بازاریابی محتوا

۲۰ آذر ۱۳۹۷

چگونه استراتژی ویدئو مارکتینگ ایجاد کنیم؟ جلسه۲

جلسه ۲: ویدئو مارکتینگ نیز مانند تمامی روش‌های بازاریابی، به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی نیاز دارد. در این پست، ۹ مرحله مهم ایجاد استراتژی ویدئو مارکتینگ توضیح داده می‌شود. رعایت این مراحل، منجر به موفقیت کمپین‌های ویدئو مارکتینگ شما می‌شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۹ آبان ۱۳۹۷

چرا کسب‌وکارها باید از ویدئو مارکتینگ استفاده کنند؟ جلسه۱

در اولین جلسه از بلوک یادگیری ویدئو مارکتینگ، درباره ضرورت استفاده از بازاریابی ویدئویی، مزایای آن و آمار جهانی ویدئو مارکتینگ در سال ۲۰۱۸ صحبت می‌کنیم. این ترفند اخیراً مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. در این بلوک کالج تپسل، تمامی نکات ویدئو مارکتینگ برای کمک به کسب‌ و کارهای ایرانی توضیح داده می‌شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۷ تیر ۱۳۹۷

موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوا در ایران و جهان – جلسه ۱۴

جلسه چهاردهم: در آخرین جلسه از بازاریابی محتوا، مروری بر آنچه در ۱۳ جلسه قبل گفته شد را بیان می‌کنیم و نمونه‌ها و تجربه‌های موفق بازاریابی محتوا را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ساختار تیم محتوا – جلسه ۱۳ بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۱ خرداد ۱۳۹۷

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب – جلسه ۱۲ بازاریابی محتوا

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره پرسونای مخاطب، ضرورت ایجاد آن و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد آن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۱ خرداد ۱۳۹۷

مفهوم مدل Topic Cluster در استراتژی محتوا – جلسه ۱۰ بازاریابی محتوا

جلسه دهم: در این ویدئو، مفهوم مدل جدید Topic Cluster توضیح داده می شود. این مدل، بهترین روش برای تولید محتوا است که بیشترین میزان ترافیک را برای وب سایت ایجاد می کند و باعث بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو می شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

راهکارهای تبلیغ محتوا – جلسه ۹ بازاریابی محتوا

در جلسه قبل، درباره اهمیت بازنویسی محتوا، ضرورت استفاده از این تکنیک و روش‌های مختلف اجرای آن صحبت…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

بازنویسی محتوا – جلسه ۸ بازاریابی محتوا

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره تکنیک بازنویسی محتوا، ضرورت انجام آن و روش‌های انجام آن را توضیح می‌دهیم. بازنویسی محتوا، به معنای تغییر فرمت محتواهای موجود و تولید محتواهای جدید بدون نیاز به صرف زمان زیاد است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

چگونه نویسنده بهتری باشیم؟ جلسه ۷ بازاریابی محتوا

جلسه هفتم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره نویسندگی محتوا، ویژگی‌های یک محتوای خوب و یک نویسنده خوب صحبت می‌کنیم و تکنیک‌هایی را برای بهبود نویسندگی بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 8 دقیقه