یازده اپلیکیشن برای بازاریابان و این که چرا شما باید آن‌ها را دانلود کنید؟

زمان مطالعه : ۸ دقیقه
خانه بلاگ مقالات دیجیتال مارکتینگ

بازاریابان برای انجام موثر کارهای خود نیاز به مزیت داده‌های Real time (بلادرنگ) مشتری دارند.

برنامه‌های مناسب iPad و iPhone می‌توانند کمک کننده‌ی خوبی در این مسیر باشند ـ در این قسمت، ما به بررسی 11 برنامه دستگاه اپل که می‌تواند به رسیدن شما برای سطح بعدی بازاریابی کمک کند، می‌پردازیم.

 

۱.      HubSpot

قیمت: رایگان

به یک چارچوب بازاریابی بهتر نیاز دارید؟ مجموعه‌های CRM HubSpot Mobile  شما را پشتیبانی می‌کند. با یک کلیک به اسناد کلیدی دسترسی پیدا کنید، با پیگیری منظم اقدامات را سازماندهی و به سرعت تماس‌های مشتری را بررسی کنید تا به برنامه‌های بازاریابی فعلی و همچنین ابتکارات جدید کمک کنید. از همه بهتر، می‌توانید همه چیز را در هر مکان و زمانی از iPad یا iPhone خود انجام دهید.

 

آنچه ما دوست داریم:

نه اینکه خودمان را دست بالا بگیریم، اما HubSpot، پشتیبانی نهایی را برای مدیریت مخاطبین، رسیدگی به ایمیل، ردیابی وظایف و نظارت بر تلاش‌های بازاریابی ارائه می‌دهد.

 

۲.      Meta Business Suite (مجموعه تجاری متا)

قیمت: رایگان

متا (که قبلا با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد) یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است، همینطور ناگفته نماند که شما باید برنامه Facebook را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. مجموعه تجاری متا با امکان مشاهده پیام‌هایی که نیاز به توجه، برنامه‌ریزی و مدیریت پست‌ها و اولویت‌بندی فعالیت‌های کلیدی بازاریابی دارند، قدم‌های بعدی را انجام می‌دهد.

 

آنچه ما دوست داریم:

برای موفقیت در تلاش‌های شخصی و بازاریابی دیجیتال، فیس‌‌بوک ضروری است – مجموعه متا امکان باز کردن وجه تجاری این برنامه اجتماعی را فراهم می‌کند.

 

۳.      Bitly

قیمت: رایگان

Bitly برای خدمات کوتاه کردن لینک شناخته شده است اما برنامه Bitly انتخاب خوبی برای بازاریابان نیز هست. تیم‌ها می‌توانند به راحتی چندین شبکه اجتماعی را به هم وصل و عملکرد پیوندها را در شبکه‌ها ردیابی کنند تا ببینند کمپین‌ها در کجا عملکرد خوب و کجا ضعف دارند.

 

آنچه ما دوست داریم:

ویژگی «ویجت روزانه» به شما امکان می‌دهد هر روز پیوندهای برتر خود را با یک ضربه ساده به سمت راست، مشاهده کنید.

 

۴.      Google Analytics (تجزیه و تحلیل گوگل)

قیمت: رایگان

درست مانند نسخه اصلی دسکتاپ، برنامه Google Analytics برای آیفون اطلاعات مفصلی را در مورد بازدیدکنندگان وب‌سایت، منابع ارجاعی، محتوای برتر و موارد دیگر ارائه می‌دهد. این برنامه حتی از چندین حساب Google Analytics پشتیبانی می‌کند. تمام این ویژگی‌های غنی به خوبی در یک رابط تلفن همراه بسته‌بندی شده‌ است.

 

هر بازاریاب خوب فقط بازاریابی انجام نمی‌دهد، بلکه نتایج تلاش‌های بازاریابی خود را نیز اندازه‌گیری می‌کند. Analytics Pro به انجام این کار، در هر زمان و هر مکان کمک خواهد کرد.

 

آنچه ما دوست داریم:

مقدار زیادی از داده‌های موجود در Google، آن را به عنوان سرنخ در تجزیه و تحلیل مشتری تبدیل می‌کند، بنابراین منطقی است که به عنوان بخشی از تلاش‌های بازاریابی خود، برنامه Google Analytics را قرار دهید.

 

۵.      GoDaddy.com Mobile

قیمت: رایگان

Godaddy.com یک ثبت‌کننده دامنه محبوب است. به شما کمک می‌کند دامنه‌های آنلاین خود را خریداری و مدیریت کنید. برنامه آیفون GoDaddy.com  یک رابط کاربری شسته و رفته را برای شما فراهم می کند تا هر زمان به یک منبع نیاز دارید، این کارها را انجام دهید. شما می‌توانید فعالیت در وب‌سایت‌ها‌، سفارشات محصول و رسانه‌های اجتماعی در تمام برنامه‌ها را ردیابی کنید.

 

آنچه ما دوست داریم:

بازدیدهای جدید سایت خود را فقط با چند ضربه مشاهده کنید و در مورد اثربخشی کمپین‌های فعلی خود بینش کسب کنید.

 

۶.      Buffer

قیمت: رایگان

بافر به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های رسانه‌های اجتماعی را با انتخاب خود برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید. این یک روش عالی برای حفظ محتوا و بازخوردها است بدون اینکه مشتری‌هایتان سردرگم شوند. این برنامه باعث می‌شود که در بازاریابی اجتماعی تمرکز خود را برای کاهش میزان زمانی که تیم‌ها برای تعویض برنامه‌ها و برنامه‌ریزی پست‌ها صرف می‌کنند، نگذارید.

 

آنچه ما دوست داریم:

محتوای شبکه‌های اجتماعی خود را مرتب نگه دارید و گزینه اضافه کردن اولین نظر در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام را اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که اولین اظهار نظر کاربران با نام تجاری شما مطابقت دارند.

 

۷.      Hootsuite

قیمت: رایگان

HootSuite به بازاریابان اجازه می‌دهد تا همه از یک برنامه آیفون، محتوای شبکه‌ی اجتماعی را ایجاد، ویرایش و منتشر کنند. تیم‌ها می‌توانند پست‌هایی را برای انتشار در کانال خود و در زمان و مکان مورد نظرشان برنامه‌ریزی کنند و ببینند که چه چیزی در تقویم وظایف Hootsuite ارائه شده است.

 

آنچه ما دوست داریم:

HootSuite به شما این امکان را می‌دهد تا لایک‌ها، تگ‌ها و مکالمات را در مورد موضوعاتی که برای برند شما مهم است، نظارت کنید.

 

۸.      Later

قیمت: رایگان

Later به شما امکان می‌دهد پست‌ها را در چندین پلتفرم برنامه‌ریزی کنید، اما قسمتی که سبب تمایز از برنامه‌هایی مانند HootSuite یا Buffer می‌شود، امکان ترسیم بصری عکس‌العملتان در نرم‌افزارهایی مانند اینستاگرام است. با یک عملکرد ساده یعنی کشیدن و رها کردن (Drag & Drop)، تیم‌ها می‌توانند یک برنامه محتوایی ایجاد کنند که هم غنی و هم از نظر بصری جذاب باشد.

 

آنچه ما دوست داریم:

تصاویر و فیلم‌ها را می توان مستقیما از طریق تلفن خود بارگذاری کرد و هیچ محدودیتی برای ذخیره‌سازی وجود ندارد.

 

۹.      Canva

قیمت: رایگان

یک تصویر به اندازه هزار کلمه ارزش دارد و Canva به شما کمک می‌کند تا به درستی آن را بیان کنید. با استفاده از الگوهای از پیش‌ساخته، برنامه Canva به شما امکان می‌دهد عناصر تصویر را بکشید و رها کنید تا تصاویری را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، ایجاد کنید – و این بیان‌کننده‌ی برند شما است. به‌علاوه، اشتراک‌گذاری اجتماعی یکپارچه به شما امکان می‌دهد تصاویر را به راحتی با پلتفرم شبکه‌های اجتماعی جلو ببرید.

 

آنچه ما دوست داریم:

اگر به یک ویرایشگر تصویر ساده نیاز دارید، ابزار رایگان Canva یک انتخاب عالی است. اگر به ویژگی‌های بیشتری احتیاج دارید، با پرداخت فقط 10 دلار در هر ماه، به نسخه حرفه‌ای و پیشرفته‌تر دسترسی پیدا می‌کنید.

 

۱۰.      Rep

قیمت: رایگان

چه بخواهید چه نه، اینفلوئنسر مارکتینگ آمده است که ماندگار شود. Rep اجازه می‌دهد تا افراد تأثیرگذار و برندها در یک برنامه واحد به هم وصل شوند تا روابط بازاریابی متقابل سودمند را آغاز کنند. افراد با نفوذ می‌توانند برندهای همفکر و مرتبط را جستجو کنند (و برعکس) می‌توانند روی مشاغلی که پرداخت آن از سوی شرکت‌ها مطرح شده، قیمت‌گذاری خود را پیشنهاد دهند.

 

آنچه ما دوست داریم:

برندها می‌توانند به سرعت معیارهای تعهد و حوزه کاری یک اینفلوئنسر را از طریق برنامه‌ها بررسی کنند تا ببینند که آیا این فرد مناسب است یا خیر.

 

۱۱.      Grammarly

قیمت: رایگان

وقتی صحبت از بازاریابی می‌شود، گرامر خوب اهمیت پیدا می‌کند. ممکن است این مساله یک چیز کوچک به نظر برسد، اما یک آگهی نوشته شده‌ی ضعیف می‌تواند مشتریان را متقاعد کند که تجارت خود را به جای دیگری ببرند. Grammarly می‌تواند به ذخیره زمان کمک کند. این برنامه‌ی iOS، پیشنهادات متنی، اصلاح دستور زبان و گزینه‌های مترادف را برای کمک به کاهش تکرار کلامی و بهبود تأثیرگذاری تبلیغات ارائه می‌دهد.

 

آنچه ما دوست داریم:

Grammarly به‌صورت خودکار در زمان تایپ به شما بازخوردها را ارائه می‌دهد تا پیشنهادات بلادرنگ داشته باشد.

 

بیشترین استفاده از برنامه‌های آیفون برای بازاریابان

تمام برنامه‌های ذکر شده در بالا می‌توانند به بهبود تلاش‌های بازاریابی شما کمک کنند. از مدیریت رسانه‌های اجتماعی تا پیگیری نظرات و احساسات گرفته تا مشارکت‌های اینفلوئنسرها، اپلیکیشن آیفون مناسب می‌تواند به ساخت برنامه‌های بازاریابی که با اهداف شرکت هماهنگ باشد و انتظارات را برآورده کند، کمک کند.

 

در اینجا، بهترین شرط برای موفقیت شما این است که چند برنامه را امتحان کنید و ببینید کدامیک برایتان مناسب‌تر است. درحالی‌که بیشتر آن‌ها با خریدهای درون برنامه‌ای ارائه می‌شوند، تمام برنامه‌های ذکر شده در بالا نسخه‌های رایگان نیز ارائه می‌دهند که به تیم شما اجازه می‌دهد مزایایی را که می‌تواند برای برند شما به ارمغان بیاورد، کشف کند. هنگامی که ترکیبی را پیدا کردید که برای شما کار می‌کند و عملکرد خوبی دارد می‌توانید یک اکوسیستم بازاریابی اپل ایجاد کنید که علاقه مشتری را شناسایی و ضبط کند و باعث افزایش فروش شود.

 

سوالات متداول

اپلیکیشن‌های تاثیرگذار در بازاریابی کدام هستند؟

برخی از مهم‌ترین برنامه‌های بازاریابی برای موفقیت و پیشرفت در کسب و کارها شامل HootSuite، Later، Google Analytics، HubSpot، Bitly، Rep و Canva هستند.

آیا استفاده از امکانات اپلیکیشن‌های بازاریابی رایگان است؟

برنامه‌های گفته شده در این مقاله به صورت رایگان ارائه می‌شوند و تنها برخی از خدمات پیشرفته آن‌ها نیازمند خرید اشتراک و پرداخت هزینه است.

چگونه می‌توانید بهترین اپلیکیشن بازاریابی برای بیزینس خود را انتخاب کنید؟

شما می‌توانید با توجه به نوع و اندازه‌ی کسب و کار، خدماتی که نیاز دارید و امتحان چند برنامه، پربازده‌ترین و تاثیرگذارترین اپلیکشن اجرایی و یا ترکیبی از آن‌ها را به کار گیرید.

 

 

Sending
User Review
3 (2 votes)

اعلام ديدگاه