۱۲ ابزار برای طراحی بنر تبلیغاتی و دیگر نکات لازم

زمان مطالعه : 6 دقیقه
خانه بلاگ مقالات دیجیتال مارکتینگ

در این نوشتار به 12 مورد از ابزار های طراحی بنر تبلیغاتی اشاره می کنیم و ویژگی های هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم

بنرهای تبلیغاتی، صفحات گرافیکی هستند که برای معرفی محصولات، اپلیکیشن‌ها و … در صفحات وب و یا اپلیکیشن‌ها قرار داده می‌شوند. البته استفاده از بنر می‌تواند کاربردهای شخصی و غیرتبلیغاتی نیز داشته باشد.در طراحی بنر بیشتر تصاویر و طراحی ظاهری آن مطرح است تا متنی که در آن نوشته می‌شود. زیرا اگر تصویر به اندازه کافی جذاب نباشد، توجه کاربر را جلب نخواهد کرد.

با توجه به کاربردهای وسیع تبلیغات بنری، احتمالاً این روش را در کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود، نیاز خواهید داشت. ابتدایی‌ترین و البته مهم‌ترین مسئله، طراحی مناسب بنر است. استفاده از فوتوشاپ در طراحی بنر می‌تواند خوب باشد، اما طراحی هر بنر با فوتوشاپ وقت زیادی از شما خواهد گرفت. بنابراین، شما باید یا طراحی بنرهای تبلیغاتی خود را به طراحان گرافیک حرفه‌ای بسپارید و یا می‌توانید از ابزارهایی که برای طراحی بنر تبلیغاتی موجود است، استفاده کنید.

خوشبختانه برای این کار با ابزارهای موجود در طراحی بنر، نیاز به دانش گرافیکی حرفه‌ای نیست. این ابزارها طراحی بنر را بسیار آسان ‌کرده‌اند.

فواید استفاده از بنرهای تبلیغاتی

  • معرفی برند

جلب توجه کاربران دیجیتال به برند و محصولات ما در عصر حاضر، از بحث‌برانگیزترین موضوعات مطرح در هر کسب‌وکاری است و رمز موفقیت در این مسیر، خلاقیت است.

  • افزایش ترافیک بازدید

در طراحی بنر مهم‌ترین هدف، ترغیب مخاطب کلیک روی آن و بازدید از سایت است. از جمله روش‌های پرداختی به وب‌سایت‌هایی که تبلیغات بنری انجام می‌دهند، نرخ کلیک (CTR)، مقدار زمان حضور در وب‌سایت است. برای بررسی ترافیک بازدید می‌توانید از ابزار analytics استفاده کنید که بعضی از شرکت‌های طراحی بنر مثل bannersnack در سرویس‌های خود در نظر گرفته‌اند.

برای آشنایی با نرخ پرش و نرخ خروج کلیک کنید.

  • جذب دوباره مشتری

اگر فردی به سایت شما مراجعه کند و از محتوا یا محصول شما راضی باشد، اما ایمیل خود را برای دریافت خبرنامه وارد نکند، با دیدن بنرهای شما روی وب‌سایت‌ها و یا اپلیکیشن‌های دیگر مجدد ترغیب به استفاده از محصول و یا محتوای سایت شما می‌شود.

  • فروش محصول

بنرهای تبلیغاتی ابزار خوبی برای ترغیب به خرید محصول هستند. به همین خاطر قرار دادن بنر در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول، جزء نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

  • اطلاع‌رسانی درفروش‌های ویژه و تخفیف‌ها

یکی از راه‌های افزایش درآمد و رشد برند، فروش‌های ویژه و تخفیف‌هاست و البته برای تأثیر بیشتر، به اطلاع‌رسانی و تبلیغات قوی برای اطلاع مشتریان بالقوه نیاز دارید. استفاده از بنر می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

banner advertising

معرفی ابزارهای مناسب در طراحی بنر تبلیغاتی

    1. Bannersnack

      قیمت گذاری: رایگان، دو سطح پیشنهادی فردی دارد: starter 7$ ، pro 18$ در ماه، و یک نسخه حرفه‌ای گروهی: 48$ Team در ماه

      Bannersnack ازجمله بهترین ابزارهای طراحی بنر است. از این برنامه به‌صورت آنلاین و رایگان می‌توانید استفاده کنید.

