ساخت و توسعه یک اپلیکیشن تنها نیمی از راه موفقیت است. پس از توسعه اپلیکیشن و قرار دادن آن در پلی استورها (کافه بازار، گوگل پلی و اپل استور)، باید هزینه و انرژی صرف کنید تا کاربران بیشتری با اپلیکیشن شما آشنا شوند، آن را نصب کنند و حتی نصب آن را به دوستان و نزدیکان خود توصیه کنند. یکی از بهترین و اثربخشترین تبلیغات برای بیشتر دیده شدن یک اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن، استفاده از تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز است که در فضای پلی استورها اجرا و توسط پلی استورها ارائه میشود.
در این بلوک یادگیری، قصد داریم سرچ ادز و شیوه اجرای این نوع تبلیغات جستجو در کافه بازار را به صورت کامل توضیح دهیم.
مطالعه این بلوک آموزشی به توسعهدهندگان ایرانی کمک میکند تا اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.