learning

۱۸ خرداد ۱۳۹۸

گام‌های ساخت ویدئو در بازاریابی ویدئویی – بخش دوم

در این جلسه، 6 گام نهایی ساخت ویدئو که شامل فراهم کردن استودیو، آماده کردن بازیگر ویدئو، منظم کردن ویدئوهای ضبط شده، ویرایش و ابزارهای ویرایش ویدئو، انتخاب موسیقی مناسب و صداگذاری است، توضیح داده شده است. خواندن این پست قبل از آغاز فرایند ساخت ویدئو ضروری است.

زمان مطالعه : 17 دقیقه

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

گام‌های ساخت ویدئو در بازاریابی ویدئویی – بخش اول

اگر قصد ساخت ویدئو دارید، این پست را بخوانید. برای تولید یک ویدئو، 8 گام لازم است؛ که در این جلسه، اقدامات قبل از تولید ویدئو و 3 گام ابتدایی که شامل نوشتن سناریو، فراهم کردن دوربین و تنظیمات دوربین است، گفته می‌شود.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۱ اسفند ۱۳۹۷

ترکشن مارکتینگ در مراحل رشد چیست؟ جلسه 5

در اولین مرحله از رشد، 19 کانال جذب که در چارچوب bullseye مطرح شده را توضیح می‌دهیم. هر استارتاپی باید بر اساس نوع کسب‌وکار، اهداف و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارند، تعدادی از این کانال‌ها را برای مرحله جذب در نظر بگیرند.

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۱۷ بهمن ۱۳۹۷

17 نوع ویدئو مارکتینگ در مراحل مختلف قیف بازاریابی

ویدئوهایی که در بازاریابی استفاده می‌‌شود، منحصر به تیزرهای تبلیغاتی نمی‌شود. برای انتخاب بهترین نوع ویدئو، باید به سفر مشتری و موقعیت کاربر در هر مرحله از قیف بازاریابی توجه داشته باشید. در این پست، انواع ویدئو بر اساس قیف بازاریابی توضیح داده می‌شود و نمونه‌های خارجی از ویدئوها نیز ارائه می‌شود.

زمان مطالعه : 25 دقیقه

۲۶ دی ۱۳۹۷

همخوانی محصول و بازار و تأثیر آن بر هک رشد-جلسه چهارم

در جلسه قبل درباره قیف ناب بازاریابی و lean marketing صحبت کردیم. در جلسه چهارم از دوره هک رشد…

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۸ آذر ۱۳۹۷

قیف ناب بازاریابی- جلسه 3

در جلسه دوم هک رشد، مهم‌ترین وظایف و مهارت‌های یک هکر رشد را بیان کردیم. مهارت‌های یک هکر…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۰ آذر ۱۳۹۷

چگونه استراتژی ویدئو مارکتینگ ایجاد کنیم؟ جلسه2

جلسه 2: ویدئو مارکتینگ نیز مانند تمامی روش‌های بازاریابی، به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی نیاز دارد. در این پست، 9 مرحله مهم ایجاد استراتژی ویدئو مارکتینگ توضیح داده می‌شود. رعایت این مراحل، منجر به موفقیت کمپین‌های ویدئو مارکتینگ شما می‌شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۶ آذر ۱۳۹۷

هکر رشد کیست و چه مهارت هایی دارد؟-جلسه 2

در جلسه اول درباره مفهوم هک رشد و اهمیت آن توضیح دادیم و مثال از کسب و کارهایی…

زمان مطالعه : 18 دقیقه

۲۹ آبان ۱۳۹۷

ویدئو مارکتینگ چیست؟

در اولین جلسه از بلوک یادگیری ویدئو مارکتینگ، درباره ضرورت استفاده از بازاریابی ویدئویی، مزایای آن و آمار جهانی ویدئو مارکتینگ در سال 2018 صحبت می‌کنیم. این ترفند اخیراً مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. در این بلوک کالج تپسل، تمامی نکات ویدئو مارکتینگ برای کمک به کسب‌ و کارهای ایرانی توضیح داده می‌شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.