      در حال حاضر ابزارهای گرافیکی به سمتی می‌روند که نیازی نباشد کاربران نحوه عملکرد نرم‌افزاری همچون Flash را بدانند، چراکه چنین برنامه‌هایی با آنکه قابلیت‌های فراوانی برای کاربران حرفه‌ای دارند اما نیاز به آموزش هم دارند. در مواردی می‌توان از برنامه‌های ساده‌تری استفاده نمود که هم سهولت در استفاده را به‌عنوان یک قابلیت در خود دارند و هم اینکه برای کاربران در سطوح مختلف قابل ‌استفاده و بهره‌وری هستند. برای مثال طراحی یک بنر ساده فلش نیاز به ابزاری همچون Flash ندارد و می‌توان با ابزارهای ساده‌تری هم به‌راحتی زیباترین کارها را طراحی کرد. در این ابزار نیز می‌توانید بنر مدنظر خود را به‌آسانی، با سرعت و بدون نیاز به نوشتن کد طراحی کنید. با drag and drop می‌توانید هر تغییری در بنر ایجاد کنید.

      بنر تبلیغاتی

      در نسخه رایگان می‌توانید از عکس‌های دلخواه خود و یا ‌عکس‌های پیشنهادی برنامه استفاده کنید. هم‌چنین، این برنامه از زبان‌های مختلف و ازجمله فارسی برای قرار دادن متن در بنر پشتیبانی می‌کند و فونت‌هایی را نیز برای استفاده در دسترس قرار می‌دهد. در نسخه پولی، این امکان را می‌دهد که فونت‌های دلخواه خود را به برنامه اضافه کنید و همچنین نسخه فلش در طراحی بنر نیز از ویژگی‌های نسخه پولی است.

      نکته مهم در این زمینه تایپ فارسی است. در صورتی‌ که ابزار طراحی بنر شما از زبان فارسی نیز پشتیبانی نمی‌کرد، شما می‌توانید با نصب برنامه‌های فارسی‌نویس در محیط گرافیکی، متن دلخواه خود را در ابزار طراحی مورد نظرتان قرار دهید. نرم‌افزارهای زیادی برای فارسی‌نویسی‌ موجود است که از جمله آن‌ها می‌توان از LeoMoon Persian TTT  نام برد.

    2. My banner maker

      قیمت گذاری: رایگان و هم‌چنین یک نسخه پولی: 4.95$ premium در ماه

      my banner maker نیز یکی از ابزارهای آنلاین طراحی بنر است. از ویژگی‌های این برنامه، تغییر و تنظیم سایز بنر بدون افت کیفیت و دسترسی بدون محدودیت به عکس‌های موجود در کتابخانه برنامه در نسخه رایگان است. همچنین، در صورت نداشتن ایده مناسب برای طراحی، این برنامه همانند برنامه‌های دیگر نمونه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. همچنین، اگر برایتان امکان تهیه حساب پولی ابزارهای گرافیکی فراهم است، این ابزار از ارزان‌ترین ابزارهاست و نسبت به بقیه ابزارها مبلغ پایینی برای شارژ ماهانه خواهید پرداخت.

      بنر

    3. Adobe spark

      قیمت گذاری: رایگان، و یک نسخه پیشنهادی premium 9.99$ در ماه

      با adobe spark نیز می‌توانید طراحی برند را به‌صورت آنلاین انجام دهید. البته باید این نکته را یادآور شویم که با اینکه  adobe spark از جمله برنامه‌های خوب و با کیفیت است، اما دسترسی به آن به دلیل فیلترینگ با مشکلاتی مواجه است. این برنامه بر روی دسکتاپ آیفون و آیپاد قابل ‌استفاده است.

      بنر

      در adobe spark می‌توانید با قرار دادن عکس‌ها و نوشته‌ها به سبک مجله (magazine style) طراحی جذابی داشته باشید. طراحی بنر و استفاده از ویژگی‌های اولیه مثل قرار دادن عکس، ویدئو و قابلیت‌های نوشتاری بر روی بنر، رایگان است. اما بقیه ویژگی‌ها مثل برداشت لوگوی sp از گوشه بنر، تغییر رنگ و فونت، استفاده از نمونه‌ها و تم‌ها و قابلیت مکالمه صوتی و نوشتاری بین کاربران در نسخه پولی قرار داده‌ شده است. هم‌چنین در نسخه پولی، امکان نگهداری و مدیریت برندها در یک مکان نیز وجود دارد.

      این مطلب را هم بخوانید: 7 راهکار برای کپی رایتینگ موثر
    4. Snappa

      قیمت گذاری: رایگان، با دو نسخه پیشنهادی فردی pro 10$ در ماه و Team 20$ در ماه

      Snappa ابزار آنلاین گرافیکی برای طراحی و انتشار عکس و بنر است. سازندگان این برنامه مدعی هستند که snappa کاربرپسندترین برنامه گرافیکی است که می‌توانید کار با آن را تجربه کنید. هم‌چنین این ابزار سه نکته اصلی در طراحی یعنی سرعت بالا در طراحی، عدم نیاز به داشتن مهارت خاصی در طراحی با این برنامه و توانایی دسترسی به عکس‌ها و تمپلیت‌ها در نسخه رایگان را دارا می‌باشد. با این ابزار می‌توانید بنر یا فایل گرافیکی خود را در قالب‌های JPG، high-res PNG، retina JPG، Retina PNG دانلود کنید. در این ابزار امکان پولیش طرح برای طراحان گرافیکی حرفه‌ای نیز وجود دارد.

      بنر

    5. EximiousSoft Banner Maker

      EximiousSoft برنامه قدرتمند مخصوصاً برای طراحی بنرهای متحرک با فرمت gif است. طراحی بنر، هدر سایت، دکمه‌های وبسایت ازجمله کاربردهای کلی این برنامه به شمار می‌رود. پشتیبانی کامل از فایل‌های برداری و لایه‌های گرافیکی ازجمله ویژگی‌های این نرم‌ا‌فزار است.

      بنر

      EximiousSoft قابل نصب بر روی ویندوز است و دانلود آن در سایت‌های فارسی، به‌صورت portable و installer موجود است. از ویژگی‌های دیگر آن نیز می‌توان به محیط گرافیکی آسان، امکان طراحی و نقاشی عناصر و ساخت تصاویر گرافیکی با سه فرمت png، gif، jpg اشاره کرد.

    6. Banner Designer Pro

      Banner designer pro نرم‌افزار طراحی برند، برای windows و mac است. مانند banner snack این نرم‌افزار نیز توانایی طراحی بنر فلش را برایتان فراهم می‌کند و تفاوت عمده آن با banner snack در این است که banner snack همانطور که گفتیم ابزار web-based است. این دو ابزار به شما کمک می‌کنند که به آسانی و بدون دانستن زبان برنامه‌نویسی فلش، طراحی خود را انجام دهید. فرمت‌های خروجی پشتیبانی شده در این نرم افزار شامل SWF، JPEG، GIF، HTML است.

      بنر

       چند مورد از ویژگی‌های مهم و امکانات banner designer pro، امکان کار بر روی چند بنر به‌صورت هم‌زمان، امکان تعیین زمان حرکت objectها، بهینه‌سازی فایل خروجی برای استفاده در وب با حجم محدود و با کیفیت مناسب و تولید کدهای HTML برای استفاده در صفحات وب است.

