کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ، یکی دیگر از شاخه های بازاریابی دیجیتال به شیوه نوین است که تمرکز بیشتر آن بر روی محتوا است. در این بخش به معرفی کانتنت مارکتینگ پرداخته ایم و در چندین جلسه آموزش کانتنت مارکتینگ را برایتان آورده ایم و از توضیح اهداف و مزایای کانتنت مارکتینگ غافل نشدیم.

8 آوریل 2018

اهمیت داستان سرایی – جلسه ۵ بازاریابی محتوا

جلسه پنجم: داستان سرایی، یکی از مهم‌ترین تکنیک ها در استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. در این جلسه، درباره داستان سرایی، اجزای آن و پیشنهادهایی برای بهتر شدن این تکنیک صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

10 مارس 2018

انواع محتوا در بازاریابی – بخش‌‌۲

جلسه سوم: در این جلسه، درباره سه نوع محتوای تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

4 مارس 2018

انواع محتوای بصری قدرتمند در استراتژی بازاریابی- بخش‌۱

جلسه دوم: در این جلسه، درباره ۵ نوع محتوای بصری لازم برای استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

25 فوریه 2018

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا – جلسه اول

جلسه اول: در این جلسه، مقدمه‌ای از بازاریابی محتوا، ضرورت استفاده از آن و مراحل لازم برای داشتن یک استراتژی موفق گفته می‌شود.

زمان مطالعه : 15 دقیقه