حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد یکپارچه شد!

زمان مطالعه : ۲ دقیقه
خانه بلاگ اخبار

از این پس کاربران تپسل و مدیااد از یک حساب کاربری مشترک برای دریافت خدمات تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنند.

به بیان دقیق‌تر، تا پیش از این یکپارچه‌سازی، کاربران برای مدیریت تبلیغات دیجیتال خود در زمینه اپلیکیشن‌های موبایل از پلتفرم تپسل استفاده می‌کردند؛ و همچنین برای مدیریت تبلیغات وبسایت (بنری، کلیکی، ریتارگتینگ، همسان و عملکردی)، با پلتفرم مدیااد کار می‌کردند.

طبق نظرسنجی‌ها و تحلیل‌ها، هلدینگ پگاه داده کاوان شریف متوجه شد که غالب متقاضیان این دو پلتفرم (از جمله تبلیغ‌دهنده‌ها و ناشران) نیاز به مدیریت حساب‌های تبلیغات دیجیتال خود به صورت یکجا و یکپارچه دارند. بر همین اساس تصمیم بر یکپارچه‌سازی حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد گرفته شد.

در آینده‌ای نزدیک، دسترسی به تمام سرویس‌های جدید تپسل به صورت یکجا و یکپارچه در همین زیرساخت ارائه خواهد شد. امید است خدمات آماده‌سازی شده، گامی هرچند کوچک، ولی موثر و پرقدرت در راستای رشد کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها در روزگار سخت و پرچالش کنونی بردارد.

 

مزیت‌های یکپارچه‌سازی حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد

  • دسترسی به داشبوردهای مدیااد و تپسل با یک حساب کاربری
  • دسترسی به سرویس‌های جدید تپسل از طریق همین حساب
  • یکپارچه شدن کیف پول حساب‌های کاربری
  • امکان افزایش اعتبار برای کمپین‌های مختلف در یک کیف پول
  • مدیریت آسان‌تر بودجه کمپین‌های تبلیغاتی در تپسل و مدیااد
  • مشاهده تمام گزارشات مالی به صورت یکپارچه

 

 

نکات مهم برای کابران تپسل و مدیااد

۱. حساب کاربری یکپارچه: دسترسی به هر دو داشبورد تپسل و مدیااد برای مدیریت کمپین‌ها از طریق حساب کاربری یکپارچه اتفاق می‌افتد.

۲. اطلاعات حساب: تمام اطلاعات حساب کاربران، بدون هیچ تغییری در پنل یکپارچه منتقل شده است و هیچ نگرانی‌ در این زمینه برای کاربران وجود ندارد.

۳. یکپارچه شدن حساب‌ها: اگر کاربران به هر دلیل پس از ورود به پنل خود، با تغییرات غیرمنتظره‌ای مواجه شدند، این تغییرات، به‌واسطه تجمیع حساب‌های تپسل و مدیااد به وجود آمده است. با وجود این هر سوال یا ابهامی در این زمینه برایشان رخ دهد، تیم پشتیبانی برای حل مسائل به صورت کامل در خدمت عزیزان هستند.

۴. پشتیبانی کامل: تیم تپسل با بهره‌گیری از دانش و تخصص روز جهانی، نهایت تلاش خود را برای ایجاد سهولت در استفاده از حساب کاربری یکپارچه تپسل و مدیااد به عمل آورده‌اند. با وجود این، ویدئو‌ها و آیتم‌های متعددی برای کاربران فراهم شده تا به صورت کامل و سریع با تغییرات ایجاد شده آشنا شوند و بدون هیچ اختلالی، فعالیت‌های خود را ادامه دهند. همچنین تیم پشتیبانی مجموعه برای توضیح تغییرات و مشکلات احتمالی به صورت کامل در خدمت عزیزان هستند.

تماس با تیم پشتیبانی: ۰۲۱۹۱۰۹۰۹۸۶

۵. ورود به حساب کاربری یکپارچه: برای ورود به حساب‌ کاربری، به لینک accounts.tapsell.ir مراجعه کنید و از هر دو سرویس به راحتی استفاده کنید.

 

برای دریافت راهنمایی بیشتر، ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

 

Sending
User Review
4.14 (7 votes)

    20 ديدگاه نظر دهيد

  1. فاکتورهارو همین که زودپرداخت کنید انگاری که پیشرفت کردید… و الا یکپارچگی دوپنل برای وبمسترا زیاد مهم نیست.

    • سلام. ممنونیم از اینکه نظرتون رو گفتید. در تغییرات جدید تمهیداتی اندیشیده شده که چالش‌ها به حداقل برسه. لطف بفرمایید اطلاعات حسابتون رو یا در کامنت یا به تیم پشتیبانی بفرمایید تا در اسرع وقت مسئله‌ رو حل کنیم.

  2. از دیروز تپسل تبلغاتش کار نمیکنه حداقل من که رو نسخه تستم این مشکل ایجاد شده

    • سلام جناب رحیمیان. محبت کنید شماره تماستون رو بذارید تا واحد پشتیبانی در اسرع وقت باهاتون تماس بگیرن و مشکل رو حل کنن. مرسی که اطلاع دادید.

  3. سلام روزتون بخیر. من یکی از ناشرین هستم و تو پنل هیچ اطلاعاتی از سایتم نمایش داده نمیشه. نه اطلاعات مالی و در آمد و نه اسکریپت هایی که تو سایتم هست.

    • سلام. روز شما هم به‌خیر. مرسی اطلاع دادید. خیلی ممنون می‌شم که در قسمت پشتیبانی (چت) آنلاین این مشکل رو مطرح کنید تا همکاران مشکل رو براتون رفع کنن.

  4. ممنون از اینکه پشتیبانی رو برگردوندید به داشبورد تسپل چند وقتی بود انگار تعطیل بود!
    اما بهرحال این دو مشکل هم حل بشه عالی میشه
    اولینش: همین مشکل ارسال فاکتور هست که توی این زمانه و اجناس قیمتهای بالا ما برای 300 هزار میریم تا پستی که 50 تومنش توی راه خرج میشه!!!
    برای همین لطفا درصورت امکان حذف کنید این ارسال فاکتور رو یه باری سنگینی برداشته میشه با این کار هم از ناشرین هم خود تپسل حتی!
    من برای همین مشکل الان دیگه بعد هر 2 3 ماه میرم برای پست فاکتور تا یکم بلکه جمع بشه درامدم 🙁
    یا حداقل انصافش برای ناشرین کم درامد مثلا تا سقف 1 تومن دیگه خداییش فاکتور نخواهید و تنها بالای 1 تومن نیاز به ارسال فاکتور باشه نه 300 هزاری که خودش پول رفتو امد تا پستی میشه!
    این حرفه من نیست حرف چندین گروه های تلگراهی هست که توی برنامه نویسی عضو هستیم.
    دومینش هم همین مشکلی هست که مثله قبل دیگه پرداخت ها منظم و سر موقع انجام نمیشه و میره تا ماه بعد حتی!
    لطفا رسیدگی کنید تا دوباره مثله قبل با تپسل بیشتر دوستی کنیم.
    با تشکر.

    • سلام به شما. خیلی ممنونیم که دغدغه‌تون رو مطرح کردید.
      من با مسئول مربوطه صحبت کردم؛ گفتن در مورد مشکل اول داریم یه توسعه‌ای رو انجام میدیم که بتونیم از سامانه شاهکار استعلام کد ملی رو انجام بدیم و ارسال فاکتور اجباری نباشه.
      در مورد مسئله دوم هم ما از اسفند سال گذشته تا امروز همه پرداخت‌ها رو منظم و طبق تعهدی که داشتیم انجام دادیم.
      امیدوارم رضایت خاطرتون فراهم شده باشه. باز هم اگر مسئله‌ای بود در خدمتیم.

  5. سلام وقت بخیر
    اول اینکه زیاد جالب نبود یکی کردن پنل ها چون چیز مثبتی برای کاربر نداره
    قبل این کار می تونستین مشکل پشتیبانی ضعیف – حل مسئله فاکتور – تایم پرداختی ها رو حل کنید . بعد به فکر یکی کردن دوتا پنل باشین
    واقعا پشتیبانی تون در حد صفر هستش
    پرداختی ها هم که یک ماه باید منتظر بشی تا شما فاکتور بزنید و بررسی بشه بعد پرداختی انجام بشه که تقریبا دو ماه میشه.
    به قول دوست عزیزمون (فاکتورهارو همین که زودپرداخت کنید انگاری که پیشرفت کردید…)
    ….
    بنده چندین بار به پشتیبانی گفتم تبلیغات تو سایت تکراری نمایش داده میشه جلوه سایت بهم میرزه لطفا این مورد بررسی کنید و درست بشه
    متاسفانه فک کنم دو ماه شده به نتیجه نرسیدیم مجبور شدم بنر هارو حذف کنیم یا کم کنم
    به قول دوستان ناشرین نباشن شما باید جمع کنید پس لطفا به خواسته و مشکلات ناشرین توجه ویژه بشه

    • سلام. وقت شما هم به‌خیر. بسیار ممنونیم از اینکه نظرتون رو برامون نوشتید.
      من با افراد مرتبط پیگیری کردم. بابت ضعف پشتیبانی عذرخواهی ما رو بپذیرید. داریم تمام تلاشمون رو انجام می‌دیم که پشتیبانی‌ها در اسرع وقت صورت بگیره.
      بابت فاکتورها توضیح بدم خدمتتون که سیستم مالی شرکت شفافه اما هر شرکتی ساختار مالی و روال کاری مخصوص به خودش رو داره و اینکه باید فاکتور داشته باشیم، قانونیه که از سمت نهادهای بالاتر گذاشته شده. اما برای تسهیل این روند، داریم سیستمی رو طراحی می‌کنیم که فاکتورهایی که عددشون از یه حد مشخصی کمتره دیگه نیاز به صدور نداشته باشن تا رفت و آمد اطلاعات، کمتر بشه و سرعت کار بالاتر بره.
      تصمیم‌گیری درمورد دوم که مربوط به نمایش تبلیغاته، به‌وسیله سیستم برین و بر اساس کیفیت کلیک‌ها و نتایجی که از کمپین‌های مختلف حاصل می‌شه، صورت می‌گیره. یعنی برین تشخیص می‌ده که کدوم بنرها در کدوم جایگاه‌ها نمایش بگیره و اینکه تکراریه یعنی اون کمپین در اون جایگاه، درآمد بالاتری رو روی اون سایت داشته بنابراین برین تصمیم گرفته در اون قسمت نمایش بذاره. و چون مدل کار ما، اشتراک درآمده، سیستم برین توش قابل اتکاست چون بیشترین مزیت رو برای دو طرف ایجاد می‌کنه. و در نهایت نمایش‌ها به کیفیت وبسایت‌ها هم وابسته است.
      باز هم از اشتراک نظرتون ممنونیم.

      • سلام وقت بخیر
        بنده با سایت های دیگه هم همکاری دارم ولی تو هیچ کدوم فاکتوری بابت ناشرین صادر نمیشه و به راحتی پرداختی انجام میشه
        ————
        بابت مورد دوم هم عرض کنم که از اول بنده همین مشکل دارم از وقت کد قرار دادم کلا تبلیغ تکراری نمایش داده شده
        بنر جدید نمایش داده نشده که بخوایم بگیم بر اساس خواسته کاربرا نمایش میده
        ————
        الان هم که بعد انتقال به پنل جدید کلا مشکل نمایش وجود داره و اغلب جایگاه ها خالی هستش و بنری و … نمایش داده نمیشه
        در صورتی که همچنین ادامه پیدا کنه مجبور هستیم کل کدهارو حذف کنیم و همکاری نداشته باشیم
        چون واقعا بنر های تکرای و خالی بودن جایگاه جلوه بدی به سایت میده و اولویت ما اول از درامد ، کاربرهامون هستن

        • همونطور که خدمتتون عرض کردم هر شرکتی روال کاری و مالی خودش رو داره که با بقیه شرکت‌ها متفاوته؛ فکر می‌کنم همین موضوع، توضیح جمله اول حرف شما باشه.
          من مورد شما رو انتقال دادم به بخش پشتیبانی تا جای ممکن مشکلات مرتفع بشه. گفتن که باهاتون صحبت کردن. باز هم اگه نیاز به صحبت دارید و موفق به تماس نمی‌شید، شماره‌تون رو اینجا بذارید تا مستقیم باهاتون تماس گرفته بشه.
          در نهایت تلاش همکاران در جهت جلب رضایت مشتری‌هاست. مرسی از شما

  6. سلام

    چندین روزه که پنل من مشکل داره و اطلاعاتم (جایگاها و سایت) به پنل جدید منتقل نشده.
    با پشتیبانی هم تماس گرفتم ولی متاسفانه مشکل حل نشد.
    لطفا این موضوع رو بررسی کنید

    با تشکر

    • سلام. بسیار ممنونم که مشکلتون رو مطرح کردید. الان پیگیری کردم پشتیبانی آنلاین گفتن که دارن باهاتون صحبت می‌کنن. بازم موردی بود در خدمتیم. امیدوارم مسئله حل شده باشه. باز هم ممنون.

  7. چرا با ادغام این تو پنل شما هیچ اطلاعاتی از اپلیکیشن های من و درامد من وجود ندارد؟
    بعدشماین ماجرای ارسال فاکتور ها واقعا عذاب اوره

    • سلام. روزتون به‌خیر. همکاران من داشبورد مربوط به شما رو چک کردن، هیچ مشکلی وجود نداشت. ممنون می‌شم یه بار دیگه نگاه کنید.

  8. فاکتور فرستادم 1مرداد 1401 … الان 20 مرداده و پرداخت نشده و بعد 20 روز حتی جوابی از پشتیبان آنلاین نگرفتم…لطفا در سیستم پرداختتون تجدید نظر کنین! مگه پولی که بابت تبلیغ گرفته میشه از تبلیغ کننده 1ماه وقت میبره که به حساب شما میاد که 1ماه وقت میبره پول ناشرین رو بدین؟

    • سلام. روزتون به‌خیر باشه. روال پرداخت‌ها نهایتا یک ماهه‌ست و به زودی پرداخت می‌شه.

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.