    7. flash banner wizard

      Flash banner wizard یا همان banner wizard نرم افزار دیگری برای ساخت بنر، اسلایدشو، انیمیشن‌های فلش، افکت‌های فلش و بنرهای Gif است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان اضافه کردن ویدئو و موزیک برروی بنر و همچنین قرار دادن لینک (ابزار هایپرلینک) برروی آن اشاره کرد. این نرم‌افزار نیز از جمله نرم‌افزارهای کاربرپسند است که نیاز به آموزش و یا تجربه طراحی قبلی ندارد.

      banner wizard قابل استفاده در ویندوز و سازگار به نسخه‌های متفاوت آن است. امکان ذخیره فایل خروجی به صورت GIF و SWF و یا قرار دادن در وب‌سایت‌ها نیز فراهم شده است. در ضمن برای تایپ فارسی حتماً باید از نرم‌افزارهای فارسی‌نویسی استفاده کنید.

      این مطلب را هم بخوانید: 5 ابزار برای بصری کردن داده ها
    8. Banner maker pro

      Banner maker pro محصولی از شرکت GatorData است و ابزار دیگری در زمینه سخت عکس و بنر تبلیغاتی ایستا و متحرک می‌باشد. این ابزار فقط در طراحی بنر به‌کار نمی‌رود. بلکه هر طراحی گرافیکی مانند طراحی آیکون و یا لوگو را می‌توان توسط آن انجام داد. این نرم‌افزار نیز قابلیت‌های متداول ابزارهای طراحی مانند قرار دادن عکس‌ها و متن‌های مرتبط با آن و افکت‌های متنوع حرکت را دارد و از جمله ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به بهینه‌سازی فایل خروجی GIF برای وضوح بیشتر اشاره کرد. در این برنامه می‌توانید از هر فونتی که در کامپیوتر خود دارید، استفاده کنید.

      بنر

      banner maker قابل نصب بر روی همه نسخه‌های ویندوز است و در صورت استفاده از نسخه رایگان watermark معرفی نرم‌افزار بر روی فایل خروجی وجود خواهد داشت.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

تپسل، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود در فرمت‌های مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با تبلیغات تپسل آشنا شوم
  1. Banner Design Studio 

    طراحی بنر ایستا و فلش در این نرم‌افزار نیز به راحتی و با drag and drop انجام می‌شود. خروجی شما توسط این نرم‌افزار می‌تواند در 14 فرمت مختلف مانند SWF،HTML،AVI،PDF،GIF،JPG،PNG،TIFF،BMP و … باشد. این نرم‌افزار نیز برای نسخه‌های مختلف ویندوز قابل استفاده است.

  2. Easy GIF Animator

    این نرم‌افزار برنامه قوی برای ساخت و ویرایش تصاویر gif است که از این نرم‌افزار می‌توان برای طراحی بنرهای تبلیغاتی و لوگوی سایت‌ها نیز استفاده کرد. Easy GIF Animator تمام قابلیت‌های لازم برای طراحی یک بنر خوب را دارا است. این نرم‌افزار دارای قسمت جالبی موسوم به جادوگر سریع می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که در کمترین زمان تصاویر gif مورد نظر خود را بسازید.

    بنر

    هم چنین دارای قابلیت‌های امکان بازدید از انیمیشن درون مروگر، قابلیت بهینه‌سازی تصاویر برای استفاده در وب، دریافت خروجی با فرمت SWF و AVI، امکان ویرایش هر فریم به صورت جداگانه و توانایی تبدیل فیلم‌های AVI به فرمت GIF برای بنرهای متحرک است.

     

  3. DP Animation Maker

    این نرم‌افزار برنامه مفید دیگری برای تهیه تصاویر متحرک و همچنین بنر تبلیغاتی است. انیمیشن‌های نمونه متنوع موجود در این برنامه این امکان را به شما می‌دهند که در زمان خیلی کوتاه بتوانید تصاویر متحرک خود را بسازید. انیمیشن‌ها در این برنامه با استفاده از یک تصویر و قرار دادن تعدادی افکت بر روی آن‌ها تهیه می‌شود.

    بنر

  4. WebSmartz Flash Design Studio

    flash design studio نرم‌افزار دیگری از شرکت WebSmartz است که با توانایی ساخت بنر، منو، متن‌های انیمیشن و اسلایدشو با فلش را داراست.

    بنر

    از قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ترکیب چند بنر در یک فایل منفرد

    دارای preloader آماده برای بنر

    توانایی مدیریت قسمت‌ها در لایه‌ها

    توانایی لود پس‌زمینه تصاویر ثابت با فرمت‌های TIFF، BMP، PNG، JPEG و پس‌زمینه متحرک با فرمت SWF

    فایل خروجی با فرمت‌های SWF, HTML, AVI، JPG, PNG, TIFF, BMP, PDF, GIF

نکات لازم برای طراحی بنر تبلیغاتی خوب

چگونه یک بنر تبلیغاتی را طوری طراحی کنیم که کلیک‌هایی که می‌خواهیم را برایمان بیاورد؟ در ادامه به نکات و راهنمایی‌هایی عمومی برای طراحی یک بنر تبلیغاتی خوب اشاره می‌شود.

 

۱. موثرترین سایز استاندارد بنر را استفاده کنید

به گفته Adsense Google (یک برنامه تبلیغاتی ارائه‌شده توسط گوگل) موفق‌ترین سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی گزینه‌های زیر هستند:

  • ۷۲۸x۹۰ پیکسل – لیدربورد
  • ۳۰۰x۶۰ پیکسل – نیم‌صفحه
  • ۳۰۰x۲۵۰ پیکسل – مستطیل متوسط
  • ۳۳۶x۲۸۰ پیکسل – مستطیل بزرگ

۲. بنر تبلیغاتی خود را در جای درست استفاده کنید

فضایی را در صفحه وب‌سایت مورد نظرتان بخرید که طرح شما بالای صفحه نمایش داده شود و سعی کنید طرحتان به شکل محتوای اصلی صفحه نزدیک باشد.

 ۳. تعادل را حفظ کنید

طراحی بنر تبلیغاتی نیاز به تعادل و تناسب دارد پس به این نکته توجه کنید. تبلیغات بنری موثر برای آگاهی از برند و هدایت ترافیک به وب‌سایت شما طراحی می‌شوند. آن‌ها دارای سه مولفه اساسی هستند:

لوگوی شرکت

برای ایجاد آگاهی از برند، لوگوی شرکت شما باید در بنر تبلیغاتی گنجانده شود. اطمینان حاصل کنید که لوگو در بنر به‌خوبی نمایان باشد اما نه این‌که بیشتر از ارزش پیشنهادی برند یا دکمه کال تو اکشن به چشم بیاید.

ارزش پیشنهادی

بنر شما ارزش پیشنهادی که برای محصول یا خدمات ارائه می‌دهید را نشان داده و به وسیله آن مخاطب را جذب می‌کند. مواردی مثل کیفیت بالا، ۵۰٪ تخفیف یا ارائه پیشنهادهایی در زمانی محدود. این موارد باید بیشترین فضا را در بنر تبلیغاتی شما به خود اختصاص دهد و اولین چیزی باشد که چشم بیننده به آن می‌خورد.

کال تو اکشن (CTA)

کال تو اکشن نوشته یا دکمه‌ای است که مخاطب را به کلیک کردن دعوت می‌کند. گزاره‌هایی مثل «بیشتر بدانید» یا «از همین حالا شروع کنید» یا «الان ببینید» مثال‌هایی از این نمونه‌اند. این مورد باید نقطه مرکزی و واضح تبلیغ باشد.

۴. بهتر است بنرتان ساده باشد

از محتوا و تصاویر ساده استفاده کنید. بازدیدکنندگان احتمالا فقط برای چند ثانیه به بنر شما نگاه می‌کنند.

۵. از دکمه‌های مناسب استفاده کنید

بسته به نوع بنر، دکمه‌ها اغلب باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) بر روی تبلیغ شما می‌شوند. اگر می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید در قسمت راست و پایین بنر، در رنگی متضاد با بقیه تصویر قرارشان دهید و همیشه جای آن‌ها را ثابت نگه دارید.

۶. یک قاب کاملا مشخص داشته باشید

چشمان افراد به طور طبیعی به تصویری می‌افتد که دارای قاب باشد. تبلیغات بنری موثر دارای یک قاب مشخص با گرافیک لبه‌هایی به شکل جعبه هستند. اگر تبلیغ شما سفیدرنگ است، لبه‌های خاکستری به اندازه یک پیکسل در اطراف آن قرار دهید.

۷. متن آگهی را قابل خواندن انتخاب کنید

تیتر و بدنه آگهی را در اندازه‌های مختلف بنویسید. تمام بدنه مطلب باید به اندازه ۴ خط یا کمتر از آن باشد.

از رسم‌الخط شکسته یا بسیار ظریف یا از سایز فونت کمتر از ۱۰ استفاده نکنید.

۸. از انیمیشن استفاده کنید

تبلیغات بنری متحرک در وب‌سایت معمولا از تبلیغات استاتیک موثرترند. فقط باید مطمئن باشید استفاده از آن‌ها با پیام تبلیغاتی شما ناهمخوانی نداشته باشد.

از انیمیشن‌های ساده زیر ۱۵ ثانیه استفاده کنید و اطمینان یابید بیشتر از ۳ بار تکرار نمی‌شوند. آخرین قاب این تصویر متحرک را کال تو اکشن قرار دهید.

۹. از بنرهای همسان و هماهنگ استفاده کنید

اگر تبلیغ بصری شما با سایتی که در آن نمایش داده می‌شود همسان باشد، اعتماد مخاطب را بیشتر جلب می‌کند. اما در این هماهنگی دقت کنید چون تبلیغات بنری باید قابل مشاهده باشند.

۱۰. با برند خود سازگار باشید

تبلیغ بنری شما به صفحه لندینگی فرود می‌آید که پیشنهاد تبلیغاتی شما در آن است. نسبت به هماهنگی برندینگ خود با صفحه فرود اطمینان یابید تا مشتری بالقوه دچار سردرگمی نشود.

۱۱. به مخاطب حس فوریت القا کنید

با استفاده از تضاد رنگ‌ها، حس فوریت بصری ایجاد کنید. تبلیغات بنری نباید نامحسوس باشند.

۱۲. فقط در صورت نیاز از تصاویر استفاده کنید؛ اما به درستی

گرافیک‌ها و تصاویر را طوری انتخاب کنید که به محصول شما مرتبط باشند و پیامتان را برسانند. از مفاهیم انتزاعی اجتناب کنید. به یاد داشته باشید که همیشه نیاز نیست از تصویر استفاده کنید. گاهی استفاده مناسب از یک متن یا تایپوگرافی خوب می‌تواند به قدر کافی موثر باشد.

۱۳. از رنگ‌های مناسب استفاده کنید

هر رنگی تاثیر متفاوتی دارد. باید ببینید می‌خواهید چه حسی را به مخاطب منتقل کنید. رنگ اولین چیزی است که در آگهی بنری شما توجه بیننده را جلب می‌کند.

۱۴. سایز فایل را کوچک کنید

طبق گفته گوگل ادووردز، بهتر است سایز بنر کوچک‌تر از ۱۵۰ کیلوبایت باشد. تبلیغ شما باید در صفحه سریع باز شود، پیش از آن‌که مخاطب اسکرول کرده و آن را رد کند.

۱۵. برای فایل از فرمت‌های درست استفاده کنید

طراح شما معمولا در ادوب ایلوستریتور یا فوتوشاپ بنرها را طراحی می‌کند و با فرمت JPG،  PNGیاGIF تحویل می‌دهد یا با گوگل وب دیزاینر یا ادوب انیمیت طراحی می‌کند و فرمت HTML5 تحویل می‌دهد. از همین فرمت‌ها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید تبلیغات فلش در این مرحله قدیمی شده، بنابراین برای این تصاویر فرمت‌ دیگری انتخاب کنید.

