لینکدین، شبکه اجتماعی موردعلاقه متخصصان است. کاربران از این فضا برای رشد حرفهای، پیدا کردن شغل تازه، ساخت ارتباطهای جدید کاری و… استفاده میکنند. اما چرا باید این دوره را ببینیم؟ وقتی موضوعی را از کسی یاد میگیریم که خودش پیشتر آن را آزموده و به شکل عملی با چالشهایش روبرو شده و حالا با تسلط به زیر و بم قضیه میخواهد به ما آموزش بدهد، مطمئن میشویم که قرار است روشهای عملی و جواب دادهای یاد بگیریم. درست است که این دوره شبیه به یک کارگاه انتقال تجربه است، اما تلاشمان را کردیم تا محتوایی تر و تازه و به روز داشته باشد. سرفصلهایی که قرار است در مورد آنها گپ و گفت کنیم در ادامه آمدهاند تا در جریان روند این دوره قرار بگیرید. اگر برایتان مهم است که لینکدین را با روش درستی یاد بگیرید، در این دوره همراه ما باشید. بعد از شرکت در این دوره؛ به جز زمانهایی که لینکدین بهروزرسانی جدیدی ارائه بدهد، از شرکت در دورههای دیگر بینیاز میشوید. این دوره برای کسانی که تخصصشان شبکههای اجتماعی، روابط عمومی و ساخت برند کارفرمایی است، مناسب است. در واقع هم میتوانید برای فعالیت در حساب شخصی خودتان اطلاعات مفیدی به دست بیاورید و هم برای مدیریت حساب لینکدین یک کسبوکار خودتان را بروز کنید. محتوای این دوره تکراری و شبیه دورههای دیگر نیست. خیلی تخصصی و جامع طراحی شده و درنهایت یک ارزش افزوده مهم دارد: میتوانید بعد از اتمام دوره کماکان با مدرس آن در ارتباط باشید.
دوره تخصصی لینکدین – Advanced Linkedin Course
ویژگیهـای دوره
محتوای تازه و به روز
مدت زمان دوره
پشتیبانی رایگان
دوره کاملا پایهای
چه مهارتهایی یاد میگیرید؟
مـدرسهـا
آتوسا آهنگ
سرفـصلهای دوره
جلسه اول
– آشنایی با دوره، بررسی اهداف دوره و دانشجویان
– لینکدین چیه و چطور کار میکنه؟
– من باید از کجا شروع کنم؟
– اهمیت فعالیت در لینکدین
– لینکدین برای روابط عمومی
– لینکدین برای بازاریابی
– لینکدین برای ساخت برند کارفرمایی
جلسه دوم
– ساخت و مدیریت پروفایل شخصی
– ساخت پروفایل دو زبانه
– برقراری ارتباط با فضای حرفهای لینکدین
– شبکهسازی در لینکدین
– اضافه کردن آپشنهای مختلف به اکانت
– ساخت گروه در لینکدین و مدیریت آن
جلسه سوم
– فعالیت و تولید محتوا در لینکدین
– پست اسلایدی در لینکدین
– زمانبندی محتوا در لینکدین
– از کجا ایده محتوا بگیریم؟
– بقیه شبکههای اجتماعی رو با لینکدین یکی نکنید!
– عکسمون رو پست کنیم یا نکنیم؟
– داشبورد آنالیز محتوای لینکدین و بخشهای مختلف آن
جلسه چهارم
– سطوح مختلف کانکشن در لینکدین
– آیا همه میتونن از طریق لینکدین کار پیدا کنند؟
– اوپن تو ورک چیست؟ چطور فعالش کنیم؟
– creator mode
– تفاوت کانکشن و فالوئر در لینکدین
– اضافه کردن وبسایت شخصی به لینکدین + اضافه کردن اینستاگرام، توییتر و… به لینکدین
جلسه پنجم - آخرین جلسه
– ساخت اکانت بیزینسی + بخشهای مختلف اکانت بیزینسی (مخصوص کارشناسان شبکههای اجتماعی)
– شاخص SSI و ارتقا کیفیت این شاخص
– اینفلوئنسرهای لینکدین دارن چه کاری میکنن؟
– چطور نشان تاپ وویس لینکدین را بگیریم؟
– اکانت پریمیوم لینکدین
– لینکدین لرنینگ (آکادمی آموزش لینکدین)
– چطور برند شخصی خودمون رو در لینکدین بسازیم؟
– بایدها و نبایدهای ساخت برند شخصی در لینکدین
– پاسخ همیشگی به سوال: linkedin is a dating app or not
– ریکامندیشن چیست؟
– سوالات شما