دوره بازاریابی دیجیتال جامع و کاربردی کالج تپسل برای تمام کسانی طراحی شدهاست که میخواهند به صورت حرفهای وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوند. در این دوره، کالج تپسل برترین اساتید دیجیتال مارکتینگ ایران را دور هم جمع کردهاست تا علاوهبر مباحث تئوری، مباحث کاربردی و تجربی دیجیتال مارکتینگ را نیز به شما آموزش دهد و شما را برای ورود به دنیای جذاب دیجیتال مارکتینگ آماده کنند.
دومین دوره دیجیتال مارکتینگ کالج تپسل
مهلت ثبت نام
2022-3-20
ویژگیهـای دوره

گواهینامه
مدرک رسمی کالج تپسل

مدت زمان دوره
+60 ساعت

تمرین عملی
پروژه محور طبق دوره

استخدام در تپسل
حداقل 3 نفر از دانشجویان برتر دوره
چه مهارتهایی یاد میگیرید؟

تبلیغات آنلاین داخل وبسایت

تبلیغات آنلاین داخل اپلیکیشن

بازاریابی شبکههای اجتماعی

سئو

ردیابی و جمعآوری ایونتها

طراحی کمیپین دیجیتال

بازاریابی محتوایی

بازاریابی ایمیلی

تبلیغات گوگلی
مـدرسهـا

کیوان کریمی پور

سهیل جعفری

هاتف تالوئی

سینا رضانواز

آرزو احمدی

حجت مسگری
سرفـصلهای دوره
مبانی اولیه بازاریابی دیجیتال
شامل 1 جلسه

مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ
6 ساعت
آشنایی با مشاغل و شاخههای دیجیتال مارکتینگ و نحوه ورود به هریک از آنها.

کیوان کریمی پور
Inbound Marketing (بازاریابی درونگرا)
شامل 4 جلسه

بازاریابی محتوایی
6 ساعت
اصول تولید محتوا مبتنی بر سئو |
تقویم محتوایی |
بازاریابی ویدئویی (Video Marketing) |
درخت محتوا و انواع رسانه |

کیوان کریمی پور

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
6 ساعت
سئوی فنی(تکنیکال) |
سئو on-Page |
Search console |

حجت مسگری

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
3 ساعت
اصول بازاریابی و خبرنامه ایمیلی |
بازاریابی ایمیلی اتوماتیک |

کیوان کریمی پور

بازاریابی شبکههای اجتماعی
8 ساعت
آشنایی با مفاهیم شبکههای اجتماعی و مدیریت محتوایی آنها |
اینفلوئنسر مارکتینگ |

سینا رضانواز
Outbound Marketing (بازاریابی برونگرا)
شامل 3 جلسه

تبلیغات آنلاین داخل وبسایتها
5 ساعت
تبلیغات همسان یا Native Ad |
تبلیغات ریتارگتینگ و Display Banner Ad |
بهینه سازی CTR |
بررسی Affiliate Marketing |

آرزو احمدی

تبلیغات آنلاین داخل اپلیکیشن ها
5 ساعت
تبلیغات ویدئویی داخل اپلیکیشن |
تبلیغات سرچادز کافه بازار |
تبلیغات بنری داخل اپلیکیشنها |

سینا رضانواز

تبلیغات گوگلی
8 ساعت
انواع تبلیغات گوگل |
ساختار گوگل ادز |
اجرای کمپین سرچ ادز |

هاتف تالوئی
ابزارهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ
شامل 1 جلسه

ردیابی و جمعآوری ایونتها در وبسایتها و اپلیکیشنها (Event Tracking)
9 ساعت
Google Analiytics |
Google Tag Manager |
Google Data Studio |

سهیل جعفری
طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
شامل 1 جلسه

طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال ( Digital Marketing Campaign Planning)
3 ساعت
طراحی کمپینهای دیجیتال داخل وبسایتها |
طراحی کمپینهای دیجیتال داخل اپلیکیشنها |
طراحی کمپینهای دیجیتال داخل شبکههای اجتماعی |

سینا رضانواز
نظر شرکتکنندگاه دوره


سوالات متداول
این دوره به صورت آنلاین و ویدئویی برگزار میشود. یعنی هر هفته ویدئوهای مباحث در اختیار شما قرار میگیرد و در آخر هفته وبیناری جهت رفع پرسش و پاسخ برگزار میشود.
در این دوره تمامی مباحث از پایه آموزش داده میشود. بدین ترتیب برای شرکت در دوره توانایی کار با رایانه و اینترنت کافی است.
اگر شما یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستید یا علاقهمند به ورود به این حوزه هستید این دوره مناسب شما است. شما با شرکت در این دوره میتوانید مهارتهای مورد نیاز را فرا بگیرید و به سادگی وارد بازار کار شوید. همچنین این دوره برای صاحبان کسبوکار یا مدیران استارتاپها که قصد دارند در فضای دیجیتال حضوری پررنگتر داشته باشند بسیار مناسب است.
پس از پایان این دوره شما با تمام سرفصلهای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید بود و میتوانید وارد بازار کار شوید یا کسبوکار خود را در فضای دیجیتال توسعه دهید.
بله. پس از اتمام دوره، شرکت تپسل دانشجویان برتر را دعوت به همکاری میکند.
خیر، با توجه به اینکه مطالب دوره پیوسته است و هربخش پیشنیاز بخش دیگری است باید جلسات را از ابتدا دنبال کنید. همچنین در هر جلسه از دوره قطعاً نکات جدید برای شما وجود دارد که به دانستههای شما خواهد افزود.
با توجه به سرفصلهای جامع دوره و اساتید بنام و باتجربه آن، قیمت دوره مبلغ مناسبی است. همچنین در صورتی که شما مطالب دوره را به خوبی فرا بگیرید، چندین برابر مبلغ دوره درآمد خواهید داشت.