با یک تقویم محتوایی، بلاگ خود را مدیریت کنید (دانلود نمونه رایگان)

زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه
خانه بلاگ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

این منظره را تصور کنید؛ اطراف مانیتور پر از کاغذهای رنگی کوچک حاوی یادداشت‌های یادآوری است و دفترچه حاوی لیست کارهایی که باید انجام بدهید کنار دستتان روی میز است. اگر نویسنده بلاگ هستید حتما چنین منظره‌ای برایتان آشناست. اما برای یک ناظر معمولی این تصویر چیزی جز هرج‌ومرج را به‌خاطر نمی‌آورد.

حال تصور کنید که با یک تیم هم کار می‌کنید و باید وظایف همه را هماهنگ کنید و کار تیمی را درست و به‌موقع پیش ببرید. داشتن ابزاری برای کمک به سازماندهی در اینجا ضروری به نظر می‌رسد. اگر از تقویم محتوایی زمان‌بندی شده و مرتب، برای سرمقاله‌های مورد نیاز بلاگ استفاده کرده باشید، حتما تفاوت چشم‌گیر پیشرفت کارها را با پیش از داشتن تقویم منظم درک کرده‌اید.

با وجود یک تقویم محتوایی مناسب، کارها در مهلت مقرر خود انجام می‌شوند، فرصت‌ها از دست نمی‌روند، تنش پیش نمی‌آید و در شلوغ‌ترین شرایط شغلی هم طعم شیرین نظم در کار را خواهید چشید.

تقویم محتوایی جدولی است که برنامه کاری جاری در روز، هفته و ماه را به‌صورت برنامه‌ریزی شده و مدون در اختیار تیم شما قرار می‌دهد و به تمامی اعضای تیم در زمینه ردیابی نوع محتوا، نویسندگان هر مطلب و مهم‌تر از همه، تاریخ انتشار کمک می‌کند. هر توضیحی هم که نیاز باشد می‌توانید مطابق با شیوه کاری خود به این تقویم اضافه کنید تا کارها برایتان آسان‌تر شود.

در این‌جا ما تمپلیت نمونه‌ای از تقویم محتوایی را برای شما فراهم کردیم و به‌صورت رایگان در اختیار شما می‌گذاریم تا بتوانید با کمک آن برنامه‌ریزی و سازماندهی فعالیت‌های محتوایی خود را شروع کنید.

 

Sending
User Review
4.5 (4 votes)

دانلود فایل کتاب

با یک تقویم محتوایی، بلاگ خود را مدیریت کنید (دانلود نمونه رایگان)
مگابایت (xlsx)

    نام و نام خانوادگی شما ضروری است.

    اعلام ديدگاه

     

    هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

    عضویت در خبرنامه کالج تپسل

    لطفا منتظر بمانید ...

    عضویت شما با موفقیت انجام شد.

    آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.