مصاحبه با مهسا رحیمی، اینفلوئنسر موفق اینستاگرام
این روزها بسیاری از برندهای برای تبلیغ کسبوکار خود به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ میروند. این روش، یکی از تاثیرگذارترین و البته، کمهزینهترین روشهای بازاریابی دیجیتال محسوب میشود. اینفلوئنسر کسی است که طی مدتی طولانی و با انتشار محتوای مفید، توانسته شخصیت آنلاین قابل قبولی را به کاربران آنلاین ارائه دهد و بر نظرات و رفتار مخاطبان خود تاثیر قابل توجهی بگذارد. محتوای منتشرشده از سوی یک اینفلوئنسر، محوریت مشخصی (سبک زندگی، آشپزی، مد، سفر، پزشکی و …) دارد و نظراتش در آن حوزه برای دنبالکنندگان قابل احترام و اطمینان است.
در این پاکست، با مهسا رحیمی، یکی از اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام که در حوزه سبک زندگی (life style) تولید محتوای خلاقانه میکند، صحبت میکنیم. مهسا رحیمی توانسته با تولید محتواهای خلاقانه برای مخاطبان خود ارزش ایجاد کند و بر نظرات و تفکرات آنها تاثیرگذاری داشته باشد.
شنیدن این پادکست را به همه کسانی که قصد فعالیت در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ دارند، یا میخواهند اینفلئونسر شوند و در زندگی مخاطبان خود تاثیرگذار باشند، توصیه میکنیم. از آنجایی که مطالب بسیاری برای گفتن وجود داشت، این مصاحبه در سه قسمت مختلف منتشر میشود.
بخش اول مصاحبه با مهسا رحیمی، اینفلوئنسر اینستاگرام
اگر فایل بالا اجرا نمیشود، مصاحبه با مهسا رحیمی را به صورت مستقیم در شنوتو گوش دهید یا در کانال تلگرام تپسل دنبال کنید.
مواردی که در اولین قسمت از مصاحبه توضیح داده میشوند، شامل موارد زیر است:
- معرفی و بیوگرافی
- چگونه اینفلوئنسر شدم؟
- وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران
- چطور به رشد فالوئر رسیدم؟
سوالات بخش اول مصاحبه با مهسا رحیمی ، اینفلوئنسر اینستاگرام
1- خودت رو رو برای مخاطبای کالج تپسل معرفی کن
2- چی شد که به وادی اینفلوئنسر شدن رو آوردی؟ و از کی فعالیتت تو حوزه اینستاگرامر بودن رو به صورت جدی شروع کردی؟
تصویری که مهسا در پیج اینستاگرامش ثبت کرد و در مسابقه #whpoddlysatisfying پیج اینستاگرام (Instagram) شرکت کرد و برنده شد. این عکس باعث رشد سریع فالوئرهای اینستاگرام مهسا شد.
3- به نظرخودت، تونستی آدم تاثیرگذاری باشی برای مخاطبات؟
4- چه تعریفی از اینفلوئنسر یا شخص تاثیرگذار داری؟ یه اینفلوئنسر باید چه ویژگیهای داشته باشه؟
5- اینفلوئنسرهای ایرانی رو چجوری میبینی؟ چند درصدشون برای تولید محتوای تاثیرگذار زحمت میکشن واقعاً؟
6- از بین اینفلوئنسرهای ایرانی، چه کسانی رو فالو داری که به نظرت محتوای ارزشمند خلق میکنند؟
7- جزء کدوم دسته از بلاگرها هستی؟ لایف استایل یا آرت؟ از ابتدای فعالیتت میدونستی که میخوای در چه زمینهای تاثیرگذار باشی؟
سوالات بخش دوم مصاحبه با مهسا رحیمی ، اینفلوئنسر اینستاگرام
1- تولید محتوا و کانتنت مارکتینگ چیه و چه نقشی در اینفلوئنسر مارکتینگ داره؟
2- این روزا از زبون خیلیا میشنویم که اینفلوئنسر مارکتینگ خیلی خوبه و اولین چیزیه که همه برای تبلیغ به ذهنشون میرسه، اصلاً اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی چی؟ و به نظرت کاربرا، اینفلوئنسرها و کسبوکارهای ایرانی برداشت درستی از این مفهوم دارن؟
3- اینفلوئنسر مارکتینگ تو جهان چجوریه و چه تفاوتهایی با ایران داره؟ (اینفلوئنسر مارکتینگ فقط تو اینستاگرام انجام میشه؟)
4- به نظرت برای پیشرفت اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران چیکار میشه کرد؟ کسبوکارها یا اینفلوئنسرها باید برای ارتقای این حوزه چیکار کنن؟ و به طور کلی، چه کسانی میتونن به این پیشرفت کمک کنن؟
https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php https://zp-pdl.com/how-to-get-fast-payday-loan-online.php https://zp-pdl.com/how-to-get-fast-payday-loan-online.php https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php http://www.otc-certified-store.com/analgesics-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/surgery-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php быстрый займ онлайн на карту сбербанкасрочно взять займзайм на карту онлайн без процентов займ онлайн у петровичавзять в займзайм эксресс