استراتژی بازاریابی محتوا

۷ تیر ۱۳۹۷

موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوا در ایران و جهان – جلسه ۱۴

جلسه چهاردهم: در آخرین جلسه از بازاریابی محتوا، مروری بر آنچه در ۱۳ جلسه قبل گفته شد را بیان می‌کنیم و نمونه‌ها و تجربه‌های موفق بازاریابی محتوا را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ساختار تیم محتوا – جلسه ۱۳ بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۱ خرداد ۱۳۹۷

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب – جلسه ۱۲ بازاریابی محتوا

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره پرسونای مخاطب، ضرورت ایجاد آن و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد آن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۷ خرداد ۱۳۹۷

KPI های ضروری در محتوا و ابزارهای سنجش آن – جلسه ۱۱ بازاریابی محتوا

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره شاخص‌ها و ابزارهای کلیدی مورد نیاز برای سنجش عملکرد محتواهای مختلف صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱ خرداد ۱۳۹۷

مفهوم مدل Topic Cluster در استراتژی محتوا – جلسه ۱۰ بازاریابی محتوا

جلسه دهم: در این ویدئو، مفهوم مدل جدید Topic Cluster توضیح داده می شود. این مدل، بهترین روش برای تولید محتوا است که بیشترین میزان ترافیک را برای وب سایت ایجاد می کند و باعث بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو می شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

راهکارهای تبلیغ محتوا – جلسه ۹ بازاریابی محتوا

در جلسه قبل، درباره اهمیت بازنویسی محتوا، ضرورت استفاده از این تکنیک و روش‌های مختلف اجرای آن صحبت…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

بازنویسی محتوا – جلسه ۸ بازاریابی محتوا

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره تکنیک بازنویسی محتوا، ضرورت انجام آن و روش‌های انجام آن را توضیح می‌دهیم. بازنویسی محتوا، به معنای تغییر فرمت محتواهای موجود و تولید محتواهای جدید بدون نیاز به صرف زمان زیاد است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۸ اسفند ۱۳۹۶

مفهوم استراتژی محتوا و روش های بهبود آن – بخش ۳

جلسه چهارم: در این جلسه، آخرین بخش از انواع محتواهای پر کاربرد را بیان می‌کنیم و ویژگی های هر یک را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۹ اسفند ۱۳۹۶

انواع محتوا در بازاریابی – بخش‌‌۲

جلسه سوم: در این جلسه، درباره سه نوع محتوای تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه