بازاریابی اپلیکیشن موبایل

بازاریابی اپلیکیشن های موبایل ، یک استراتژی لازم برای توسعه و ارتقای اپلیکیشن‌ها است. هدف نهایی این نوع بازاریابی، افزایش تعداد کاربران، افزایش تعاملات کاربران با اپلیکیشن، پیگیری میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی است. نحوه بازاریابی اپلیکیشن به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می‌شود که این روش‌ها به صورت کامل در بیش از 14 جلسه آموزشی رایگان توضیح داده خواهد شد.

  1. بازاریابی رایگان اپلیکیشن چیست؟
  2. بازاریابی پولی اپلیکیشن چیست؟
  3. نقش شبکه‌های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی
  4. بازاریابی دهان به دهان + مزایا و معایب + مراحل آن
  5. گوگل ادوردز + بازاریابی متقابل و انواع استراتژی آن
  6. بازاریابی آفلاین برای اپ مارکتینگ
  7. آنالیز و تحلیل در اپلیکیشن
  8. Attribution چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟
  9. عملکرد سرویس‌های Attribution
  10. معیارهای انتخاب Attribution
  11. خطا های معمول در کمپین‌ اپلیکیشن‌های موبایل
  12. انواع تقلب‌ در نصب اپلیکیشن‌ های موبایل
  13. ۴ روش جلوگیری از تقلب در نصب اپلیکیشن
  14. Deep linking چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
  15. اهمیت محاسبه نرخ زیرش کاربران در اپلیکیشن
۲۴ آبان ۱۳۹۶

بازاریابی رایگان اپلیکیشن (ASO) افزایش نصب – جلسه ۱

جلسه اول: در این جلسه، به بررسی ASO، لزوم استفاده از آن برای اپلیکیشن‌ها و راهکارهای موجود برای بهینه‌سازی ASO می‌پردازیم. ASO یکی از جمله روش‌های بازاریابی رایگان برای اپلیکیشن‌ها است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۷ آذر ۱۳۹۶

بازاریابی پولی اپلیکیشن – جلسه ۲ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه دوم: در این جلسه از بلوک یادگیری اپ مارکتینگ، به توضیح و بررسی بازاریابی پولی و روش‌های آن می‌پردازیم. در این جلسه، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را به‌صورت کامل بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱۴ آذر ۱۳۹۶

شبکه‌های تبلیغاتی تلفن همراه – جلسه ۳ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه سوم: در این جلسه، به مرور و بررسی شبکه‌های تبلیغاتی برای اپلیکیشن مارکتینگ می‌پردازیم و مدل‌های قیمت‌گذاری و فرمت‌های تبلیغاتی آن را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۱ آذر ۱۳۹۶

بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth) – جلسه ۴ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه چهارم: در این جلسه از بلوک، به توضیح و بررسی دو روش بازاریابی word of mouth (بازاریابی دهان‌به‌دهان) و ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم و نکات مورد نیاز برای ارتقای اپلیکیشن از طریق این روش‌ها را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۵ دی ۱۳۹۶

گوگل ادوردز و بازاریابی متقابل – جلسه ۵ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه پنجم: در این جلسه، به توضیح و بررسی روش‌های استفاده از Google AdWords و Cross promotion برای تبلیغ اپلیکیشن می‌پردازیم و کمپین‌های مختلف این دو روش را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۲ دی ۱۳۹۶

بازاریابی آفلاین – جلسه ۶ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه ششم: در این جلسه از اپلیکیشن مارکتینگ، به توضیح بازاریابی آفلاین و روش‌های قابل استفاده آن در اپلیکیشن مارکتینگ می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۲۶ دی ۱۳۹۶

آنالیز و تحلیل در اپلیکیشن – جلسه ۷ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه هفتم : در این جلسه، مقدمه‌ای از آنالیز در بازاریابی اپلیکیشن، داده‌ها و شاخص‌های مورد نیاز برای تحلیل عملکرد اپ مارکتینگ را بررسی می‌کنیم.

زمان مطالعه : 15 دقیقه

۷ فروردین ۱۳۹۷

Attribution و لزوم استفاده از آن – جلسه ۸ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه هشتم: در این جلسه، درباره attribution ، تفاوت آن با آنالیتیکس و لزوم استفاده از attribution در بازاریابی اپلیکیشن صحبت می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۸ فروردین ۱۳۹۷

عملکرد سرویس‌های Attribution – جلسه ۹ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه نهم: در این جلسه از بلوک بازاریابی اپلیکیشن، به توضیح و بررسی انواع مدل‌های Attribution، روش‌های اندازه‌گیری مورد استفاده سرویس‌های Attribution و چرخه عملکرد این سرویس‌ها می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه