ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته میشود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و … به مخاطبانمان منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می کنیم.بلوک ایمیل مارکتینگ کالج تپسل شامل 13 جلسه آموزشی کاملا رایگان می باشد.

۹ تیر ۱۳۹۶

اهمیت بازاریابی ایمیلی – جلسه ۱ ایمیل مارکتینگ

از زمانی که اولین ایمیل در سال ۱۹۷۲ ارسال شد، تا امروز که inboxها روزانه میزبان میلیاردها ایمیل…

زمان مطالعه :

۲۷ تیر ۱۳۹۶

روش‌های جمع‌آوری ایمیل – جلسه ۲ ایمیل مارکتینگ

در جلسه اول به اهمیت بازاریابی ایمیل در دنیای امروزه اشاره کردیم. ایمیل به دلیل ویژگی هایی مانند…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲ مرداد ۱۳۹۶

نرخ بازگشایی توسط مشترکین – جلسه ۳ ایمیل مارکتینگ

در جلسه قبل در مورد روش های جمع‌آوری لیست ایمیل و شاخص های ایمیل مارکتینگ صحبت شد. اگر…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

بهبود محتوای ایمیل – جلسه ۴ ایمیل مارکتینگ

در جلسه سوم ایمیل مارکتینگ، در مورد عوامل مؤثر بر افزایش Open Rate ، نرخ بازگشایی توسط مشترکین…

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

فرکانس ایمیل و اهمیت بررسی آمار – جلسه ۵ ایمیل مارکتینگ

در جلسات قبل، در مورد نرخ بازگشایی، نرخ کلیک و راهکارهای افزایش آن‌ها به تفصیل صحبت کردیم. از…

زمان مطالعه : 3 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

ایمیل مارکتینگ موفق آمازون – جلسه ۶

در پنج جلسه گذشته نکاتی آموزشی برای یادگیری و حرفه‌ای شدن در ایمیل مارکتینگ را توضیح دادیم. قبل…

زمان مطالعه : 4 دقیقه