بازاریابی داده محور
برای اینکه یک کمپین را به خوبی طراحی و اجرا کنیم یکی از رویکردهایی که قطعا به آن نیاز داریم، دیتا دریون بودن است. اینکه بتوانیم برای کمپین مورد نظر هدف درستی تعیین کنیم، برای هدف مشخص شده، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مناسبی تعریف کنیم و بتوانیم آن ها را به خوبی رصد کنیم. همچنین برای تحلیل موفقیت و بهینه سازی آن نیز قطعا لازم است که دیتا دریون باشیم، حال در این وبینار با بررسی سرفصلهای زیر در خصوص مبحث مهم دیتا دریون مارکتینگ وبینار کاربردیای خواهیم داشت.
سخنران: مهندس شهاب شیرین
مدیر پرفرومنس مارکتینگ ازکی
در وبینار زیر با بررسی سرفصلهای زیر شما به شناخت خوبی از بازاریابی داده محور خواهید رسید و میتوانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:
• مقدمهای بر دیتا دریون مارکتینگ
• انواع هدف در کمپین
• شاخص کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟
• شاخصهای اندازه گیری مهم در مارکتینگ و کمپین
• اندازهگیری و رصد کردن KPIها در یک کمپین