بلوک های یادگیری

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته میشود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و ... به مخاطبانمان منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می کنیم.

بازاریابی اپلیکیشن های موبایل

بازاریابی اپلیکیشن های موبایل ، یک استراتژی لازم برای توسعه و ارتقای اپلیکیشن‌ها است. هدف نهایی این نوع بازاریابی، افزایش تعداد کاربران، افزایش تعاملات کاربران با اپلیکیشن، پیگیری میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی است. این استراتژی به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می‌شود که این روش‌ها به صورت کامل در این بلوک توضیح داده خواهد شد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا ، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.

دیجیتال مارکتینگ : از الف تا ی

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارهای دیجیتالی در بستر وب صورت میگیرد گفته می شود.

کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل

توسعه روزافزون اپلیکیشن های موبایل در دنیای امروزه، باعث شده بسیاری به کسب درآمد از این طریق روی آورند. هر اپلیکیشنی می‌تواند درآمد تولید کند. با مطالعه این بلوک از کالج تپسل، نحوه درآمدزایی از اپلیکیشن های موبایل،طراحی مدل درآمدی اپلیکیشن و انواع آن را بیاموزید.