دوره آموزش رپورتاژ آگهی

آیا تا به حال مطلبی را خوانده‌اید که می‌دانستید یک تبلیغ است، اما آنقدر جالب بود که به خواندن ادامه دادین؟ این احتمال وجود دارد که این بخش خاص از محتوا یک تبلیغ باشد. رپورتاژ، نام تبلیغاتی است که در قالب محتوای سرمقاله نوشته و تولید می‌شود. به طور کلی، رپورتاژ آگهی اعتبار نویسنده را به تبلیغ‌کننده می‌دهد و نشان می‌دهد که برای مطلب نوشته شده هزینه پرداخت شده یا حمایت مالی شده است.
در این بلوک آموزش رپورتاژ آگهی، ما قصد داریم تعریف کنیم که رپورتاژ آگهی چیست و چگونه می‌تواند یک انتخاب بازاریابی عالی برای شما و تیم شما باشد.

۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بک لینک چیست؟ عاملی کمک کننده و در عین حال خطرناک در سئو!

در اولین درس از بلوک آموزش رپورتاژ، به بررسی اینکه بک لینک چیست می‌پردازیم و انواع بک لینک‌ها و مزایای آنها را بیان خواهیم کرد.

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رپورتاژ چیست و چه تاثیری در روابط عمومی و سئو دارد؟

در درس دوم دوره آموزش رپورتاژ آگهی، می‎آموزیم که رپورتاژ چیست و انواع آن را بیان می‎کنیم. در ادامه مزایای رپورتاژ و تاثیر آن در سئو را بررسی خواهیم کرد.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۳۰ بهمن ۱۴۰۱

محتوای رپورتاژ آگهی؛ 7 اصل مهم که رقبای شما نسبت به آن بی توجه‌اند!

در این درس از بلوک رپورتاژ آگهی اصول مهم برای نوشتن رپورتاژ را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۴ اسفند ۱۴۰۱

قیمت رپورتاژ آگهی؛ ارزش واقعی هر رسانه چقدر است؟

در این درس به بررسی معیارهای مهم برای تعیین قیمت واقعی رپورتاژ آگهی در سایت‌های منتشر کننده می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 5 دقیقه

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.