم و اینکه بیزنس پیج کردن پیج تاثیری داره که دیگه بلاک پست نشک چون پیجم پیج موزیکه و باید روزی ۲ – ۳ تا پستو بزارم – ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید

        • وقت بخیر محمد عظیمی عزیز
          به احتمال زیاد پیج شما
          شدوبن شده و بایدبررسی کرد

          که چکارهایی در این مورد انجام دادید که باعث این اتفاق شده

  19. سلام
    وقت بخیر
    من این امارهایی که گفتید رو هیچکدومشو ندارم!!!
    هم اکانتم بیزینسه هم به فیسبوک متصله
    هم اپلیکیشن آپدیته
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  20. سلام و وقت بخیر
    من پیجم بیزینسه
    به فیسبوک هم متصله
    ولی متاسفانه هیچ کدوم از آمارهایی که فرمودید رو نمیتونم ببینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  21. کسی که پیجش بیزینس هست و من اونو فالو میکنم آیا متوجه میشه که من چند بار استوری هاشو نگاه کردم ؟
    اگه من پیجمو سریع به صورت موقت غیر فعال کنم تا وقتی که استوری اش حذف شود آیا براش حذف نمیشه تعداد بازدید من از استوریش

    • سلام رویاجان
      در آپدیت های اخیر اینستاگرام این مورد قابل انجام نیست فقط کاربر میتونه متوجه بشه که استوریش چندبار Impression داشته
      view در استوری اینستاگرام هم هیچگاه حذف نمیشه

  22. سلام وقتتون بخیر من پیجم بیزینس هستش اما نمیخوام اون تعداد پروفایل ویزیتی که در طول هفت روز هستش (بالای صحفه‌ی پروفایلم) برای بقیه قابل نمایش باشه
    باید چیکار کنم؟ چون تو بقیه پیج های بیزینس این اپشن نبود☹ لطفا راهنمایی کنید?

  23. سلام ببخشید میگید که میشه بیزینس اکانتو پرایوت کرد و منم دیدم بعضی اکانترو که بودن ولی باز گفتین گه نمیشه،میشه توضیح بدین؟و بگین که چجوری پرایوت کنیم.مرسی

  24. سلام. من اکانتم رو در اینستاگرام بیزنس کردم اما زیر پست ها عدد و آمار نمیده. بجای عدد زده N/A
    مشکل از کجاست؟ ممنون

  25. سلام.من پیجم بیزینسه.ولی وقتی میخوام اطلاعات آماری یک پستمو ببینم و میرم تو قسمت viwe insight فقط تعداد لایک و کامنت رو نشون میده.یعنی نشون نمیده چند نفر پروفایلمو چک کردن یا اسکرین گرفتن از پستم یا کلا این پست رو دیدن و چیزای دیگه…فکر کردم شاید با وی پی ان باید امتحان کنم ولی بازم نشد …میشه راهنمایی کنین که مشکل از کجاست…

    • سلام
      دوست عزیز برای مشاهده اطلاعات کامل از پیج تون باید به بخش insight برید و اطلاعات رو در اونجا به طور کامل ببینید
      موفق باشید

  26. سلام وقتی میخوام اینسایت پست هامو ببینم جلوی همشون نوشته شده N/A. میدونید چرا ؟ و میتونید کمکم کنید رفعش کنم تا بتونم امار هر پست رو چک کنم ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز بله دیتا از زمانی قابل رویت هست که شما پیج تون بیزینس شده باشه و فقط بر روی پست های جدید اتفاق میفتد و اینستاگرام دیتایی از پست های قبلی شما رو به اشتراک نمیگذاره

  27. سلام برای مخفی کردن تعداد بازدید پیج ( که در بالای پیج دیده می شود )از دید فالورها چه راهکاری پیشنهاد می دهید ؟

  28. سلام .من یک پیج کاری دارم .چند هفتس نمیتونم لایک کنم و کامنت بذار.پیام میده محتوا شپا غیر محاز است.باید چیکارش کنم؟ محتوا پیج من غیر مجاز هم نیست

  29. سلام
    من متوجه این کار نمیشم
    اگر پیجم تبدیل بشه به کسب و کار چه سود و چه ضرری برام داره
    لطفا توضیح بدید

  30. من کسب وکارم اصلا تو اینستا نیست ولی از مزایایی بیزینس پروفایل خوشم اومد معایب بیزینس پروفایل چی هست و ایا کسی که بازدید میکنه از صفحه من متوجه میشه که پیج عادی هست یا بیزینس؟؟؟