 

نمونه‌ای از بنر خوب تبلیغاتی:

 

اگر شما هم ابزار مناسبی برای طراحی بنر تبلیغاتی می‌شناسید که در این نوشتار به آن اشاره نشده است، در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

سوال‌های رایج

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری به‌جای متن مبتنی بر تصویر است و یک شکل محبوب از تبلیغات آنلاین است. هدف از تبلیغات بنری، تبلیغ یک برند و یا جذب بازدیدکنندگان از وب‌سایت میزبان برای رفتن به وب‌سایت تبلیغ‌کننده است.

مزایای استفاده از تبلیغات بنری چیست؟

  • جذاب
  • کمک به برندسازی
  • مقرون‌به‌صرفه
  • سریع و آسان و…

هدف از تبلیغات مبنی بر بنر چیست؟

بنرها عمدتاً برای اهداف تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات تبلیغ‌کننده استفاده می‌شوند. رایج‌ترین کاربرد آن برای تبلیغ برندها، رویدادها، محصولات یا وب‌سایت‌ها است.

http://www.otc-certified-store.com/mental-disorders-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php https://www.zp-pdl.com http://www.otc-certified-store.com/anticonvulsants-medicine-europe.html http://www.otc-certified-store.com/respiratory-tract-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php www.zp-pdl.com займ мани менкиви займ честное словозайм без отказа на карту онлайн займ на киви срочнозайм с 18 лет на картувзять займ срочно

  • وجیهه جمشیدی
4
Sending
User Review
4.5 (4 votes)
در کالج تپسل بخوانید!  تعریف اتریبیوشن (Attribution) و ترکر (Tracker) و کاربردهای آن‌ها

    16 ديدگاه نظر دهيد

  1. دوستانی هستند که فقط قصد سفارش بنر رو دارند توسعه من اینکه با تیم طراحی بنر همکاری داشته باشند
    هم کیفیت کارشون خوبه و هم قیمت هاشون نسبت به تیم های دیگه ارزون نتره
    یا علی

  2. سلام
    ممنون مطلب مفیدی بود
    canva هم هستش و ابزار خوبیه. البته بیشتر برای طراحی بروشور استفاده میشه.ولی برای همون بروشور من استفاده کردم.کارم خروجی خوبی داشت.

  3. سلام
    ممنون از پست خوبتون.
    من یه برنامه برا ساخت عکس ایستا می خوام…یه برنامه ک قالب های پیش فرض داسته باشه و فقط چنتا عکس و متنش رو تغییر بدم…می دونم این مدل برنامه ها وجود داره اما اسمهاشون رو نمی دونم…ممنون می شم راهنمایی کنید

    • سلام
      اکثر ابزارهای آنلاین طراحی بنر، خروجی ایستا هم در اختیار قرار میدن. مثالشون همین برنامه هایی که در متن ذکر شده هست و همچنین canva هم گزینه های مناسبی هستند. راهکار دیگر اینکه می تونید از سایت هایی مثل freepik.com استفاده کنید. این سایت ها تصاویری رو با فرمت PSD در اختیارتون میذاره و بعد می تونین با فتوشاپ تغییرات جزئی روی اون اعمال کنید. با توجه به تنوع و تعداد بالای تمپلیت تغییرات جزئی با فتوشاپ (اگر علاقمند باشید) زیاد زمانبر نخواهد بود.

  4. ممنون از محتوای خوبتون. میخوام برای تبلیغات لوله بازکنی برچسب برای در و دیوار طرح جدید و متفاوتی بزنم که با تبلیغات رایج لوله بازکنی و تخلیه چاه فرق داشته باشه. لطفا اگه کسی ایده ای داره و میتونه، منو راهنمایی کنه ([email protected])

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.