دوره آموزش ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته میشود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و … به مخاطبانمان منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می کنیم.بلوک یادگیری بازاریابی ایمیلی کالج تپسل شامل 13 جلسه آموزشی رایگان می باشد که عناوین جلسات به صورت زیر است:

  1. ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست
  2. ساخت فهرست ایمیل مشترکین
  3. افزایش نرخ بازگشایی + تست A/B در ایمیل مارکتینگ
  4. افزایش CTR + شخصی سازی پیام ایمیل
  5. فرکانس ارسال ایمیل + اهمیت بررسی آمار ایمیل‌ها
  6. نمونه واقعی از ایمیل مارکتینگ موفق آمازون
  7. اتوماسیون + تقسیم‌بندی لیست ایمیل ها
  8. روش‌های شخصی‌سازی ایمیل
  9. آموزش کامل میل چیمپ (mailchimp)
  10. آموزش کامل میلرلایت (mailerlite)
  11. آموزش ابزار Campaign Monitor
  12. مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ
  13. تکنیک های طراحی ایمیل و CTA موفق در ایمیل مارکتینگ
۹ تیر ۱۳۹۶

ایمیل مارکتینگ چیست – جلسه ۱ ایمیل مارکتینگ

از زمانی که اولین ایمیل در سال ۱۹۷۲ ارسال شد، تا امروز که inboxها روزانه میزبان میلیاردها ایمیل…

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۲۷ تیر ۱۳۹۶

روش‌های جمع‌آوری ایمیل – جلسه ۲ ایمیل مارکتینگ

در جلسه اول به اهمیت بازاریابی ایمیل در دنیای امروزه اشاره کردیم. ایمیل به دلیل ویژگی هایی مانند…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲ مرداد ۱۳۹۶

نرخ بازگشایی توسط مشترکین – جلسه ۳ ایمیل مارکتینگ

در جلسه قبل در مورد روش های جمع‌آوری لیست ایمیل و شاخص های ایمیل مارکتینگ صحبت شد. اگر…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

بهبود محتوای ایمیل – جلسه ۴ ایمیل مارکتینگ

در جلسه سوم ایمیل مارکتینگ، در مورد عوامل مؤثر بر افزایش Open Rate ، نرخ بازگشایی توسط مشترکین…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

فرکانس ایمیل و اهمیت بررسی آمار – جلسه ۵ ایمیل مارکتینگ

در جلسات قبل، در مورد نرخ بازگشایی، نرخ کلیک و راهکارهای افزایش آن‌ها به تفصیل صحبت کردیم. از…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

ایمیل مارکتینگ موفق آمازون – جلسه ۶

در پنج جلسه گذشته نکاتی آموزشی برای یادگیری و حرفه‌ای شدن در ایمیل مارکتینگ را توضیح دادیم. قبل…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

اتوماسیون در ایمیل – جلسه ۷ ایمیل مارکتینگ

در جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ، درباره فرکانس ارسال ایمیل‌ها و لزوم استفاه از آنالیتیکس به طور مفصل صحبت…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۷ شهریور ۱۳۹۶

شخصی‌سازی تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ جلسه ۸

در جلسه قبل ایمیل مارکتینگ، در مورد ترفندهای اتوماسیون و تقسیم‌بندی لیست صحبت و مزایای آن‌ها را بیان…

زمان مطالعه : 6 دقیقه

۱۳ شهریور ۱۳۹۶

آموزش میل چیمپ (mailchimp) جلسه ۹ ایمیل مارکتینگ

در جلسه قبل، در مورد ترفندهای شخصی‌سازی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در ایمیل مارکتینگ صحبت کردیم. اندازه‌گیری…

زمان مطالعه : 7 دقیقه