learning

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

آنالیز در دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟

همان طور که در جلسه اول به ضرورت دیجیتال مارکتینگ اشاره کردیم، بازاریابی دیجیتال دارای سه مرحله حضور،…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

تبلیغات درون برنامه ای یا بازاریابی در اپلیکیشن و مزایای آن

این جلسه از کالج به تبلیغات درون برنامه ای یا In-App marketing اختصاص دارد. میلیون‌ها کاربر ایرانی حداقل…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

آموزش استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل در مورد مزایای ایمیل مارکتینگ که یکی از مهم‌ترین ترفندهای مارکتینگ در دنیای دیجیتال است،…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

ترفندهای بازاریابی ایمیلی در دیجیتال مارکتینگ

در جلسات قبل آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموختیم که این کار از سه مرحله اصلی حضور آنلاین، عرضه و…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

استراتژی بازاریابی ویدیویی در دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل از آموزش دیجیتال مارکتینگ، در مورد تبلیغات بنری یا نمایشی، مزایا و معایب آن به‌…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

معرفی انواع تبلیغات بنری و مزایای آنها

در جلسه ششم دیجیتال مارکتینگ، مفهوم بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) را به طور کامل توضیح دادیم و راهکارهای…

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

استراتژی بازاریابی موتور جستجو با روش پولی

در جلسه قبل دیجیتال مارکتینگ، در مورد بهینه سازی صفحه اپلیکیشن (ASO)  و بهینه سازی موتور جستجو (SEO)…

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

مفهوم سئو و بهینه سازی اپلیکیشن در دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل، استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به‌ صورت مختصر توضیح دادیم. در این جلسه قصد داریم بهینه…

زمان مطالعه : 16 دقیقه

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟

در جلسات قبل خواندیم که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و همچنین  راه اندازی یک وب‌سایت مناسب و روش‌های گوناگون…

زمان مطالعه : 8 دقیقه