بلاگ دیجیتال مارکتینگ

بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ

در بخش کتاب الکترونیکی کالج تپسل مجموعه ای مطالب حوزه دیجیتال مارکتینگ بهمراه مطالب جامعی  از منابع معتبر دنیا به صورت رایگان ارائه شده است

داستان موفقیت توسعه دهندگان ایرانی

بررسی نمونه‌ها و داستان مموفقیت های توسعه دهندگان اپلیکیشن در ایران و مصاحبه با برترین‌های حوزه موبایل اپلیکیشن و بازی

اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

اینفوگرافیک بستر محتوایی جذابی برای دریافت سریع اطلاعات است. به همین منظور کالج تپسل بخشی را به اینفوگرافیک اختصاص داده و از بهترین مراجع و سایت های مطرح دنیا اینوگرافیک های بازاریابی دیجیتال تهیه شده است.

مقالات دیجیتال مارکتینگ

در بخش مقالات کالج تپسل بیش از 100 مطلب مفید و جدید از برترین منابع و مقاله های معتبر جهان در حوزه دیجیتال مارکتینگ تهیه شده است و به صورت هفتگی این صفحه بروز خواهد شد. مقالات بازاریابی دیجیتال، موضوعات متفاوتی را شامل می‌شود که در اینجا درباره تمامی موضوعات صحبت شده است.

معرفی کمپین‌های تبلیغاتی جهان

در این بخش از کالج تپسل، به بررسی کمپین های تبلیغاتی جهان می‌پردازیم و نکات جالب و مهم آن که برای کسب‌وکارهای ایرانی مفید هستند را بیان می‌کنیم. معیار برتری این ویدئوها، بالا بود نرخ بازدید، نرخ کلیک، تعداد اشتراک‌گذاری و ... است.

واژه‌نامه دیجیتال مارکتینگ

با فهرست کاملی از اصطلاحات دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

در این بخش از کالج تپسل به معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  می پردازیم .این ابزارها برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی که قصد دارند در فضای وب و دیجیتال حضور موفقی داشته باشند و با استفاده از تحلیل دیتای کاربران بتوانند تمرکز بهتری بر کسب و کار و مشتریان بلقوه خود داشته باشند مفید است.

پادکست

ما در این قسمت از کالج تپسل قصد داریم پادکست‌هایی را در زمینه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال منتشر کنیم. این پادکست‌ها، شامل مصاحبه با افراد موفق در این زمینه و فایل‌های صوتی آموزشی است.

اخبار

گزارش سالانه تپسل

در این بخش از کالج تپسل می‌توانید گزارش‌های سالانه تپسل را مشاهده کرده و همچنین هر گزارش عملکرد سالانه را به صورت pdf دانلود کرده و به آن دسترسی داشته باشید. برای صاحبان کسب‌وکارها، اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها که به دنبال بهینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی و یا راه‌های کسب درآمد از آن هستند، دانستن آمار تبلیغات ارزشمند است. به همین جهت بررسی گزارش عملکرد سالانه آژانس تبلیغاتی تپسل می‌تواند بسیار سودمند باشد.

وقایع اتفاقیه

وقایع اتفاقیه، هفته نامه خبری تپسل است که در آن تلاش می‌کنیم به خبرها و موضوعات روز صنعت تبلیغات بپردازیم. وقایع اتفاقیه ما از شش بخش تشکیل شده است که عبارت‌اند از: سوژه: گزارش تحلیلی هفته آوازه‌گری: بررسی تبلیغات داخلی و خارجی در هفته گذشته و همه چیز درباره تبلیغات سینما نمایشات: تبلیغات و مارکتینگ در صنعت سینما و فرهنگ ماجرای تپسل: اخبار تپسل در یک هفته دکه: اخبار داخلی و خارجی در حوزه تبلیغات مارکتینگ در یک هفته فوت کوزه‌گری: تیپ آموزشی امیدواریم که از خواندن آن لذت ببرید و حتما نظرات و انتقادات خود در این‌باره را با ما به میان بگذارید.

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.