ایبوک دیجیتال مارکتینگ

زمان مطالعه : ۱ ساعت
خانه بلاگ بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌های بازاریابی است که برای تبلیغ محصولات و خدمات برندها و کسب‌وکارها در بستر اینترنت و از طریق رسانه‌ها و ابزارهای دیجیتال مانند وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و… انجام می‌شود. با گسترش روزافزون استفاده افراد از رسانه‌های دیجیتال طبیعتا بازاریابی و تبلیغات در این فضاها نیز بیش از پیش رشد می‌کند. اگر صاحب کسب‌وکار باشید، حتما با دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارید و می‌دانید امروزه موثرترین نوع بازاریابی و تبلیغات در دنیای آنلاین انجام می‌شود و اگر به قدر کفایت به این موضوع توجه نکنید، از رقبایتان جا می‌مانید. شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های تلفن همراه و موتورهای جستجو روزانه به وسیله میلیون‌ها مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیرند و همه آن‌ها پتانسیل بازاریابی و تبلیغات را دارند. مزیت دیگر دیجیتال مارکتینگ که نسبت به تبلیغات سنتی قدمت کمتری دارد این است که نرخ بازگشت سرمایه تبلیغ‌دهنده در آن قابل محاسبه و شفاف است. برخلاف تبلیغات سنتی که این داده‌ها در آن نامشخص بود. بنابراین در دسترس بودن اطلاعات کاربرها و امکان هدف‌گذاری مخاطب مناسب تبلیغات دیجیتال، مزایایی هستند که صاحبان کسب‌وکارها را به این حوزه علاقه‌مند می‌کند. صاحبان کسب‌وکار، پیشرفت و شکوفایی صنعت تبلیغات را مدیون ظهور اینترنت هستند زیرا با کمک تبلیغات اینترنتی توانستند بسیار بیشتر از گذشته به اهداف خود نزدیک شوند. در ایبوک دیجیتال مارکتینگ تلاش کردیم اصلی‌ترین مفاهیم دیجیتال مارکتینگ که دانستن آن‌ها برای افراد فعال در این حوزه لازم است را به تفصیل شرح دهیم. خواندن این مطالب برای کسانی که در مسیر استفاده از دیجیتال مارکتینگ قدم برمی‌دارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

Sending
User Review
5 (1 vote)

دانلود فایل کتاب

ایبوک دیجیتال مارکتینگ

ایبوک دیجیتال مارکتینگ
مگابایت (PDF)

    نام و نام خانوادگی شما ضروری است.

    اعلام ديدگاه