بازاریابی اپلیکیشن

بازاریابی اپلیکیشن ، یک استراتژی لازم برای توسعه و ارتقای اپلیکیشن‌ها است. هدف نهایی این نوع بازاریابی، افزایش تعداد کاربران، افزایش تعاملات کاربران با اپلیکیشن، پیگیری میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی است. این استراتژی به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می‌شود که این روش‌ها به صورت کامل در این بلوک توضیح داده خواهد شد.

۹ مرداد ۱۳۹۷

اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران در بازاریابی اپلیکیشن – جلسه 15

جلسه پانزدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره اهمیت محاسبه نرخ ریزش کاربران، دلایل ریزش کاربران و راهکارهای جلوگیری ازریزش کاربران را توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۵ تیر ۱۳۹۷

Deep linking چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ – جلسه 14 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه چهاردهم: در این جلسه، قصد داریم درباره deep linking و ضرورت استفاده از آن در بازاریابی اپلیکیشن صحبت کنیم. deep link برای اپلیکیشن‌ها، مشابه هایپرلینک در وب‌سایت‌ها عمل می‌کند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۲ تیر ۱۳۹۷

راه‌های جلوگیری و مقابله با تقلب در نصب اپلیکیشن‌های موبایل – جلسه 13

جلسه سیزدهم: در این جلسه، درباره روش‌های تشخیص و مقابله با تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن اتفاق می‌افتد، صحبت می‌کنیم. مقابله با این تقلب‌ها، برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه تبلیغ‌دهندگان، حفظ اعتبار شبکه‌های تبلیغاتی و اعتبار بخشیدن به موبایل مارکتینگ ضروری است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۲ خرداد ۱۳۹۷

تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل – جلسه 12 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره تقلب‌های موبایلی و به خصوص تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن‌ها اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهیم. گام اول برای مقابله و مبارزه با نصب‌های موبایل، شناخت روش‌های مختلف آن است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

خطاهای ذاتی در پلتفرم‌های attribution – جلسه 11 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره خطا های ذاتی و اختلافاتی که بین نتایج attribution های مختلف وجود دارد، صحبت می‌کنیم و دلایل به وجود آمدن این خطا ها را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

معیارهای انتخاب Attribution – جلسه 10 بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، درباره مهم‌ترین معیارهای انتخاب پلتفرم attribution صحبت می‌کنیم. با اطلاع از این معیارها، می‌توانید بر اساس نیازها و اهداف اپلیکیشن خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۸ فروردین ۱۳۹۷

عملکرد سرویس‌های Attribution – جلسه 9 اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه نهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، به توضیح و بررسی انواع مدل‌های Attribution، روش‌های اندازه‌گیری مورد استفاده سرویس‌های Attribution و چرخه عملکرد این سرویس‌ها می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۷ فروردین ۱۳۹۷

اتریبیوشن (Attribution) و لزوم استفاده از آن – جلسه 8 اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره attribution ، تفاوت آن با آنالیتیکس و لزوم استفاده از attribution در بازاریابی اپلیکیشن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۶ شهریور ۱۳۹۶

تبلیغات درون برنامه ای یا بازاریابی در اپلیکیشن و مزایای آن

این جلسه از کالج به تبلیغات درون برنامه ای یا In-App marketing اختصاص دارد. میلیون‌ها کاربر ایرانی حداقل…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.