دیجیتال مارکتینگ

۱۷ بهمن ۱۳۹۷

۱۷ نوع ویدئو مارکتینگ در مراحل مختلف قیف بازاریابی – جلسه۳

ویدئوهایی که در بازاریابی استفاده می‌‌شود، منحصر به تیزرهای تبلیغاتی نمی‌شود. برای انتخاب بهترین نوع ویدئو، باید به سفر مشتری و موقعیت کاربر در هر مرحله از قیف بازاریابی توجه داشته باشید. در این پست، انواع ویدئو بر اساس قیف بازاریابی توضیح داده می‌شود و نمونه‌های خارجی از ویدئوها نیز ارائه می‌شود.

زمان مطالعه : 25 دقیقه

۱۶ آبان ۱۳۹۷

هک رشد چیست؟ چند نمونه موفق هک رشد

در این بلوک یادگیری قصد داریم درباره تکنیک‌های هک رشد که باعث رشد سریع کسب‌وکارها می‌شود، صحبت کنیم…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ساختار تیم محتوا – جلسه ۱۳ بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۲ خرداد ۱۳۹۷

تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل – جلسه ۱۲ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بازاریابی اپلیکیشن، درباره تقلب‌های موبایلی و به خصوص تقلب‌هایی که در نصب اپلیکیشن‌ها اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهیم. گام اول برای مقابله و مبارزه با نصب‌های موبایل، شناخت روش‌های مختلف آن است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

معیارهای انتخاب Attribution – جلسه ۱۰ بازاریابی اپلیکیشن

جلسه دهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، درباره مهم‌ترین معیارهای انتخاب پلتفرم attribution صحبت می‌کنیم. با اطلاع از این معیارها، می‌توانید بر اساس نیازها و اهداف اپلیکیشن خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

برنامه یا تقویم محتوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ جلسه ۶ بازاریابی محتوا

جلسه ششم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره تقویم محتوایی و ضرورت استفاده از آن برای مدیریت و نظم بخشیدن به تولید و انتشار پست‌های بلاگ و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۱۹ فروردین ۱۳۹۷

اهمیت داستان سرایی – جلسه ۵ بازاریابی محتوا

جلسه پنجم: داستان سرایی، یکی از مهم‌ترین تکنیک ها در استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. در این جلسه، درباره داستان سرایی، اجزای آن و پیشنهادهایی برای بهتر شدن این تکنیک صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۷ فروردین ۱۳۹۷

اتریبیوشن (Attribution) و لزوم استفاده از آن – جلسه ۸ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره attribution ، تفاوت آن با آنالیتیکس و لزوم استفاده از attribution در بازاریابی اپلیکیشن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۸ اسفند ۱۳۹۶

مفهوم استراتژی محتوا و روش های بهبود آن – بخش ۳

جلسه چهارم: در این جلسه، آخرین بخش از انواع محتواهای پر کاربرد را بیان می‌کنیم و ویژگی های هر یک را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه