ایمیل مارکتینگ چگونه است

چگونگی اجرای کمپین های ایمیل مارکتینگ نیازمند داشتن اطلاعاتی در رابطه با ابزارهای اجرایی ایمیل مارکتینگ مانند ابزارهای میل چیمپ،میلرلایت و … و نحوه اتوماسیون، شخصی سازی ایمیل ها، است. ما در این بخش از کالج تپسل، به معرفی این ابزارها و چگونگی اجرای ایمیل مارکتینگ می پردازیم و همچنین تکنیک ها و ترند های لازم برای داشتن یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق را معرفی خواهیم کرد.

10 اکتبر 2017

تکنیک و کمپین های موفق در ایمیل مارکتینگ – آخرین جلسه

در آخرین جلسه ایمیل مارکتینگ به بیان نکات تکمیلی درباره ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم. همچنین به بررسی ۳ کمپین ایمیل مارکتینگ موفق در سال ۲۰۱۷ می پردازیم و درآخر خلاصه‌ای از مصاحبه با کارشناسان برتر ایمیل مارکتینگ جهان در این زمینه را ارائه می‌دهیم.

زمان مطالعه : 20 دقیقه

19 سپتامبر 2017

چگونه از کمپین مانیتور (Campaign Monitor) استفاده کنیم؟ جلسه۱۱

در این جلسه از کالج تپسل، در مورد campaign monitor که یکی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ است، توضیحاتی را ارائه می‌دهیم و ویژگی‌های این ابزار را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

12 سپتامبر 2017

چگونه از میلرلایت استفاده کنیم؟ جلسه ۱۰

این جلسه از ایمیل مارکتینگ را به آموزش میلرلایت(Mailerlite) که یکی از ساده‌ترین و در عین حال قوی‌ترین ابزار ایمیل مارکتینگ است، اختصاص دارد.در این جلسه اکثرویژگی های ابزار میلرلایت در کالج تپسل به صورت تصویری شرح داده شده است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

4 سپتامبر 2017

چگونه از میل چیمپ (mailchimp) استفاده کنیم؟ جلسه۹

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد MailChimp که یکی از ابزارهای محبوب برای ایجاد و ارسال کمپین ایمیل است، توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

2 سپتامبر 2017

ترفند های ایمیل مارکتینگ و مزایای آن جلسه ۹ دیجیتال مارکتینگ

در جلسات قبل دیجیتال مارکتینگ، گفتیم که این کار از سه مرحله اصلی حضور آنلاین، عرضه و بهینه‌سازی…

زمان مطالعه : 4 دقیقه

29 آگوست 2017

شخصی‌سازی در ایمیل مارکتینگ – جلسه۸

در این جلسه از کالج، در مورد دو ترفند مهم استراتژی ایمیل مارکتینگ یعنی شخصی‌سازی، تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

21 آگوست 2017

اتوماسیون یا خودکارسازی در ایمیل مارکتینگ – جلسه۷

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد دو ترفند مهم این روش یعنی اتوماسیون در ایمیل و تقسیم‌بندی لیست ایمیل مشترکین صحبت می‌کنیم و مزایای این ترفندها را بیان می‌کنیم

زمان مطالعه : 14 دقیقه