صفر تا صد ایجاد کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ -

داشتن یک برنامه و استراتژی منظم برای ارسال پوش نوتیفیکیشن نقش مهمی را در موفقیت اهداف بازاریابی هر اپلیکیشنی بازی می‌کند. ارسال به‌موقع و هدفمند یک نوتیفیکیشن می‌تواند به بازگشت کاربری که مدت‌هاست اپلیکیشن شما را باز نکرده است کمک کند، سبب شود بسامد مراجعه‌ی کاربران عادی اپلیکیشنتان افزایش یابد و یا یک کاربر وفادار شما را تشویق به پرداخت درون برنامه‌ای کند. درعین‌حال، هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی ارسال نامربوط و بی‌برنامه‌ی نوتیفیکیشن‌ها نمی‌تواند تصویر اپلیکیشن شما را در ذهن کاربر مخدوش و او را مجاب کند که اپلیکیشن شما را برای همیشه از تلفن همراه خود حذف کند. به‌عبارت‌دیگر، نوتیفیکیشن‌ها هم‌زمان هم نزدیک‌ترین راه به قلب، ذهن و کیف پول کاربران هستند و هم راحت‌ترین راه برای uninstall شدن اپلیکیشن شما به‌حساب می‌آیند.

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن خواهید رسید و می‌توانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:

1- کمپین پوش نوتیفیکیشن چیست
2- محتواهای پوش نوتیفیکیشن رو بر چه اساس انتخاب کنیم
3- آنالیز کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن با گوگل آنالیتکس
4- بررسی دو کمپین اجرا شده‌ی موفق پوش نوتیفیکشن

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه