دوره آموزش ایمیل مارکتینگ

امروزه، ایمیل مارکتینگ یک ابزار بسیار کارآمد برای تشویق کردن مخاطبانتان و تولید lead های باکیفیت است.ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته میشود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و … به مخاطبانمان منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می کنیم.بلوک یادگیری بازاریابی ایمیلی کالج تپسل شامل 13 جلسه آموزشی رایگان می باشد که عناوین جلسات به صورت زیر است:

  1. ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست
  2. ساخت فهرست ایمیل مشترکین
  3. افزایش نرخ بازگشایی + تست A/B در ایمیل مارکتینگ
  4. افزایش CTR + شخصی سازی پیام ایمیل
  5. فرکانس ارسال ایمیل + اهمیت بررسی آمار ایمیل‌ها
  6. نمونه واقعی از ایمیل مارکتینگ موفق آمازون
  7. اتوماسیون + تقسیم‌بندی لیست ایمیل ها
  8. روش‌های شخصی‌سازی ایمیل
  9. آموزش کامل میل چیمپ (mailchimp)
  10. آموزش کامل میلرلایت (mailerlite)
  11. آموزش ابزار Campaign Monitor
  12. مقایسه سه ابزار ایمیل مارکتینگ
  13. تکنیک های طراحی ایمیل و CTA موفق در ایمیل مارکتینگ
۹ تیر ۱۳۹۶

ایمیل مارکتینگ چیست؟ جلسه ۱

در جلسه اول درباره مفهوم ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی صحبت می‌شود و اهمیت آن در دنیای امروزه و سال ۲۰۱۸ مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین، اهداف کسب‌وکارها برای استفاده‌ از بازاریابی ایمیلی را بیان کرده اینکه چرا اصلا باید از آن استفاده شود.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۲۷ تیر ۱۳۹۶

روش‌های جمع‌آوری ایمیل برای بازاریابی ایمیلی – جلسه۲

در جلسه دوم ایمیل مارکتینگ به ساخت بازاریابی ایمیلی،بررسی روش‌های جمع‌آوری ایمیل و ایجاد فهرست مشترکین، بایدها و نبایدهای استفاده از لینک لغو اشتراک (Unsubscribe) و معرفی کلیدواژه ها و شاخص‌های موفقیت ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۲ مرداد ۱۳۹۶

چگونه نرخ بازگشایی ایمیل ها را افزایش دهیم؟ جلسه۳

نرخ بازگشایی ایمیل نسبت تعداد کسانی که ایمیل را باز می‌کنند به تعداد کل دریافت‌کنندگان ایمیل را اعلام می‌کند. راهکارهای کاربردی افزایش نرخ بازگشایی در این مطلب مرور شده است.

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

نکات لازم برای افزایش نرخ کلیک ایمیل ها در بازاریابی ایمیلی – جلسه۴

در جلسه چهارم ایمیل مارکتینگ به بررسی راهکارهایی برای بهبود نرخ کلیک می‌پردازیم: طراحی و گرافیک ایمیل، محتوای ایمیل، CTAها، شخصی‌سازی پیام و … عوامل موثر در نرخ کلیک هستند.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

نکات مربوط به فرکانس ایمیل و آنالیز ایمیل مارکتینگ – جلسه۵

مزایا و معایب ارسال کم و زیاد ایمیل چیست؟ حد تعادل برای ارسال ایمیل را چگونه تشخیص دهیم؟ چگونه از عملکرد صحیح ایمیل مارکتینگ مطمئن شویم؟ در این مطلب بخوانید

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

نمونه ایمیل مارکتینگ موفق آمازون – جلسه ۶

این جلسه ایمیل مارکتینگ درباره یکی از نمونه های موفق ایمیل مارکتینگ در شرکت آمازون است. شرکت amazon با ارسال ایمیل‌های خوشامدگویی، تشکر، نظرات، رسید کالا و… از بهترین نمونه های ایمیل مارکتینگ موفق محسوب میشود. با ما همراه باشید تا در جلسه ششم، کمپین‌های ایمیلی شرکت آمازون را به‌تفصیل مرور کنیم

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

اتوماسیون یا خودکارسازی در ایمیل مارکتینگ – جلسه۷

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد دو ترفند مهم این روش یعنی اتوماسیون در ایمیل و تقسیم‌بندی لیست ایمیل مشترکین صحبت می‌کنیم و مزایای این ترفندها را بیان می‌کنیم

زمان مطالعه : 14 دقیقه

۷ شهریور ۱۳۹۶

شخصی‌سازی در ایمیل مارکتینگ – جلسه۸

در این جلسه از کالج، در مورد دو ترفند مهم استراتژی ایمیل مارکتینگ یعنی شخصی‌سازی، تلفیق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، مزایا و روش‌های آن‌ صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 9 دقیقه

۱۳ شهریور ۱۳۹۶

چگونه از میل چیمپ (mailchimp) استفاده کنیم؟ جلسه۹

در این جلسه از ایمیل مارکتینگ، در مورد MailChimp که یکی از ابزارهای محبوب برای ایجاد و ارسال کمپین ایمیل است، توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 12 دقیقه