  31. باسلام. اکانت بیزنس آمار ویزیت پیج رو چطور نمایش میده؟ باجزئیات میشه دید چ کسی پیجو دیده؟ و اینک چطور میشه تشخیص داد ی اکانت بیزنس هس؟

  32. سلام‌ از کجا باید بفهمم چه کسایی از پروفایلم بازدید میکنن..ایدیشونو میخوام بدونم

  33. سلام وقت بخیر
    من یک پیج بیزینسی دارم وقتی میخوام اطلاعات آماریم رو ببینم رقم یکان اعداد رو نشون نمیده به طور مثال 80 لایک رو 8 لایک و 130 کامنت رو 13 کامنت نشون میده چه کار باید بکنم

    • سلام
      اگر تا به حال مشکلتون حل نشده، به اینستاگرام ریپورت کنید. احتمال زیاد باگ وجود داره
      در قسمت setting، وارد help بشید و گزینه report a problem رو انتخاب کنید.

  34. سلام من پیجم بیزینسی هست. میخواستم بدونم وقتی اطلاعات پست رو میزنم قسمت reach یعنی تعداد افرادی که پستم رو دیدن؟؟؟؟

  35. سوال منم همین بود.شما میفرمایید explore ولی من دیدم بازدیدکنندگانی که از explore میبینن خودش یه گذینه به همین اسم داره ولی این frome other اصلا معلوم نیست چیه

  36. سلام اون تعداد بازدبد در هفته گذشته که بالای گیج اینستا میومد برای ادمین الان دیگه واسه من نیست چرا؟؟؟

  37. سلام وقت بخیر من علاوهبر پیج اولم که بیزنس هست یک پیج دیگه ایجاد کردم با یک شماره تلفن و ایمیل دا از پیج اول.ولی گزینه بیزنس روی این پیج فعال نمیشه .گزینه رو داره ولی وقتی میخوام فعالش کنم خطا میده میگه نتونستیم اینو انجام بدیم. یا اینکه میگه شما سرپرست نیستید. باید چیکار کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

  38. سلام پبج کسب و کار من که پرایویت بود 10 روز هست که بلاک شده و نمیتونم کسی رو فالو کنم باهاش اگه پیجم رو بیزینس کنم تاثیری داره؟

  39. سلام من پیج اینستام دوتا حساب کاربری داره
    حساب اولی رو میخام برم قسمت کسب و کار حتما ازم فیسبوک میخاد
    ولی حساب دومی اصلا نمیخاد
    چیکارکنم
    کن فیسبوک ندارم ک

  40. سلام وقت بخیر من با اپدیت کردن اینستاگرام هم گزینه بیزینس اکانت رو ندارم باید چکار کنم؟

    • سلام
      در قسمت setting، گزینه account رو انتخاب کنید و گزینه switch to personal account رو انتخاب کنید.

  41. سلام‌ دو سه روزی هست که قسمت insights پست هام باز نمیشه و اردر مینویسه میزنه بعدا تلاش کنید. ولی insights کلی باز میشه. مشکل از چیه؟؟

    • سلام
      احتمالاً باگ اینستاگرام بوده، با گذشت زمان، مشکلتون حل شد؟

  42. سلام من پیجم حالت بیزنس بود چند بار ازین حالت داوردم حالت دیگه نمیشه و میگه بعدا امتحان کنید ۲ روز گذشته هنوز نتونستم درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام
      وقت بخیر
      با گذشت زمان هم مشکلتون حل شد؟ احتمالاً محدودیت زمان داشته این تغییر حالت پیج

  43. در اینسایت من اصلا گزینه اکسپلور نشون نمیده
    فقط other نشون میده
    چرا؟؟
    من پیجم پر بازیدید هست و تو اکسپلور هم میره اما این مشکلو دارم

    • سلام
      متوجه منظورتون نشدم، بخش insight گزینه‌ای به اسم explore نداره
      لطفاً یه بار دیگه مشکلتون رو بفرمایید.

  44. یه سوال، بعضی از اکانت ها قابلیت add to your story رو ندارن
    این ربطی به بیزینس بودن اکانت یا تعداد فالوور یا هرچیزی مثل این ربط داره؟

    • سلام
      منظورتون اینه که نمیتونین پست موجود در پیج خودتون رو add to story کنین یا پست یک پیج دیگه رو؟
      اگر پست پیج دیگه‌ای رو میخواین Add to story کنین، حتماً باید اون پیج، پابلیک باشه …

  45. سلام خسته نباشین
    اکانت بیزینسی درست کردم ولی پست که میزارم کپشنش نمیاد
    مشکل از کجاست؟

    • سلام
      متاسفانه تا به حال با چنین مشکلی روبرو نشدم و نمیدونم
      امیدوارم حل شده باشه تا الان

  46. سلام خسته نباشید میخواستم ببینم اگه کسی از پیج کسب و کار کسی دیدن کنه واسه اون طرف ک صاحب پیج کسب و کاره نشون داده میشه ک کدوم پیج از پیج شما دیدن کرده یانه ؟

    • سلام
      خیر، آیدی نمایش داده نمیشه، فقط صاحب پیج میتونه تعداد بازدید از پروفایل/پست/استوری رو ببینه

  47. سلام وقت بخیر
    من دو تا پیج دارم دوتارو هم بیزنس کردم
    ولی فقط برای یکیشون بالای قسمت پروفایلم اون بازدید ۷ روز اخیر پروفایل میاد
    چطور میتونم این قابلیت رو برای اون پیج هم استفاده کنم یا جابجاشون کنم حداقل ؟

  48. سلام روزتون بخیر
    من یه پیج بیزینسی دارم یه پیج شخصی. اماوقتی میخوام فیلمی رو ک مثلا یک دقیقه ست روی استوری بذارم، فقط همون 15ثانیه اولو نشون میده وبقیش حذف میشه. اماتوی پیج شخصیم استوری خودش اتومات به چند اسلاید 15ثانیه ای تبدیل میشه.
    آیا تواستوریِ پیج بیزینسی همچین قابلیتی وجود نداره؟؟؟؟ ممنون ازپاسختون

  49. بیزنس ایا همجین امکانیو داره ک مثلا وقتی یکی پیجو فالو میکنه براش ی پیام خودکار ارسال بشه ک پیجمونو معرفی کنه براش’؟مث رباتای تلگرامی ک وقتی یکی وارد میشه خودکار خوش امد میگن.ممنون میشم راهنماییم کنین

  50. سلام من میخام صفحه ام رو بیزینسی کنم این ارور رو میده چکار کنم ؟
    این You have reached the limit for the number of Businesses you can create at this time.

    • سلام اکانتمو به کسب کار تغییر دادم
      فیلمی رو آپلود کردم
      الان فقط لایک پست رو برای همه نشون میده
      قبلا هم لایک و بازدید رو نشون میداد
      علت چیه؟؟

  51. سلام چطور میتونم تعداد بازدید از نمایه رو از پیجم مخفی کنم تا کسی غیر از خودم نتونه ببینه

  52. سلام لازمه که حتما فیسبول داشته باشیم؟؟
    تبلیغاتش چطوریه؟؟
    میزنم روی گزینه تبلیغات کلا اینستا بسته میشه از اول باز میشه
    البته بگم که با فیسبوک کانکت نیستم

    • سلام
      برای ایجاد کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام (Sponsor ad) حتماً باید اکانت فیسبوک داشته باشین و با پیج اینستاگرامتون سینک باشه
      در حال حاضر، به دلیل تحریم‌ها امکان انجام این تبلیغات برای پیج‌های ایرانی وجود ندارن، اما بعضی از موسسات هستن که میتونن از طریق مستر کارد و … این کار رو انجام بدن؛ فراموش نکنین که پیجتون حتماً باید بیزینس باشه

  53. سلام پیج من بیزینسی ولی نمیزنه ک پستام چقد ویو خورده همش تو اون قسمت نوشته در دسترس نیس فقط لایک و کامنتو نشون میده چرا

    • سلام
      اگه به تازگی پیجتون رو از حالت پرسونال به بیزینس تبدیل کردین، نمیتونین insight مربوط به پست‌های قبلی که در زمان پرسونال بودن پیج منتشر کردین، ببینین
      یه نکته دیگه هم اینه که اگه حتی یه بار پیجتون رو از حالت بیزینس به پرسونال تبدیل کنین، تمام دیتاهای پست‌های قبلیتون که در زمان بیزینس بودن پیج منتشر کردین، پاک میشه …

  54. سلام خستا نباشید یه کلیپ میخواستم بزارم اینستا بعد اجازه نمیده بهم و پستو حذف میکنه میگه که تبلیغاتی و اجازه ندارید باید چیکار کنم

    • سلام
      احتمالاً به دلیل نقض قانون کپی رایت و یا وجود یک موزیک خارجی روی ویدئو اجازه نمیده

