دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارهای دیجیتالی در بستر وب صورت میگیرد گفته می شود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب انجام می شود.امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ کالج تپسل،14 جلسه رایگان اصول دیجیتال مارکتینگ با موضوعات و عناوین زیر شرح داده شده است:

  1. دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا باید در فضای دیجیتال حضور داشت؟
  2. راهنمای راه اندازی یک وب سایت مناسب + 9 ویژگی وب سایت خوب
  3. مزایای حضور در شبکه های اجتماعی + راهکار های حضور آنلاین در موبایل
  4. استراتژی های رایگان و غیر رایگان دیجیتال مارکتینگ + پارامتر های انتخاب آن
  5. سئو چیست + ASO چیست | معرفی چند راهکار برای بهبود آن
  6. بازاریابی موتورهای جستجو  چیست؟ +راهکار های بهبود SEM
  7. تبلیغات بنری چیست + مزایا و معایب + انواع آن، چگونگی طراحی و توسعه
  8. ویدئومارکتینگ چیست و چگونه عمل میکند + مزایا و معایب ( نکات کلیدی درآن)
  9. ایمیل مارکتینگ چیست +مزایا و معایب + ویژگی های یک ایمیل موفق
  10. بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست + مزایا و معایب + KPI
  11. اپ مارکتینگ + انواع فرم های تبلیغات درون اپلیکیشن
  12. مراحل آنالیز در بازاریابی دیجیتال + ابزارهای تحلیل + معیار های آنالیزوبسایت
  13. قیف بازاریابی و مراحل آن +سفر مشتری، آنالیز و بهینه سازی آن
  14. بازاریابی عملکردی و 10 نکته مهم در آن و شیوه های مختلف تبلیغات
۹ تیر ۱۳۹۶

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ + اهمیت آن در دنیای امروزه – جلسه اول

در این بلوک یادگیری، می‌خواهیم با زبانی ساده و برای کسانی که هنوز در ابتدای مسیر دیجیتال‌ مارکتینگ…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۵ تیر ۱۳۹۶

راه اندازی یک وب سایت مناسب – جلسه ۲ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه اول، اهمیت حضور در دنیای دیجیتال و جایگاه آن در ارتقا کسب‌وکار امروز را بررسی کردیم….

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱ مرداد ۱۳۹۶

حضور در شبکه های اجتماعی و موبایل – جلسه ۳ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل، حضور در فضای آنلاین با راه اندازی یک وب سایت مناسب را به‌صورت کامل توضیح…

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۷ مرداد ۱۳۹۶

استراتژی دیجیتال مارکتینگ (رایگان و غیر رایگان) – جلسه ۴

در جلسات قبل در مورد حضور در دنیای دیجیتال ، راه اندازی یک وب سایت مناسب و روش‌های…

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

مفهوم سئو و ASO جلسه ۵ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل، استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت مختصر توضیح دادیم. در این جلسه قصد داریم بهینه سازی…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۱ مرداد ۱۳۹۶

بازاریابی موتورهای جستجو جلسه ۶ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل دیجیتال مارکتینگ، در مورد بهینه سازی صفحه اپلییشن ASO  و بهینه سازی موتور جستجو SEO…

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۲۸ مرداد ۱۳۹۶

تبلیغات بنری یا نمایشی جلسه ۷ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه ششم دیجیتال مارکتینگ، مفهوم بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) را به‌طور کامل توضیح دادیم و راهکارهای بهبود آن…

زمان مطالعه : 4 دقیقه

۵ شهریور ۱۳۹۶

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی جلسه ۸ دیجیتال مارکتینگ

در جلسه قبل دیجیتال مارکتینگ در مورد تبلیغات بنری و نمایشی، مزایا و معایب آن به‌طور مفصل صحبت…

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

ترفند های ایمیل مارکتینگ و مزایای آن جلسه ۹ دیجیتال مارکتینگ

در جلسات قبل دیجیتال مارکتینگ، گفتیم که این کار از سه مرحله اصلی حضور آنلاین، عرضه و بهینه‌سازی…

زمان مطالعه : 4 دقیقه