دوره آموزش بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.بلوک آموزش بازاریابی محتوایی شامل 14 جلسه آموزشی رایگان می باشد که عناوین جلسات به شرح زیر توضیح  داده شده است.

  1. بازاریابی محتوایی چیست؟ + ۱۰ دلیل اهمیت آن
  2. انواع محتوای بصری + ۱۰ ویژگی یک اینفوگرافیک
  3. ۳ نوع محتوای قدرتمند در بازاریابی
  4. انواع محتوا + چگونه محتوای مناسب را انتخاب کنیم؟
  5. داستان سرایی در بازاریابی محتوا و ۷ پیشنهاد موثر
  6. تقویم محتوایی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم؟
  7. ۶ ویژگی یک محتوای خوب + ۱۰ ویژگی نویسنده ماهر
  8. بازنویسی محتوا چیست؟ + ۱۰ مزیت مهم
  9. تبلیغ محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
  10. مدل Topic Cluster و مزایای استفاده از آن
  11. KPI های ضروری در محتوا
  12. پرسونای مخاطب چیست و چرا ضروری است؟
  13. چگونه تیم محتوا تشکیل دهیم؟
  14. نمونه‌های موفق بازاریابی محتوا در ایران و جهان
۶ اسفند ۱۳۹۶

بازاریابی محتوایی چیست؟ راهنمای کامل بازاریابی محتوا

جلسه اول: در این جلسه، مقدمه‌ای از بازاریابی محتوا، ضرورت استفاده از آن و مراحل لازم برای داشتن یک استراتژی موفق گفته می‌شود.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۱۳ اسفند ۱۳۹۶

انواع محتوای بصری قدرتمند در استراتژی بازاریابی- بخش‌1

جلسه دوم: در این جلسه، درباره 5 نوع محتوای بصری لازم برای استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۹ اسفند ۱۳۹۶

انواع محتوا در بازاریابی – بخش‌‌2

جلسه سوم: در این جلسه، درباره سه نوع محتوای تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

۲۸ اسفند ۱۳۹۶

مفهوم استراتژی محتوا و روش های بهبود آن – بخش 3

جلسه چهارم: در این جلسه، آخرین بخش از انواع محتواهای پر کاربرد را بیان می‌کنیم و ویژگی های هر یک را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۹ فروردین ۱۳۹۷

اهمیت داستان سرایی – جلسه 5 بازاریابی محتوایی

جلسه پنجم: داستان سرایی، یکی از مهم‌ترین تکنیک ها در استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. در این جلسه، درباره داستان سرایی، اجزای آن و پیشنهادهایی برای بهتر شدن این تکنیک صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

برنامه یا تقویم محتوایی چیست و چه کاربردی دارد؟

جلسه ششم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره تقویم محتوایی و ضرورت استفاده از آن برای مدیریت و نظم بخشیدن به تولید و انتشار پست‌های بلاگ و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

چگونه نویسنده بهتری باشیم؟ جلسه 7 بازاریابی محتوا

جلسه هفتم: در این جلسه از بازاریابی محتوا، درباره نویسندگی محتوا، ویژگی‌های یک محتوای خوب و یک نویسنده خوب صحبت می‌کنیم و تکنیک‌هایی را برای بهبود نویسندگی بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

بازآفرینی محتوا – جلسه 8 بازاریابی محتوا

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره تکنیک بازآفرینی محتوا، ضرورت انجام آن و روش‌های انجام آن را توضیح می‌دهیم. بازآفرینی محتوا، به معنای تغییر فرمت محتواهای موجود و تولید محتواهای جدید بدون نیاز به صرف زمان زیاد است.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

راهکارهای تبلیغ محتوا – جلسه 9 بازاریابی محتوا

در جلسه قبل، درباره اهمیت بازنویسی محتوا، ضرورت استفاده از این تکنیک و روش‌های مختلف اجرای آن صحبت…

زمان مطالعه : 12 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.