آیا آمادهاید کسبوکارتان را به اوج موفقیت برسانید؟ آیا به دنبال تقویت مهارتهای بازاریابی خود و ایجاد برنامههای استراتژیک موثر هستید؟ در دوره جامع تدوین استراتژی بازاریابی، همه چیز را درباره بازاریابی از صفر تا صد یاد میگیرید؛ از اصول اولیه بازاریابی تا طراحی یک برنامه بازاریابی کامل و کاربردی. این دوره به شما کمک میکند تا با اصول و تکنیکهای برتر بازاریابی آشنا شوید و تواناییهای خود را در تدوین استراتژیهای بازاریابی به سطح جدیدی برسانید.
مارکتینگ پلن در سال 1403: از ایده تا اجرا
مـدرسهـا
علیجاه شهربانویی
سرفـصلهای دوره
مقدمهای بر اصول بازاریابی
شامل 1 جلسه
آشنایی با پایههای اساسی بازاریابی و اهمیت آن در دنیای کسب و کار امروز
تعاریف اولیه
شامل 1 جلسه
مرور واژگان و مفاهیم کلیدی که در دنیای بازاریابی به آن نیاز خواهید داشت
معرفی الگوها و پارادایمهای برنامه ریزی بازاریابی
شامل 1 جلسه
شناخت رویکردهای مختلف برای برنامهریزی موفق
پاسخ به یک سوال اساسی
شامل 1 جلسه
تفاوت بین برنامههای استراتژیک و کوتاهمدت چیست؟
ارتباط برنامه بازاریابی و برنامه کسب و کار
شامل 1 جلسه
درک چگونگی تطابق این دو برنامه برای دستیابی به اهداف سازمان
فرآیند بازاریابی استراتژیک
شامل 1 جلسه
گام به گام تا ایجاد یک استراتژی کارآمد
ممیزی بازاریابی
شامل 1 جلسه
بررسی و ارزیابی کامل وضعیت بازاریابی فعلی
تعریف و بخشبندی بازار
شامل 1 جلسه
شناسایی بازار هدف و بخشبندی مخاطبان
درک مفهوم محصول و خدمات
شامل 1 جلسه
تعریف دقیق آنچه ارائه میدهید
تعیین اهداف و استراتژیهای بازاریابی
شامل 1 جلسه
ایجاد اهداف قابل اندازهگیری و استراتژیهای مناسب برای دستیابی به آنها
ارتباطات یکپارچه بازاریابی (برند)
شامل 1 جلسه
توسعه یک هویت برند قوی و ارتباطات موثر
استراتژیهای قیمتگذاری
شامل 1 جلسه
تعیین قیمتهایی که هم جذاب باشند و هم سودآور
قدم نهایی
شامل 1 جلسه
طراحی برنامه بازاریابی: اجرای تمام آموختهها در قالب یک برنامه جامع و کارآمد
فهرست عناوین
مقدمهای بر اصول بازاریابی تعاریف اولیه معرفی الگوها و پارادایمهای برنامه ریزی بازاریابی پاسخ به یک سوال اساسی ارتباط برنامه بازاریابی و برنامه کسب و کار فرآیند بازاریابی استراتژیک ممیزی بازاریابی تعریف و بخشبندی بازار درک مفهوم محصول و خدمات تعیین اهداف و استراتژیهای بازاریابی ارتباطات یکپارچه بازاریابی (برند) استراتژیهای قیمتگذاری قدم نهاییسوالات متداول
هزینه دوره