بازاریابی محتوایی مقاله

در بخش بازاریابی محتوا، مقالاتی در موضوعات، راهکارهای بازاریابی محتوا، تبلیغ محتوا، ساختار تیم بازاریابی محتوا،kpiهای ضروری در محتوا، بازنویسی محتوا، استراتژی محتوا و…   تهیه و تولید شده است.

14 جولای 2019

انتشار و تبلیغ محتوای ویدئویی

در این پست، درباره مراحل انتشار ویدئو ، مناسب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران و روش‌های تبلیغ محتوای ویدئویی صحبت می‌شود. بسیاری از بازاریابان این مرحله را نادیده می‌گیرند.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

28 ژوئن 2018

موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوا در ایران و جهان – جلسه ۱۴

جلسه چهاردهم: در آخرین جلسه از بازاریابی محتوا، مروری بر آنچه در ۱۳ جلسه قبل گفته شد را بیان می‌کنیم و نمونه‌ها و تجربه‌های موفق بازاریابی محتوا را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

19 ژوئن 2018

ساختار تیم محتوا – جلسه ۱۳ بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

11 ژوئن 2018

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب – جلسه ۱۲ بازاریابی محتوا

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره پرسونای مخاطب، ضرورت ایجاد آن و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد آن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

28 می 2018

KPI های ضروری در محتوا و ابزارهای سنجش آن – جلسه ۱۱ بازاریابی محتوا

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره شاخص‌ها و ابزارهای کلیدی مورد نیاز برای سنجش عملکرد محتواهای مختلف صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

22 می 2018

مفهوم مدل Topic Cluster در استراتژی محتوا – جلسه ۱۰ بازاریابی محتوا

جلسه دهم: در این ویدئو، مفهوم مدل جدید Topic Cluster توضیح داده می شود. این مدل، بهترین روش برای تولید محتوا است که بیشترین میزان ترافیک را برای وب سایت ایجاد می کند و باعث بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو می شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

14 می 2018

راهکارهای تبلیغ محتوا – جلسه ۹ بازاریابی محتوا

در جلسه قبل، درباره اهمیت بازنویسی محتوا، ضرورت استفاده از این تکنیک و روش‌های مختلف اجرای آن صحبت…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

8 آوریل 2018

اهمیت داستان سرایی – جلسه ۵ بازاریابی محتوا

جلسه پنجم: داستان سرایی، یکی از مهم‌ترین تکنیک ها در استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. در این جلسه، درباره داستان سرایی، اجزای آن و پیشنهادهایی برای بهتر شدن این تکنیک صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

10 مارس 2018

انواع محتوا در بازاریابی – بخش‌‌۲

جلسه سوم: در این جلسه، درباره سه نوع محتوای تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 13 دقیقه