دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول،خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارهادر فضای دیجیتال مانند وب،موبایل،شبکه های اجتماعی و… صورت میگیرد گفته می شود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب،موبایل و… انجام می شود.امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ کالج تپسل،14 جلسه رایگان اصول دیجیتال مارکتینگ با موضوعات و عناوین زیر شرح داده شده است:

  1. دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا باید در فضای دیجیتال حضور داشت؟
  2. راهنمای راه اندازی یک وب سایت مناسب + 9 ویژگی وب سایت خوب
  3. مزایای حضور در شبکه های اجتماعی + راهکار های حضور آنلاین در موبایل
  4. استراتژی های رایگان و غیر رایگان دیجیتال مارکتینگ + پارامتر های انتخاب آن
  5. سئو چیست + ASO چیست | معرفی چند راهکار برای بهبود آن
  6. بازاریابی موتورهای جستجو  چیست؟ +راهکار های بهبود SEM
  7. تبلیغات بنری چیست + مزایا و معایب + انواع آن، چگونگی طراحی و توسعه
  8. ویدئومارکتینگ چیست و چگونه عمل میکند + مزایا و معایب ( نکات کلیدی درآن)
  9. ایمیل مارکتینگ چیست +مزایا و معایب + ویژگی های یک ایمیل موفق
  10. بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست + مزایا و معایب + KPI
  11. اپ مارکتینگ + انواع فرم های تبلیغات درون اپلیکیشن
  12. مراحل آنالیز در بازاریابی دیجیتال + ابزارهای تحلیل + معیار های آنالیزوبسایت
  13. قیف بازاریابی و مراحل آن +سفر مشتری، آنالیز و بهینه سازی آن
  14. بازاریابی عملکردی و 10 نکته مهم در آن و شیوه های مختلف تبلیغات
10 سپتامبر 2017

بازاریابی شبکه های اجتماعی – جلسه ۱۰ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل درمورد مزایای ایمیل مارکتینگ که یکی از مهم‌ترین ترفندهای مارکتینگ در دنیای دیجیتال است، صحبت…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

17 سپتامبر 2017

بازاریابی در اپلیکیشن های موبایل جلسه ۱۱ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل، در مورد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و … صحبت کردیم و…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

24 سپتامبر 2017

آنالیز در دیجیتال مارکتینگ جلسه ۱۲

همانطور که در جلسه اول  به اهمیت دیجیتال مارکتینگ اشاره کردیم، بازاریابی دیجیتال دارای سه مرحله حضور، عرضه…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

7 اکتبر 2017

قیف بازاریابی و فروش و سفر مشتری جلسه ۱۳ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه پیش در مورد اهمیت مرحله سوم دیجیتال مارکتینگ یعنی آنالیز در دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. در…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

15 اکتبر 2017

بازاریابی عملکردی آخرین جلسه دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل دیجیتال مارکتینگ در مورد قیف بازاریابی و بهینه‌سازی سفر مشتری صحبت کردیم تا اهمیت گام…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن (ویژه توسعه دهندگان)