ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته میشود که در آن معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، خدماتی و … به مخاطبانمان منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می کنیم.

۹ تیر ۱۳۹۶

اهمیت بازاریابی ایمیلی – جلسه ۱ ایمیل مارکتینگ

از زمانی که اولین ایمیل در سال ۱۹۷۲ ارسال شد، تا امروز که inboxها روزانه میزبان میلیاردها ایمیل…

زمان مطالعه :

۲۷ تیر ۱۳۹۶

روش‌های جمع‌آوری ایمیل – جلسه ۲ ایمیل مارکتینگ

در جلسه اول به اهمیت بازاریابی ایمیل در دنیای امروزه اشاره کردیم. ایمیل به دلیل ویژگی هایی مانند…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۲ مرداد ۱۳۹۶

نرخ بازگشایی توسط مشترکین – جلسه ۳ ایمیل مارکتینگ

در جلسه قبل در مورد روش های جمع‌آوری لیست ایمیل و شاخص های ایمیل مارکتینگ صحبت شد. اگر…

زمان مطالعه : 8 دقیقه

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

جلسه چهارم ایمیل مارکتینگ

در جلسه سوم ایمیل مارکتینگ، در مورد عوامل مؤثر بر افزایش Open Rate و تست آ/ب صحبت کردیم….

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ

در جلسات قبل، در مورد نرخ بازگشایی، نرخ کلیک و راهکارهای افزایش آن‌ها به تفصیل صحبت کردیم. از…

زمان مطالعه : 3 دقیقه

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

جلسه ششم ایمیل مارکتینگ

در پنج جلسه گذشته نکاتی آموزشی برای یادگیری و حرفه‌ای شدن در ایمیل مارکتینگ را توضیح دادیم. قبل…

زمان مطالعه : 4 دقیقه