همیشه میتوان کارها را بداهه انجام داد و همچنین میتوان برای انجام آنها برنامهریزی داشت. به نظر شما کدام دسته بهتر پیش میرود؟ برای آنکه بتوانید سمت و سوی کسبوکار خود را مشخص کنید و استراتژی محتوای رسانههای اجتماعی خود را گسترش دهید، بهتر آن است برای این کار برنامه داشته باشید.
دیگر تمامی بازاریابها میدانند که در تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین، رسانههای اجتماعی بخش جداییناپذیر و مهمی هستند.
برای اینکه یک تقویم برای برنامهریزی محتوای رسانههای اجتماعی خود داشته باشید، اکسل ابزار مناسبی است. خبر خوب این که ما یک نمونه کامل از تمپلیت تنظیم تقویم محتوای شبکههای اجتماعی را برای شما تهیه کرده و بهصورت رایگان در دسترس قرار دادهایم. با دانلود این الگوی رایگان میتوانید برنامهریزی و سازماندهی دقیقی برای محتوای رسانههای اجتماعی خود انجام دهید. فقط کافیست حواستان به رویدادها و مناسبات تقویم باشد.
تقویم محتوای رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند تا محتواها را بر اساس تاریخ انتشار آنها زمانبندی و ساماندهی کنید، ضربالاجلها را پیگیری نمایید و در مهلت مقرر پستها را منتشر کنید. این تقویم همچنین در مدیریت تیم محتوایتان و ایجاد شفافیت با سهامدارانی که کارشان به زمانبندی انتشار محتواهای شما متکی است، کمک میکند.
تقویم محتوای شبکههای اجتماعی چگونه است؟ (دانلود نمونه رایگان)
مگابایت (xlsx)
2 ديدگاه نظر دهيد
عالی بود
خوشحالیم که براتون مفید بوده.