کالج تپسل با همکاری تیمهای مختلف، داستان موفقیت کمپینهای تپسل و اپلیکیشنهای ناشر تبلیغات را برای مخاطبان منتشر میکند تا نکات آموزنده در این نمونههای موردی، به آنها در امر تبلیغات و کسب درآمد از اپلیکیشن های موبایل کمک کند. در هر داستان موفقیت، به معرفی کوتاهی از محصول میپردازیم، سپس چالش اصلی را مطرح کرده و راه حل ارائهشده را به همراه تحلیل کارشناسی تیمهای تپسل میبینیم. این بار، سراغ کمپین موفق تیپی-لینک رفتیم که مدتی پیش برای معرفی محصول جدید و افزایش فروش، از شبکه تبلیغاتی تپسل استفاده کرد. بسته خلاقیت (محتوای تبلیغاتی که مشتریان برای یک کمپین تبلیغات دیجیتال به شبکه تبلیغاتی ارائه میکنند) شامل ویدئوی معرفی محصول و بنر انتهایی بود:
حال که به عنوان یکی از مخاطبان این ویدئوی آنلاین با کلیت کمپین تیپی-لینک آشنا شدید میتوانید برای مطالعه داستان موفقیت این کمپین تبلیغاتی فایل زیر را دانلود کنید:
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
بررسی کمپین های خارجی و ایرانی بازگشت به مدرسه را در کالج تپسل بخوانید
https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/anticonvulsants-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php http://www.otc-certified-store.com/anticonvulsants-medicine-usa.html zp-pdl.com займ под залог недвижимости от частного лицазайм на карту за 5 минутзайм денег под расписку взят займзайм для погашения займазайм на 2 месяца без процентов
3 ديدگاه نظر دهيد
یه سوال از بخش موفقیت شیپور داشتم ولی تا خواستم ثبتش کنم پست حذف شد.
بعد اومدم این داستانو مطالعه کنم و بازم همون سوال برام پیش اومد و همینجا میپرسم 🙂
موضوع جالبی رو انتخاب کردید و من از علاقمندان بررسی نتایج کمپین ها هستم 🙂
یه سوال؛ عنوان کردید که تپسل از تمام ظرفیتش استفاده کرده برای این کمپین و تصمیم گرفته از تمام کاربران برای تبلیغ استفاده کنه. به قول شما کاربران محدود نشدند.
من برداشتم اینه که راه حل های تپسل برای ارائه راه حل، محدود به همین تکنیک باشه؛ “همه کاربران+حداکثر پتانسیل موجود برای نمایش”
آیا درست فکر میکنم؟
انتخاب نوع ویدیو هم توی سبد خدمات تپسله؟
و اینکه تبلیغات هدفمند چه تعریفی داره برای تپسل؟
از همراهیتون با مطالب کالج متشکریم 🙂
هدفمندی در کمپینهای تپسل به دو صورته: هدفمندی ابتدایی که هوشمندی خاصی نداره، تبلیغ دهنده براساس شناخت دموگرافی کاربرانش میتونه قبل از شروع کمپین از این هدفمندی استفاده کنه (هدفمندی درمورد اپراتور تلفن همراه، موقعیت جغرافیایی، دستگاه موبایل، موضوعی و …) اگر محدودیت خاصی در این مورد وجود نداشته باشه کمپین با تمام ظرفیت تپسل و همه کاربران آغاز به کار میکنه اما از اینجا به بعد هدفمندی هوشمند وارد کار میشه، تیم data تپسل براساس شناختی که از مخاطبین آنلاین ایرانی در این دو سال به دست آورده، تبلیغها رو براساس علاقهمندیهای مخاطبها (و البته براساس bid) بهشون نشون میده؛ این بخش از هدفمندی به صورت خودکار توی تپسل انجام میشه.
مدل مدیریت کمپینها در تپسل به دو صورت هست: یا تبلیغدهنده در ابتدای کمپین درخواست میکنه که یک مدیر کمپین داشته باشه و براساس تعدادی اکشن تضمینی خریدش رو انجام میده (مثلا صد هزار تا نصب) و یا تصمیم میگیره که خودش مدیریت کمپین رو انجام بده و bid مناسب رو انتخاب کنه تا به هدف مورد نظرش برسه. در مدل اول که تیم کمپین تپسل تضمین میکنن، مدیر کمپین به فراخور فیدبکهایی که میگیره اگر لازم ببینه ویدئو و ست خلاقیت مثل بنر و … رو عوض میکنه و انقدر تست آ/ب انجام میده تا مطمئن بشه کمپین در بهینهترین حالت ممکن اجرا میشه.
امیدوارم که پاسخ سوالها رو داده باشم، اگر جایی ابهام وجود داره لطفا بفرمایید. 🙂
خیلی ممنون از توجه شما
جای بخشی از توضیحاتی که فرمودید توی پست اصلی خالی بود ?
توضیحات کامل بود ?