بلوک های یادگیری

دوره آموزشی هک رشد

در دوره آموزشی هک رشد که توسط آقای امیرحسین ثقه‌الاسلامی تهیه و تولید شده است با مفهوم هک رشد آشنا خواهیم شد،شرح کاری یک هکر رشد را مورد بررسی قرار میدهیم، با مفهوم lean marketing و قیف هک رشد  و فاز های مختلف هک رشد Traction،Transition، با فریم ورک های هک رشد و کانال های رشد در فاز های مختلف آشنا خواهیم شد لازم به ذکر است که تمامی جلسات به همراه ویدئوی آموزشی تدریس می شوند.

هک رشد، یکی از روش‌های بازاریابی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا قرار گرفته است. هکر رشد با استفاده از روش‌های کم‌هزینه و موثر مانند سئو، بازاریابی محتوا و اندازه‌گیری و تحلیل شاخص‌های مختلف به کسب‌وکارها می‌کند تا فروش بیشتری داشته باشند.

مباحث دوره آموزشی هک رشد شامل موارد زیر است:

  1. آشنایی با مفاهیم رشد
  2. هکر رشد کیست و چه میکند؟
  3. ۵ فاز هک رشد چیست؟
  4. آشنایی با لین مارکتینگ
  5. آشنایی با قیف هک رشد
  6. فاز ترکشن(Traction)
  7. فاز ترنزیشن(Transition)
  8. فاز رشد
  9. آزمایشها و کمپینها
  10. فریم ورکهای رشد
  11. PMF چیست ؟
  12. کانالهای رشد در فاز ترکشن
  13. کانالهای رشد در فاز ترنزیشن
  14. تعویض کانال به اپتیمایز

آموزش ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی، یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارها قرار گرفته است. بازاریابی ویدئویی، به معنای جذب مخاطبان از طریق تولید و انتشار محتوای ویدئویی در فضای دیجیتال، مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت و ... است.

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول،خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارهادر فضای دیجیتال مانند وب،موبایل،شبکه های اجتماعی و... صورت میگیرد گفته می شود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب،موبایل و... انجام می شود.امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ کالج تپسل،14 جلسه رایگان اصول دیجیتال مارکتینگ با موضوعات و عناوین زیر شرح داده شده است:
  1. دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا باید در فضای دیجیتال حضور داشت؟
  2. راهنمای راه اندازی یک وب سایت مناسب + 9 ویژگی وب سایت خوب
  3. مزایای حضور در شبکه های اجتماعی + راهکار های حضور آنلاین در موبایل
  4. استراتژی های رایگان و غیر رایگان دیجیتال مارکتینگ + پارامتر های انتخاب آن
  5. سئو چیست + ASO چیست | معرفی چند راهکار برای بهبود آن
  6. بازاریابی موتورهای جستجو  چیست؟ +راهکار های بهبود SEM
  7. تبلیغات بنری چیست + مزایا و معایب + انواع آن، چگونگی طراحی و توسعه
  8. ویدئومارکتینگ چیست و چگونه عمل میکند + مزایا و معایب ( نکات کلیدی درآن)
  9. ایمیل مارکتینگ چیست +مزایا و معایب + ویژگی های یک ایمیل موفق
  10. بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست + مزایا و معایب + KPI
  11. اپ مارکتینگ + انواع فرم های تبلیغات درون اپلیکیشن
  12. مراحل آنالیز در بازاریابی دیجیتال + ابزارهای تحلیل + معیار های آنالیزوبسایت
  13. قیف بازاریابی و مراحل آن +سفر مشتری، آنالیز و بهینه سازی آن
  14. بازاریابی عملکردی و 10 نکته مهم در آن و شیوه های مختلف تبلیغات

بازاریابی اپلیکیشن موبایل

بازاریابی اپلیکیشن های موبایل ، یک استراتژی لازم برای توسعه و ارتقای اپلیکیشن‌ها است. هدف نهایی این نوع بازاریابی، افزایش تعداد کاربران، افزایش تعاملات کاربران با اپلیکیشن، پیگیری میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی است. نحوه بازاریابی اپلیکیشن به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می‌شود که این روش‌ها به صورت کامل در بیش از 14 جلسه آموزشی رایگان توضیح داده خواهد شد.
  1. بازاریابی رایگان اپلیکیشن چیست؟
  2. بازاریابی پولی اپلیکیشن چیست؟
  3. نقش شبکه‌های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی
  4. بازاریابی دهان به دهان + مزایا و معایب + مراحل آن
  5. گوگل ادوردز + بازاریابی متقابل و انواع استراتژی آن
  6. بازاریابی آفلاین برای اپ مارکتینگ
  7. آنالیز و تحلیل در اپلیکیشن
  8. Attribution چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟
  9. عملکرد سرویس‌های Attribution
  10. معیارهای انتخاب Attribution
  11. خطا های معمول در کمپین‌ اپلیکیشن‌های موبایل
  12. انواع تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل
  13. ۴ روش جلوگیری از تقلب در نصب اپلیکیشن
  14. Deep linking چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
  15. اهمیت محاسبه نرخ زیرش کاربران در اپلیکیشن

