مجموعه گزارشهای تپسل از وضعیت بازار و وضعیت فعالین صنایع مختلف در بازار تبلیغات دیجیتال، نتیجه سرمایهگذاری و تمرکز ما بر جمعآوری و تحلیل داده است. امروز بعد از یکسال این سرمایهگذاری به بار نشسته و حالا می توانیم نتیجه این سرمایهگذاری را با فعالین صنایع مختلف به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که اثرات این گزارشها را در رشد و توسعه بازار شاهد باشیم چرا که همواره تپسل در مسیر رشد خود، رشد بازار و صنعت را در نظر داشته و دارد. سرمایهگذاری برای بزرگ شدن صنعت، یعنی سرمایهگذاری برای فردای بهتر.
در ادامه نگاهی به گزارش فصل بهار 1402 تپسل خواهیم داشت:
بیشترین تعداد نمایش برای یک تبلیغ دهنده: +11 میلیارد
بیشترین نصب برای یک تبلیغ دهنده: +300 هزار
بیشترین تعداد اکشن ارسال شده برای یک تبلیغ دهنده: +60 هزار
بیشترین قیمت اکشن برای یک تبلیغ دهنده: 150 هزار تومان
بیشترین قیمت کلیک برای ی تبلیغ دهنده: 5300 تومان
بیشترین تعداد کلیک برای یک تبلیغ دهنده: +15 میلیون
بیشترین تعداد محتوای ایجاد شده برای یک تبلیغ دهنده: 1500 محتوا
در ادامه انتشار سری گزارشات تپسل، تصمیم گرفتیم گزارشی از فصل بهار 1402 را نیز گردآوری کرده و منتشر کنیم. امیدواریم این مجموعه گزارشها در ساختن دورنمایی برای طراحی استراتژیهای تبلیغات دیجیتال مفید واقع شود و دید وسیعتری به کسبوکارها بدهد.
برای دریافت گزارش بهار 1402 تپسل، روی دکمه زیر کلیک کنید.
[download id=”52941″ template=”button”]