لینکدین یک منبع موثر صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباطات استراتژیک، یافتن مشتریان و نیروهای کاری ارزشمند، ارتباط با سرمایهداران و منابع ارزشمند دیگر است. در این اینفوگرافیک 16 راهکار برای استفاده بهتر و حرفه ای تر از لینکدین و همچنین نکاتی برای شبکه سازی و بازاریابی (لینکدین مارکتینگ) بیان شده است.
در ادامه متن اینفوگرافیک را برای استفاده دوستان قرار می دهیم.
برای استفاده حرفهای از اکانت لینکدین، بهتر است این نکات را رعایت کنید.
بهجای استفاده از لینکهای پیشفرض لینکدین، لینک آدرس پروفایل خود را به عبارتی معنادار و جذابتر تغییر دهید تا در صورت استفاده در رزومه با انبوهی از اعداد بیمعنی در آدرس پروفایل مواجه نشوید.
با اضافه کردن profile badge به وبسایت خود پروفایل عمومی لینکدین خود را در وبسایت به دیگران نمایش دهید. Profile badge نمایی از پروفایل شماست که به پروفایل لینکدین، متصل است و با تغییر پروفایل آپدیت میشود. میتوانید از طرحهای متفاوت profile badge متناسب با وبسایت خود استفاده کنید.
پروفایل خود را برای کلمات کلیدی که مربوط به تخصص و کسبوکار شماست بهینه کنید. این کلمات کلیدی را میتوانید در عنوانهای پروفایل و یا در خلاصهٔ شرححال در ابتدای پروفایل استفاده کنید.
کاربران میتوانند 10 مورد از جستجوهای شغلی و 3 مورد از جستجوی اشخاص را در حساب خود ذخیره کنند. بعد از جستجوی شغل یا شخص، بر روی save search در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و از نتایج برای یادآوری سرچها و یا استفادههای بعد میتوانید استفاده کنید.
Endorse مهارتها در لینکدین میتواند به اعتبار شما کمک کند. لیستی از مهارتها در پروفایل لینکدین خود قرار دهید. تا این قسمت، نیمی از راه را رفتهاید. اما Endorse دیگران که به مفهوم تأیید توانمندی شماست، بسیار تأثیرگذار است. میتوانید لیست مهارتهای خود را ویرایش کنید، موارد غیرضروری را حذف کنید و با تنظیم مجدد آن را تخصصیتر کنید.
برای این کار در صفحه لینکدین افراد به بخش Featured Skills and Endorsements بروید و برای دیدن تمامی مهارتها گزینه View More را بزنید. برای تائید (endorse) تنها کاری که باید انجام دهید کلیک کردن بر روی نماد «+» در کنار هر مهارت است. وقتی این علامت + به تیک تغییر پیدا میکند یعنی کارتان را درست انجام دادید.
لینکدین شبکه اجتماعی حرفه ای برای افزایش ارتباطات تخصصی، آشنایی با همکاران، یافتن نیروهای با استعداد و حتی رصد رقیبان در هر صنعتی است. با رعایت نکات زیر می توانید از قابلیت های آن بهتر استفاده کنید.
با حساب کاربری پرمیوم (premium) و تغییر پروفایل به حالت open، میتوانید به کاربران لینکدین مستقل از اینکه جزو connection های شما باشند یا نه پیام دهید و اگر مخاطب شما درخواست شما و پیام از یک open profile را قبول کند میتوانید ارتباط برقرار کنید.
میتوانید لیستی از ارتباطات خود با فرمتهای .CSV و .VCF برای افزودن به لیست مخاطبین سیستم مدیریت تهیه کنید. این کار، راهکار مفیدی برای بررسی کلی و جامع پروفایل مخاطبین برای فرصتهای شغلی است.
با عضویت در گروههای لینکدین شما میتوانید به هرکدام از اعضای گروهها، 15 پیام در ماه بدهید. میتوانید پروفایل اعضای گروههایی که عضو هستید، ببینید. اگر در حوزه و تخصص شما گروهی در لینکدین وجود ندارد، میتوانید خودتان گروهی تشکیل دهید. ادمین گروه تخصصی در لینکدین در بالا رفتن اعتبار شما مؤثر است و بهعنوان رهبر در آن صنعت مطرح میشوید.
بهعنوان ادمین گروه لینکدین، میتوانید به اعضای گروه هفتهای یک ایمیل ارسال کنید. این ایمیلها حالت اطلاعیه دارد که مستقیماً به ایمیل شخصی ثبتشده در پروفایل هر عضو ارسال میشود.
با استفاده از قابلیت منشن (@mention) توییتر، reach پستهای خود را افزایش دهید. منشن کار آیی تگ در فیسبوک را دارد و به معنی قرار دادن @ قبل از نام پروفایل لینکدین شرکت یا فرد است. برای پروفایل شرکتی که منشن میشود، در توییتر نوتیفیکیشن ارسال میشود و بقیه فالوئرهای توییتری آن شرکت هم میتوانند پست را ببینند.
با رعایت نکات زیر میتوانید در بازاریابی محصولات و خدمات خود در لینکدین نتایج خوبی کسب کنید.
لینکدین مارکتینگ چیست ؟
مطمئن شوید که layout و بنر استفادهشده در صفحه لینکدین شرکت، بهروز و مناسب باشد. همچنین صفحه show case برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد کنید.
صفحهٔ showcase باید با توجه به مخاطبین خاص که مشتری نوع خاصی از محصولات هستند طراحی شود. صفحه showcase بهمنظور شخصیسازی تجربه کاربری کسی که مشتری یک محصول خاص است، ایجاد میشود.
با انتشار پستها بهصورت منظم و انتشار محتوای تازه مخاطبین بیشتری جذب صفحه شرکت شما میشوند. انتشار محتوای بیشتر حول موضوعات مرتبط با صنعت، مخاطبین مرتبط بیشتری را بر اساس نوع صنعت، سایز شرکت، مکان شرکت، مدیران و کارمندان شرکت جذب میکند.
Linkedin Pulse پلتفرمی برای تولید و انتشار اخبار و محتوا در لینکدین است. شرکتها میتوانند اخبار مهم در صنعت خود را در Pulse بیابند. همچنین با استفاده از Pulse میتوان همکاران و افراد اینفلوئنسر در صنعت خود را شناخت. با ثبت ایمیل در Pulse میتوانند خبرنامه هفتگی یا روزانه دریافت کنید.
با همکاری در انتشار مطالب در Pulse میتوانید برند خود را بهعنوان یک کسبوکار متخصص مطرح کنید. بعد از سال 2014 همه کاربران لینکدین میتوانند در Linkedin Pulse مطلب منتشر کنند.
کاربرانی که در لینکدین اکانت بیزینس دارند میتوانند از امتیاز بازاریابی محتوا در اندازهگیری جذابیت محتوا استفاده کنند. همچنین با استفاده از این سرویس لینکدین میتوان پستهای محبوب و یا پستهای افراد اینفلوئنسر در حوزههای مختلف را بررسی کرد و ایدههایی برای بازاریابی محتوا به دست آورد.
لینکدین اخیراً امکان تبلیغات را هم اضافه کرده است. لینکدین مخاطبین هدف را بر اساس عنوان، سایز شرکت و صنعت و موقعیت شغلی افراد تشخیص میدهد و تبلیغات را به آنها نمایش میدهد.
شما هم میتوانید تجربهها و نکات ارزشمند خود را درباره استفاده بهتر از لینکدین در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
http://www.otc-certified-store.com/antiparasitic-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php http://www.otc-certified-store.com/respiratory-tract-medicine-usa.html http://www.otc-certified-store.com/cardiovascular-diseases-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php konga займзайм на яндекс деньгизайм онлайн на киви займ на карту без фото паспортазайм у частного лица ульяновсквзять онлайн займ срочно
3 ديدگاه نظر دهيد
اگر ممکن است نسخه پی دی اف مقالات را هم بذارید
ممنون
ممنون از پیشنهاد خوبتون
این موضوع در برنامه های آینده اجرایی میشه.
ممنون از مطلب مفیدتون
کاش راجع به چگونگی استفاده از Linkedin Pulse توضیحات بیشتری بدین