دوره آموزش ایمیل مارکتینگ

امروزه، ایمیل مارکتینگ یک ابزار بسیار کارآمد برای تشویق کردن مخاطبانتان و تولید lead های باکیفیت است.ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته میشود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و ... به مخاطبانمان منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می کنیم.بلوک یادگیری بازاریابی ایمیلی کالج تپسل شامل 13 جلسه آموزشی رایگان می باشد که عناوین جلسات به صورت زیر است:

  1. ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست
  2. ساخت فهرست ایمیل مشترکین
  3. افزایش نرخ بازگشایی + تست A/B در ایمیل مارکتینگ
  4. افزایش CTR + شخصی سازی پیام ایمیل
  5. فرکانس ارسال ایمیل + اهمیت بررسی آمار ایمیل‌ها
  6. نمونه واقعی از ایمیل مارکتینگ موفق آمازون
  7. اتوماسیون + تقسیم‌بندی لیست ایمیل ها
  8. روش‌های شخصی‌سازی ایمیل
  9. آموزش کامل میل چیمپ (mailchimp)
  10. آموزش کامل میلرلایت (mailerlite)
  11. آموزش ابزار Campaign Monitor
  12. مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ
  13. تکنیک های طراحی ایمیل و CTA موفق در ایمیل مارکتینگ

کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل

توسعه روزافزون اپلیکیشن های موبایل در دنیای امروزه، باعث شده بسیاری به کسب درآمد از برنامه های موبایلی روی آورند. هر اپلیکیشنی می‌تواند درآمد تولید کند. با مطالعه بلوک آموزشی کسب درآمد از اپلیکیشن، نحوه و چگونگی کسب درآمد از اپلیکیشن های موبایل،طراحی مدل درآمدی اپلیکیشن مثل مدل Hook ،درآمدزایی از بازی موبایل و کسب درآمد تبلیغاتی از اپلیکیشن را بیاموزید.دربعضی از جلسات سازندگان ایرانی بازی های موبایل تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشتند.عناوین 11 جلسه آموزشی رایگان به شرح زیر است:
  1. درآمد پایدار از اپلیکیشن موبایل (مفهوم LTV)
  2. کسب درآمد موبایلی به کمک مدل HOOK
  3. سه مدل اصلی کسب درآمد + چالش تعیین قیمت
  4. چگونه بازی سازی را شروع کنیم؟
  5. مصاحبه با سازنده بازی فروت کرفت و پرسیتی
  6.  مهم‌ترین سنجه‌های عملکردی (KPI)
  7. حفظ کاربر و روش های تولید درآمد از بازی دنده دو
  8. شانس در بازی سازی (مصاحبه با سازنده پسرخوانده)
  9. ۵ گام طراحی برای کسب درآمد از بازی موبایل
  10. مصاحبه با امیرحسین ناطقی (کوییزآف کینگز)
  11. انواع روش‌های کسب درآمد تبلیغاتی از اپلیکیشن

دوره آموزش بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی ، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.بلوک آموزش بازاریابی محتوایی شامل 14 جلسه آموزشی رایگان می باشد که عناوین جلسات به شرح زیر توضیح  داده شده است.
  1. بازاریابی محتوایی چیست؟ + ۱۰ دلیل اهمیت آن
  2. انواع محتوای بصری + ۱۰ ویژگی یک اینفوگرافیک
  3. ۳ نوع محتوای قدرتمند در بازاریابی
  4. انواع محتوا + چگونه محتوای مناسب را انتخاب کنیم؟
  5. داستان سرایی در بازاریابی محتوا و ۷ پیشنهاد موثر
  6. تقویم محتوایی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم؟
  7. ۶ ویژگی یک محتوای خوب + ۱۰ ویژگی نویسنده ماهر
  8. بازنویسی محتوا چیست؟ + ۱۰ مزیت مهم
  9. تبلیغ محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
  10. مدل Topic Cluster و مزایای استفاده از آن
  11. KPI های ضروری در محتوا
  12. پرسونای مخاطب چیست و چرا ضروری است؟
  13. چگونه تیم محتوا تشکیل دهیم؟
  14. نمونه‌های موفق بازاریابی محتوا در ایران و جهان

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.