مصاحبه با مهسا رحیمی، اینفلوئنسر موفق اینستاگرام

زمان مطالعه : 27 دقیقه
خانه بلاگ پادکست

این روزها بسیاری از برندهای برای تبلیغ کسب‌وکار خود به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ می‌روند. این روش، یکی از تاثیرگذارترین و البته، کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود. اینفلوئنسر کسی است که طی مدتی طولانی و با انتشار محتوای مفید، توانسته شخصیت آنلاین قابل قبولی را به کاربران آنلاین ارائه دهد و بر نظرات و رفتار مخاطبان خود تاثیر قابل توجهی بگذارد. محتوای منتشرشده از سوی یک اینفلوئنسر، محوریت مشخصی (سبک زندگی، آشپزی، مد، سفر، پزشکی و …) دارد و نظراتش در آن حوزه برای دنبال‌کنندگان قابل احترام و اطمینان است.

در این پاکست، با مهسا رحیمی ، یکی از اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام که در حوزه سبک زندگی (life style) تولید محتوای خلاقانه می‌کند، صحبت می‌کنیم. مهسا رحیمی توانسته با تولید محتواهای خلاقانه برای مخاطبان خود ارزش ایجاد کند و بر نظرات و تفکرات آنها تاثیرگذاری داشته باشد.

مصاحبه با مهسا رحیمی، اینفلوئنسر اینستاگرام

شنیدن این پادکست را به همه کسانی که قصد فعالیت در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ دارند، یا می‌خواهند اینفلئونسر شوند و در زندگی مخاطبان خود تاثیرگذار باشند، توصیه می‌کنیم. از آنجایی که مطالب بسیاری برای گفتن وجود داشت، این مصاحبه در سه قسمت مختلف منتشر می‌شود.

 

بخش اول مصاحبه با مهسا رحیمی، اینفلوئنسر اینستاگرام

اگر فایل بالا اجرا نمی‌شود، مصاحبه با مهسا رحیمی را به صورت مستقیم در شنوتو
گوش دهید یا در کانال تلگرام تپسل دنبال کنید.

مواردی که در اولین قسمت از مصاحبه توضیح داده می‌شوند، شامل موارد زیر است:

  • معرفی و بیوگرافی 
  • چگونه اینفلوئنسر شدم؟
  • وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران 
  • چطور به رشد فالوئر رسیدم؟ 

 

سوالات بخش اول مصاحبه با مهسا رحیمی ، اینفلوئنسر اینستاگرام

بخش اول مصاحبه با مهسا رحیمی، اینفلوئنسر اینستاگرام

۱- خودت رو رو برای مخاطبای کالج تپسل معرفی کن

۲- چی شد که به وادی اینفلوئنسر شدن رو آوردی؟ و از کی فعالیتت تو حوزه اینستاگرامر بودن رو به صورت جدی شروع کردی؟

تصویری که مهسا در پیج اینستاگرامش ثبت کرد و در مسابقه #whpoddlysatisfying پیج اینستاگرام (Instagram) شرکت کرد و برنده شد. این عکس باعث رشد سریع فالوئرهای اینستاگرام مهسا شد.

در کالج تپسل بخوانید!  تپسل پلاس، کسب درآمد دلاری برای توسعه‌دهندگان ایرانی

۳- به نظرخودت، تونستی آدم تاثیرگذاری باشی برای مخاطبات؟

۴- چه تعریفی از اینفلوئنسر یا شخص تاثیرگذار داری؟ یه اینفلوئنسر باید چه ویژگی‌های داشته باشه؟ 

۵- اینفلوئنسرهای ایرانی رو چجوری میبینی؟ چند درصدشون برای تولید محتوای تاثیرگذار زحمت میکشن واقعاً؟

۶- از بین اینفلوئنسرهای ایرانی، چه کسانی رو فالو داری که به نظرت محتوای ارزشمند خلق می‌کنند؟

۷- جزء کدوم دسته از بلاگرها هستی؟ لایف استایل یا آرت؟ از ابتدای فعالیتت میدونستی که میخوای در چه زمینه‌ای تاثیرگذار باشی؟

ادامه این مصاحبه به زودی منتشر می‌شود. در بخش‌‌های ۲ و ۳، درباره اینفلوئنسر مارکتینگ کسب‌وکارهای ایرانی و روش‌های ارتقای این صنعت در ایران گفتگو می‌کنیم. در جلسات بعد، درباره موارد زیر صحبت می‌شود:

  • راهکارهای پیشرفت اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران 
  • معرفی پلتفرم پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ
  • معیارها و شاخص‌های سنجش میزان موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ 
  • همکاری با برندها برای تبلیغات 
  • اهمیت درآمدزایی از تبلیغات 
  • نکات لازم برای اینفلوئنسر شدن
Sending
User Review
5 (1 vote)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.
100 درصد درآمد تبلیغات برای شما