مقالات ایمیل‌ مارکتینگ

دراین بخش، مقاله درمورد ایمیل مارکتینگ ارائه شده است. بازاریابی ایمیلی به زبان ساده ارسال ایمیل برای معرفی خدمت یا محصول است.دراین بخش بیش از 14 مقاله وجود داشته که به ابزار های میلرلایت، میل چیمپ هم اشاره و آموزش داده شده از طرفی با تکنیک های مهم ایمیل مارکتینگ هم صحبت شده مثل a/b تست در ایمیل مارکتینگ،چطور نرخ بازکردن ایمیل (Open Rate) و نرخ کلیک (Click Rate) افزایش یابد.در یک مقاله به اتوماسیون در ایمیل مارکتینگ پرداختیم،بهبود محتوای ایمیل و ایمیل مارکتینگ های موفق در جهان را مورد بررسی قرار دادیم.

۱۸ مهر ۱۳۹۶

تکنیک و کمپین های موفق در ایمیل مارکتینگ – آخرین جلسه

در آخرین جلسه ایمیل مارکتینگ به بیان نکات تکمیلی درباره ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم. همچنین به بررسی ۳ کمپین ایمیل مارکتینگ موفق در سال ۲۰۱۷ می پردازیم و درآخر خلاصه‌ای از مصاحبه با کارشناسان برتر ایمیل مارکتینگ جهان در این زمینه را ارائه می‌دهیم.

زمان مطالعه : 20 دقیقه

۴ مهر ۱۳۹۶

مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ – جلسه ۱۲

در این جلسه، به مقایسه دقیق سه ابزار ایمیل مارکتینگ مطرح شده در جلسات قبل یعنی MailChimp، Mailerlite و Campaign Monitor می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۸ شهریور ۱۳۹۶

چگونه از کمپین مانیتور (Campaign Monitor) استفاده کنیم؟ جلسه۱۱

در این جلسه از کالج تپسل، در مورد campaign monitor که یکی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ است، توضیحاتی را ارائه می‌دهیم و ویژگی‌های این ابزار را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۲۱ شهریور ۱۳۹۶

چگونه از میلرلایت استفاده کنیم؟ جلسه ۱۰

این جلسه از ایمیل مارکتینگ را به آموزش میلرلایت(Mailerlite) که یکی از ساده‌ترین و در عین حال قوی‌ترین ابزار ایمیل مارکتینگ است، اختصاص دارد.در این جلسه اکثرویژگی های ابزار میلرلایت در کالج تپسل به صورت تصویری شرح داده شده است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۳ شهریور ۱۳۹۶

چگونه از میل چیمپ (mailchimp) استفاده کنیم؟ جلسه۹

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد MailChimp که یکی از ابزارهای محبوب برای ایجاد و ارسال کمپین ایمیل است، توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

ترفند های ایمیل مارکتینگ و مزایای آن جلسه ۹ دیجیتال مارکتینگ

در جلسات قبل دیجیتال مارکتینگ، گفتیم که این کار از سه مرحله اصلی حضور آنلاین، عرضه و بهینه‌سازی…

زمان مطالعه : 4 دقیقه

۷ شهریور ۱۳۹۶

شخصی‌سازی در ایمیل مارکتینگ – جلسه۸

در این جلسه از کالج، در مورد دو ترفند مهم استراتژی ایمیل مارکتینگ یعنی شخصی‌سازی، تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

اتوماسیون یا خودکارسازی در ایمیل مارکتینگ – جلسه۷

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد دو ترفند مهم این روش یعنی اتوماسیون در ایمیل و تقسیم‌بندی لیست ایمیل مشترکین صحبت می‌کنیم و مزایای این ترفندها را بیان می‌کنیم

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

نمونه ایمیل مارکتینگ موفق آمازون – جلسه ۶

این جلسه ایمیل مارکتینگ درباره یکی از نمونه های موفق ایمیل مارکتینگ در شرکت آمازون است. شرکت amazon با ارسال ایمیل‌های خوشامدگویی، تشکر، نظرات، رسید کالا و… از بهترین نمونه های ایمیل مارکتینگ موفق محسوب میشود. با ما همراه باشید تا در جلسه ششم، کمپین‌های ایمیلی شرکت آمازون را به‌تفصیل مرور کنیم

زمان مطالعه : 8 دقیقه