  55. سلام
    من میخوام بدونم دقیقا معنای k در قسمت فالوور اینستاگرام چیه و اینکه کلا با یک اکانت بیزینسی با بیش از هزار یا ده هزار فالوور در اینستاگرام چه فیچرهایی به وجود میاد؟ مثلا اینکه قیمتی که میشه روی پست گذاشت یا دکمه swipe up و … در چه صورت فعال میشه؟

    • سلام
      وقت بخیر
      هر 1000 فالوئر، مساویه با 1K
      در صورتی که بیش از 10k فالوئر داشته باشین، فیچرهایی مثل قرار دادن لینک روی استوری براتون فعال میشه …
      برای مشخص کردن قیمت روی محصولاتتون، باید شرط زیر رو داشته باشین؛ یعنی توسط اینستاگرام به عنوان یک پیج فروش آنلاین تایید بشین
      You must be approved for Instagram Shopping and finished the setup, before being able to tag products in your posts.

    • سلام وقت بخیر
      forward taps، تعداد ضربه زدن برای مشاهده استوری بعدی شما رو نشون میده، اما next story، تعداد ضربه روی استوری شما برای مشاهده استوری شخص بعدی است.

  56. سلام من پروفايل بيزنس ندارم ولى ميخواستم بدونم كسى ك پيج بيزنس داره ولى من فالوش نكردم اگر چك كنم پروفايلشو يا پست هاشو سيو كنم متوجه اين موضوع ميشه ادمينش يا نه يعنى هويت بازديد كننده اطلاعات پيج شخصى براش مشخص ميشه؟؟؟يعنى حتى اگه پيج روفالو نكرده باشيم طرف ميفهمه چه كسى پروفايلشو چك كرده يا عكسىررو سيو كرده يا حتى پيج رو سرچ كرده ميفهمه?و اينكه چند بار مثلا تو روز ى پيج رو ديده باشيم تهدا دفعات هم مشخص ميشه!!

    • سلام
      خیر، آیدی شما رو نمیتونه ببینه، فقط تعداد دفعات بازدید از پست یا پروفایلش مشخصه واسش …

  57. سلام،سوالم اینه که در آمار گیر صفحه بیزنسی آیا آی پی افراد یا پروفایلشون هم برای صاحب پیج نشون داده میشه؟مثلا کسی که پیج بیزنسی داره میتونه بفهمه چه شخصی یا آی پی چند بار پیجش یا یه پست خاص از پیج رو دیده؟

    • سلام
      وقت بخیر
      خیر، فقط تعداد بازدید از صفحه و پست و میانگین تعداد بازدید توسط کاربر رو ارائه میده

    • سلام
      در وحله اول، حتماً باید یک اکانت فیسبوک با همون ایمیلی که پیج اینستاگرامتون رو باز کردین داشته باشین
      بعد وارد setting میشین، قسمت account، گزینه switch to professional account رو انتخاب کنید.

  58. درود
    ببخشید دوتا سوال داشتم.‌یکی اینکه حتما باید اکانت فیسبوک رو توی اطلاعات اضافه کنیم تا پیجمون بیزینس بشه؟ و دوم اینکه حتما باید همون اکانتی که با همون ایمیل پیج اینستاگرام داریم رو سینک کنیم یا میشه یه اکانت فیسبوک با یه اکانت دیگه ساخت و اون رو توی اطلاعات‌ پیج بیزینس بزنیم؟ممنون

    • سلام
      درباره سوال اول، خیر سینک کردن اکانت فیسبوک و اینستاگرام، اختیاریه! سوال دوم هم نه لزومی نداره که ایمیل‌ها یکسان باشه ولی برای سینک شدن، باید ایمیلی که به آدرس ایمیل فیسبوکتون ارسال میشه رو تایید کنید. نکته دیگه اینکه با یک ایمیل نمیتونین 2 تا اکانت اینستاگرام یا فیسبوک داشته باشین.

  59. سلام من یک کسب و کار خانگی خرید و فروش لباس دارم مثل دیوار . من باید پیجم رو به بیزینس تغییر بدم ؟ و من خیلی توسط اینستاگرام بلاک میشم و یا اینکه هی اعلام میکند که ربات هستی باید چگار کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید .

    • سلام
      وقت شما بخیر
      بله زمانی که پیجتون بیزینس باشه و از هشتگ‌های درستی استفاده کنین، راحت‌تر توسط مخاطب دیده میشه و در نتیجه، مشتریانتون هم بیشتر میشن.
      احتمالاً از وی پی ان زیاد استفاده میکنین و هربار با ip یک کشور به اینستاگرام وارد میشین، به همین خاطر، اینستاگرام شما رو ربات تشخیص داده.
      موفق باشید.

  60. سلام -ببخشید من میخواستم بدونم وقتی از طرف پیج خودم برای یک پیج دیگه تبلیغ میکنم کجا میتونم سرچ کنم چند نفر اون پیج رو فالو کردن یا دیدن ؟

  61. سلام خسته نباشید من اکانتم بیزینس بود تبدیل به شخصیش کردم تا دوباره تبدیل به بیزینس کردم دیدم تمام امار های مربوط به پست که زیر هر پست بوده پاک شده
    ایا امکان بازگشت اطلاعات هست؟؟ لطفا کمکم کنید

    • سلام
      وقت بخیر
      متاسفانه امکانش نیست. وقتی پیج رو از بیزینس به پرایوت تبدیل میکنین، دیگه به آمار قبلی دسترسی نخواهید داشت.

  62. یک پیج بیزنس میتونه چند ادمین داشته باشه؟ و اینکه امکانش هست که ادمین هاش همزمان از دو کشور مختلف توی بیزنس پیج فعالیت داشته باشن؟

      • سلامم. ببخشید منم مشکل اون کاربر عزیز رو داشتم و عکس های منو دلیت می کنه نه موسیقی داره و نه مخالف مقرراته اینستا هست . مرتبا از من می پرسه روبات هستی و یک روز منو دی اکتیو می کنه. من اصلا از وی پی ان استفاده نمی کنم و واقعا کلافه و نا امید شدم??

        • سلام
          وقت بخیر
          یک دلیل دیگه میتونه تعداد زیاد فالو کردن یا لایک کردن باشه که باعث میشه اینستاگرام به ربات بودن پیج شک کنه
          پست زیر، 6 دلیل رایج برای بلاک شدن توسط اینستاگرام توضیح داده شده، میتونین مطالعه بفرمایید
          https://www.templatemonster.com/blog/got-banned-by-instagram-what-to-do/
          در صورتی که در هیچ کدام از این دسته ها قرار ندارید، میتونین به اینستاگرام ایمیل بزنین و مشکلتون رو به انگلیسی مطرح کنین
          موفق باشید.

  63. سلام من پیجم رو از بیزینس به شخصی تبدیل کردم و دوباره بیزینس کردم الان تعداد بازدید ها رو با N/Aنشون میده چیکار کنم؟

    • سلام
      وقتتون بخیر
      وقتی پیجتون رو از حالت بیزینس به شخصی تبدیل میکنین، آمارهای قبلی دیگه نمایش داده نمیشن

    • سلام
      این مورد فرقی نمیکنه در پیج شخصی و بیزینس
      کافیه روی جوابا کلیک کنید و پاسخ ها رو به اشتراک بگذارید.

  64. سلام
    من پیجم بیزنس بود و به دلایلی پیج رو پرسونال کردم و‌تمام دیتاها رفت. دوباره برگشتم به حالت بیزنس ولی برای پست هام‌دیگه insight رو‌نمیاره و میزنه N/A

    • سلام
      وقتتون بخیر
      بله وقتی پیجتون رو پرایوت میکنید، اطلاعات زمان بیزینس بودن پاک میشه

  65. سلام ما پیجمون تبدیل نمیشه پیغام you have reched the limit for the number of businesses you can creat at this time میده
    قبلا بیزینس بود حالا نمیشه دیگه
    راهی هست؟
    فیس بوک جدیدم ساختم نشد

    • سلام
      وقتتون بخیر
      یک محدودیت زمانی داره، نمیتونین در یک مدت کوتاه چندین بار بین اکانت پرایوت و بیزینس سوییچ کنید. مدتی صبر کنید و مجدداً امتحان کنید مشکلتون حل میشه

  66. سلام من اکانتم رو از حالت بیزینس به معمولی تغییر دادم ..الان که می‌خوام بیزینس نمیشه..یک ماهی هست که پیج من بیزینس نمیشه …
    اینم ارورشه
    You have reached the limit for the number of business you can create at this time

    • سلام
      یک محدودیتی وجود داره برای تعداد دفعاتی که میتونید اکانتتون رو بین بیزینس و پرایوت سوییچ کنید. احتمالاً چندین بار این کار رو کردین

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.