اپلیکیشن مارکتینگ

اپلیکیشن مارکتینگ، یک استراتژی کامل جهت توسعه،بهبود و ارتقای اپلیکیشن‌ها است. هدف نهایی این نوع بازاریابی،افزایش تعداد کاربران، افزایش تعاملات کاربران با اپلیکیشن، پیگیری میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی است.در کالج تپسل بیش از 14 جلسه آموزشی رایگان در زمینه اپلیکیشن مارکتینگ ارائه شده است.

31 جولای 2018

اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران در بازاریابی اپلیکیشن – جلسه ۱۵

جلسه پانزدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران، دلایل ریزش کاربران و راهکارهای جلوگیری ازریزش کاربران را توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

16 جولای 2018

Deep linking چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ – جلسه ۱۴ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه چهاردهم: در این جلسه، قصد داریم درباره deep linking و ضرورت استفاده از آن در بازاریابی اپلیکیشن صحبت کنیم. deep link برای اپلیکیشن‌ها، مشابه هایپرلینک در وب‌سایت‌ها عمل می‌کند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

3 جولای 2018

راه‌های جلوگیری و مقابله با تقلب در نصب اپلیکیشن‌های موبایل – جلسه ۱۳

جلسه سیزدهم: در این جلسه، درباره روش‌های تشخیص و مقابله با تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن اتفاق می‌افتد، صحبت می‌کنیم. مقابله با این تقلب‌ها، برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه تبلیغ‌دهندگان، حفظ اعتبار شبکه‌های تبلیغاتی و اعتبار بخشیدن به موبایل مارکتینگ ضروری است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

12 ژوئن 2018

تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل – جلسه ۱۲ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره تقلب‌های موبایلی و به خصوص تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن‌ها اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهیم. گام اول برای مقابله و مبارزه با نصب‌های موبایل، شناخت روش‌های مختلف آن است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

17 می 2018

خطاهای ذاتی در پلتفرم‌های attribution – جلسه ۱۱ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره خطا های ذاتی و اختلافاتی که بین نتایج attribution های مختلف وجود دارد، صحبت می‌کنیم و دلایل به وجود آمدن این خطا ها را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

1 می 2018

معیارهای انتخاب Attribution – جلسه ۱۰ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، درباره مهم‌ترین معیارهای انتخاب پلتفرم attribution صحبت می‌کنیم. با اطلاع از این معیارها، می‌توانید بر اساس نیازها و اهداف اپلیکیشن خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

17 آوریل 2018

عملکرد سرویس‌های Attribution – جلسه ۹ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه نهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، به توضیح و بررسی انواع مدل‌های Attribution، روش‌های اندازه‌گیری مورد استفاده سرویس‌های Attribution و چرخه عملکرد این سرویس‌ها می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

16 ژانویه 2018

آنالیز و تحلیل در اپلیکیشن – جلسه ۷ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه هفتم : در این جلسه، مقدمه‌ای از آنالیز در بازاریابی اپلیکیشن، داده‌ها و شاخص‌های مورد نیاز برای تحلیل عملکرد اپ مارکتینگ را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

2 ژانویه 2018

بازاریابی آفلاین – جلسه ۶ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه ششم: در این جلسه از اپلیکیشن مارکتینگ، به توضیح بازاریابی آفلاین و روش‌های قابل استفاده آن در اپلیکیشن مارکتینگ می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه