بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا ، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.بلوک آموزش بازاریابی محتوا شامل 14 جلسه آموزشی رایگان می باشد.

۶ اسفند ۱۳۹۶

اهداف و مزایای بازاریابی محتوا – جلسه اول

جلسه اول: در این جلسه، مقدمه‌ای از بازاریابی محتوا، ضرورت استفاده از آن و مراحل لازم برای داشتن یک استراتژی موفق گفته می‌شود.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۳ اسفند ۱۳۹۶

انواع محتوای بصری قدرتمند در استراتژی بازاریابی- بخش‌۱

جلسه دوم: در این جلسه، درباره ۵ نوع محتوای بصری لازم برای استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۹ اسفند ۱۳۹۶

انواع محتوا در استراتژی بازاریابی – بخش‌‌۲

جلسه سوم: در این جلسه، درباره سه نوع محتوای تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۲۸ اسفند ۱۳۹۶

انواع محتوا در استراتژی بازاریابی- بخش ۳

جلسه چهارم: در این جلسه، آخرین بخش از انواع محتواهای پر کاربرد را بیان می‌کنیم و ویژگی های هر یک را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۹ فروردین ۱۳۹۷

اهمیت داستان سرایی – جلسه ۵ بازاریابی محتوا

جلسه پنجم: داستان سرایی، یکی از مهم‌ترین تکنیک ها در استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. در این جلسه، درباره داستان سرایی، اجزای آن و پیشنهادهایی برای بهتر شدن این تکنیک صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

برنامه یا تقویم محتوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ جلسه ۶ بازاریابی محتوا

جلسه ششم: در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، درباره تقویم محتوایی و ضرورت استفاده از آن برای مدیریت و نظم بخشیدن به تولید و انتشار پست‌های بلاگ و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 6 دقیقه