آموزش تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز

ساخت و توسعه یک اپلیکیشن تنها نیمی از راه موفقیت است. پس از توسعه اپلیکیشن و قرار دادن آن در پلی استورها (کافه بازار، گوگل پلی و اپل استور)، باید هزینه و انرژی صرف کنید تا کاربران بیشتری با اپلیکیشن شما آشنا شوند، آن را نصب کنند و حتی نصب آن را به دوستان و نزدیکان خود توصیه کنند. یکی از بهترین و اثربخش‌ترین تبلیغات برای بیشتر دیده شدن یک اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن، استفاده از تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز است که در فضای پلی استورها اجرا و توسط پلی استورها ارائه می‌شود.

در این بلوک یادگیری، قصد داریم سرچ ادز و شیوه اجرای این نوع تبلیغات جستجو در کافه بازار را به صورت کامل توضیح دهیم.

مطالعه این بلوک آموزشی به توسعه‌دهندگان ایرانی کمک می‌کند تا اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.

  1. تبلیغات در جستجو و ضرورت استفاده از آن
  2. تبلیغات در جستجو چگونه کار میکند؟
  3. معرفی تبلیغات در جستجوی کافه بازار
  4. شاخص های کلیدی برای سنجش عملکرد کمپین های سرچ ادز
  5. انتخاب بهترین کلیدواژه برای کمپین تبلیغات در جستجو
  6.  چگونه عملکرد کمپین‌های تبلیغات در جستجو را بهینه‌سازی کنیم؟ (به زودی)
  7. آموزش ویدئویی ایجاد کمپین تبلیغات در جستجوی بازار ( به زودی)
۲ مرداد ۱۳۹۸

جلسه ۱ – تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز و ضرورت استفاده از آن در دنیای اپ مارکتینگ

همانطور که در بلوک آموزشی اپ مارکتینگ نیز توضیح داده شد، ساخت و توسعه یک اپلیکیشن تنها نیمی…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۹ مرداد ۱۳۹۸

جلسه ۲- تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز در پلی استورها چگونه کار می‌کند؟

در این پست، درباره چگونه کار کردن تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات در جستجو اپ استورهای مختلف صحبت کنیم و همچنین، انواع کمپین‌های تبلیغات سرچ ادز را توضیح می‌دهیم. 

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۷ مرداد ۱۳۹۸

جلسه ۳- تبلیغات در جستجوی بازار برای توسعه‌دهندگان ایرانی

در این جلسه درباره کافه بازار، شرایط و پیش‌نیازهای استفاده از سرچ ادز کافه بازار و داشبورد تبلیغات سرچ ادز کافه بازار صحبت شده و هر بخش به صوت کامل توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

۳ شهریور ۱۳۹۸

جلسه ۴- شاخص‌ های کلیدی (KPI) برای سنجش عملکرد کمپین‌های تبلیغات در جستجو

در این پست، درباره شاخص‌ های کلیدی تبلیغات سرچ ادز صحبت میکنیم. انتخاب شاخص‌های مناسب و رصد همزمان آنها به شما کمک می‌کند تا بتوانید دید بهتری نسب به کمپین‌های خود داشته باشید و در نهایت، با آنالیز و مقایسه آنها می‌توانید عملکرد کمپین‌های خود را بهینه‌سازی کنید.

زمان مطالعه : 12 دقیقه

۱۶ شهریور ۱۳۹۸

جلسه ۵- انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها برای کمپین‌ تبلیغات در جستجو

در این پست، عوامل و معیارهای موثر بر انتخاب کلیدواژه‌ها برای کمپین‌های تبلیغات سرچ ادز و چگونگی انتخاب کلیدواژه‌ها به صورت کامل توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 13 دقیقه

۱۳ مهر ۱۳۹۸

جلسه ۶- بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات در جستجو

چگونه میتوان از سودآور بودن تبلیغات در جستجو مطمئن شد؟ یا چگونه میتوان هزینه بید (bid) مناسبی برای کلیدواژه ها در تبلیغات در جستجو انتخاب کرد؟ بهینه‌سازی شاخص‌های تبلیغات در جستجو امکان بهینه‌سازی کمپین ها را می‌دهد.

زمان مطالعه : 20 دقیقه

کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن (ویژه توسعه دهندگان)