نوابغ تبلیغات، استاد دست گذاشتن روی دردهای مشترکاند؛ تا با بهبود آن دردها، زندگی آدمها را بهتر کنند.
زمانی که عربستان در جام جهانی 2002 هزاران گل از آلمان میخورد، شاید خیلی از ما ایرانیان با خشم و حس انتقامجویانهای از تحقیر عربستان لذت میبردیم. چرا که خاطره شکست غمانگیز تیم ملی در برابر بحرین و رقص اعصاب خرد کن آنها با پرچم عربستان، برای ما زنده میشد. جدا از این، سابقه طولانی جدالهای ایران و عربستان در سیاست، ورزش و هزاران چیز دیگر…
شبیه این حس را انگلیسیها و آلمانیها در جام جهانی 2006 داشتند. حسی که با هوشمندی تمام توسط یک شخص تبلیغاتچی درجه یک شناسایی شد، و باعث شد یکی از بهترین کمپینهای تبلیغاتی را در آن سال راهاندازی کند.
در اپیزود سوم اد استوری به بررسی کمپین تبلیغات کارلزبرگ برای جام جهانی 2006 میپردازیم.