بازاریابی محتوایی یکی از انواع گونههای بازاریابی است که به تولید و انتشار مستمر، مرتبط و ارزشمند محتوا اشاره دارد. هدف از ایجاد و انتشار این محتوا این است که توجه مخاطبان مورد نظر را جلب کند، آنها را جذب کند و البته نگه دارد. این فرآیند در نهایت برای کسبوکار سودآور خواهد بود.
بگذارید از «بازاریابی محتوایی» تعریف شفافتری ارائه دهیم. هر کسی برای پیدا کردن بهترین کالا یا خدمات مورد نیاز خود باید اطلاعاتی بهدست بیاورد تا بتواند با سنجش و قیاس این دادهها با یکدیگر، بهترین را انتخاب کند. در دنیای امروز این روند آسانتر شده زیرا امکان جستجوی آنلاین پدید آمده است. محتوایی که شما به عنوان صاحب محصول یا خدمات تولید میکنید تا این مشتری را با کسبوکار خود آشنا سازید و او را قانع کنید تا از شما خرید کند، همان بازاریابی محتوایی است. از آنجایی که همه جا پر از محتواهای مختلف است و احتمالا شما نیز در کارتان رقیب دارید، باید این کار را طوری انجام دهید که برای مشتریتان مجابکننده باشد. مشتری امروزی در حجم بزرگی از دادهها غرق میشود و موفقیت در جلب توجه او به ترفندهای ویژهای نیاز دارد. بنابراین بهتر است تمام جنبههای بازاریابی محتوایی را بشناسید تا بتوانید این کار را به دقیقترین شکل خود انجام دهید. در این ایبوک، تعریف مفهوم بازاریابی محتوایی و مزایای آن بهطور کامل شرح داده شده است.
ایبوک بازاریابی محتوایی
۵ مگ مگابایت (PDF)