بازاریابی اپلیکیشن های موبایل

بازاریابی اپلیکیشن های موبایل ، یک استراتژی لازم برای توسعه و ارتقای اپلیکیشن‌ها است. هدف نهایی این نوع بازاریابی، افزایش تعداد کاربران، افزایش تعاملات کاربران با اپلیکیشن، پیگیری میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی است. این استراتژی به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می‌شود که این روش‌ها به صورت کامل در این بلوک توضیح داده خواهد شد.

۲۴ آبان ۱۳۹۶

بازاریابی رایگان اپلیکیشن (ASO) – جلسه ۱ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه اول: در این جلسه، به بررسی ASO، لزوم استفاده از آن برای اپلیکیشن‌ها و راهکارهای موجود برای بهینه‌سازی ASO می‌پردازیم. ASO یکی از جمله روش‌های بازاریابی رایگان برای اپلیکیشن‌ها است.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۷ آذر ۱۳۹۶

بازاریابی پولی اپلیکیشن – جلسه ۲ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه دوم: در این جلسه از بلوک یادگیری اپ مارکتینگ، به توضیح و بررسی بازاریابی پولی و روش‌های آن می‌پردازیم. در این جلسه، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را به‌صورت کامل بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۱۴ آذر ۱۳۹۶

شبکه‌های تبلیغاتی تلفن همراه – جلسه ۳ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه سوم: در این جلسه، به مرور و بررسی شبکه‌های تبلیغاتی برای اپلیکیشن مارکتینگ می‌پردازیم و مدل‌های قیمت‌گذاری و فرمت‌های تبلیغاتی آن را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

۲۱ آذر ۱۳۹۶

بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth) – جلسه ۴ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه چهارم: در این جلسه از بلوک، به توضیح و بررسی دو روش بازاریابی word of mouth (بازاریابی دهان‌به‌دهان) و ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم و نکات مورد نیاز برای ارتقای اپلیکیشن از طریق این روش‌ها را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۵ دی ۱۳۹۶

گوگل ادوردز و بازاریابی متقابل – جلسه ۵ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه پنجم: در این جلسه، به توضیح و بررسی روش‌های استفاده از Google AdWords و Cross promotion برای تبلیغ اپلیکیشن می‌پردازیم و کمپین‌های مختلف این دو روش را بیان می‌کنیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه

۱۲ دی ۱۳۹۶

بازاریابی آفلاین – جلسه ۶ اپلیکیشن مارکتینگ

جلسه ششم: در این جلسه از اپلیکیشن مارکتینگ، به توضیح بازاریابی آفلاین و روش‌های قابل استفاده آن در اپلیکیشن مارکتینگ می‌پردازیم.

زمان مطالعه : 7 دقیقه