ایلان ماسک روز سهشنبه تصویری خوشبینانه ارائه کرد از این که چگونه توییتر میتواند کسبوکار تبلیغاتی خود را ،بعد از اینکه ماسک آن را از ریل خارج کرد، بهبود بخشد و نتایج موفق نهایی آن را تقویت کند. در حالی که قبلا اعتراف کرده بود فعال نگه داشتن این شبکه اجتماعی پس از چندین دور اخراج، یک چالش است.
در کنفرانس مورگان استنلی، ماسک چشم انداز خود را برای تقویت کسبوکار اصلی تبلیغات توییتر با اتخاذ استراتژی استاندارد اکثر همتایان این شرکت مطرح کرد: مرتبط بودن تبلیغاتی که در آن ارائه میشود.
ماسک گفت: «ارتباط تبلیغاتی، بزرگترین مساله است. و این کاملاً عجیب به نظر میرسد، اما توییتر تا سه ماه پیش در تبلیغات خود اهمیتی به آن نمیداد». با این تغییر و کاهش هزینههای بیشتر در سراسر سازمان، ماسک معتقد است توییتر “در سه ماهه آینده مثبت شدن جریان نقدینگی را تجربه خواهد کرد”.
ماسک گفت: «توییتر تبلیغات بسیار مرتبط و مفیدی خواهد داشت و چون مفید و مرتبط است، افزایش چشمگیری در میزان درآمد حاصل خواهد شد. بنابراین من به آینده بسیار خوشبین هستم. چهار ماه بسیار سختی داشتیم، اما من به آینده خوشبین هستم».
او همچنین از تبلیغدهندگانی که در تمام این مدت سخت در توییتر ماندند، از جمله دیزنی و اپل، تشکر کرد.