کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ، یکی دیگر از شاخه های بازاریابی دیجیتال به شیوه نوین است که تمرکز بیشتر آن بر روی محتوا است. در این بخش به معرفی کانتنت مارکتینگ پرداخته ایم و در چندین جلسه آموزش کانتنت مارکتینگ را برایتان آورده ایم و از توضیح اهداف و مزایای کانتنت مارکتینگ غافل نشدیم.

28 ژوئن 2018

موفق ترین نمونه‌های بازاریابی محتوا در ایران و جهان – جلسه ۱۴

جلسه چهاردهم: در آخرین جلسه از بازاریابی محتوا، مروری بر آنچه در ۱۳ جلسه قبل گفته شد را بیان می‌کنیم و نمونه‌ها و تجربه‌های موفق بازاریابی محتوا را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

19 ژوئن 2018

ساختار تیم محتوا – جلسه ۱۳ بازاریابی محتوا

جلسه سیزدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره ساختار تیم محتوا و خصوصیات اعضای آن در شرکت‌های مختلف صحبت می‌کنیم. تیم محتوا در شرکت‌های مختلف بسته به اهداف کسب‌وکار، اندازه شرکت، میزان درآمد سالیانه، دارای ساختارهای متفاوتی هستند.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

11 ژوئن 2018

اهمیت ایجاد پرسونای مخاطب – جلسه ۱۲ بازاریابی محتوا

جلسه دوازدهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره پرسونای مخاطب، ضرورت ایجاد آن و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد آن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

28 می 2018

KPI های ضروری در محتوا و ابزارهای سنجش آن – جلسه ۱۱ بازاریابی محتوا

جلسه یازدهم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره شاخص‌ها و ابزارهای کلیدی مورد نیاز برای سنجش عملکرد محتواهای مختلف صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

22 می 2018

مفهوم مدل Topic Cluster در استراتژی محتوا – جلسه ۱۰ بازاریابی محتوا

جلسه دهم: در این ویدئو، مفهوم مدل جدید Topic Cluster توضیح داده می شود. این مدل، بهترین روش برای تولید محتوا است که بیشترین میزان ترافیک را برای وب سایت ایجاد می کند و باعث بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو می شود.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

14 می 2018

راهکارهای تبلیغ محتوا – جلسه ۹ بازاریابی محتوا

در جلسه قبل، درباره اهمیت بازنویسی محتوا، ضرورت استفاده از این تکنیک و روش‌های مختلف اجرای آن صحبت…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

7 می 2018

بازآفرینی محتوا – جلسه ۸ بازاریابی محتوا

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره تکنیک بازآفرینی محتوا، ضرورت انجام آن و روش‌های انجام آن را توضیح می‌دهیم. بازآفرینی محتوا، به معنای تغییر فرمت محتواهای موجود و تولید محتواهای جدید بدون نیاز به صرف زمان زیاد است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

30 آوریل 2018

چگونه نویسنده بهتری باشیم؟ جلسه ۷ بازاریابی محتوا

جلسه هفتم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره نویسندگی محتوا، ویژگی‌های یک محتوای خوب و یک نویسنده خوب صحبت می‌کنیم و تکنیک‌هایی را برای بهبود نویسندگی بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

22 آوریل 2018

برنامه یا تقویم محتوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ جلسه ۶ بازاریابی محتوا

جلسه ششم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره تقویم محتوایی و ضرورت استفاده از آن برای مدیریت و نظم بخشیدن به تولید و انتشار پست‌های بلاگ و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 6 دقیقه