اپلیکیشن مارکتینگ

اپلیکیشن مارکتینگ، یک استراتژی کامل جهت توسعه،بهبود و ارتقای اپلیکیشن‌ها است. هدف نهایی این نوع بازاریابی،افزایش تعداد کاربران، افزایش تعاملات کاربران با اپلیکیشن، پیگیری میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی است.در کالج تپسل بیش از 14 جلسه آموزشی رایگان در زمینه اپلیکیشن مارکتینگ ارائه شده است.

۹ مرداد ۱۳۹۷

اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران در بازاریابی اپلیکیشن – جلسه ۱۵

جلسه پانزدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران، دلایل ریزش کاربران و راهکارهای جلوگیری ازریزش کاربران را توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۵ تیر ۱۳۹۷

Deep linking چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ – جلسه ۱۴ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه چهاردهم: در این جلسه، قصد داریم درباره deep linking و ضرورت استفاده از آن در بازاریابی اپلیکیشن صحبت کنیم. deep link برای اپلیکیشن‌ها، مشابه هایپرلینک در وب‌سایت‌ها عمل می‌کند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۲ تیر ۱۳۹۷

راه‌های جلوگیری و مقابله با تقلب در نصب اپلیکیشن‌های موبایل – جلسه ۱۳

جلسه سیزدهم: در این جلسه، درباره روش‌های تشخیص و مقابله با تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن اتفاق می‌افتد، صحبت می‌کنیم. مقابله با این تقلب‌ها، برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه تبلیغ‌دهندگان، حفظ اعتبار شبکه‌های تبلیغاتی و اعتبار بخشیدن به موبایل مارکتینگ ضروری است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۲ خرداد ۱۳۹۷

تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل – جلسه ۱۲ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره تقلب‌های موبایلی و به خصوص تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن‌ها اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهیم. گام اول برای مقابله و مبارزه با نصب‌های موبایل، شناخت روش‌های مختلف آن است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

خطاهای ذاتی در پلتفرم‌های attribution – جلسه ۱۱ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره خطا های ذاتی و اختلافاتی که بین نتایج attribution های مختلف وجود دارد، صحبت می‌کنیم و دلایل به وجود آمدن این خطا ها را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

معیارهای انتخاب Attribution – جلسه ۱۰ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، درباره مهم‌ترین معیارهای انتخاب پلتفرم attribution صحبت می‌کنیم. با اطلاع از این معیارها، می‌توانید بر اساس نیازها و اهداف اپلیکیشن خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۸ فروردین ۱۳۹۷

عملکرد سرویس‌های Attribution – جلسه ۹ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه نهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، به توضیح و بررسی انواع مدل‌های Attribution، روش‌های اندازه‌گیری مورد استفاده سرویس‌های Attribution و چرخه عملکرد این سرویس‌ها می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۶ دی ۱۳۹۶

آنالیز و تحلیل در اپلیکیشن – جلسه ۷ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه هفتم : در این جلسه، مقدمه‌ای از آنالیز در بازاریابی اپلیکیشن، داده‌ها و شاخص‌های مورد نیاز برای تحلیل عملکرد اپ مارکتینگ را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۱۲ دی ۱۳۹۶

بازاریابی آفلاین – جلسه ۶ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه ششم: در این جلسه از اپلیکیشن مارکتینگ، به توضیح بازاریابی آفلاین و روش‌های قابل استفاده آن در اپلیکیشن مارکتینگ می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

ایران موبایل سامیت، اولین رویداد اختصاصی حوزه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل در ایران