ایمیل یکی از موثرترین کانالهای بازاریابی محسوب میشود که فرصتی برای ارائه ارزش و تعامل مستقیم را در صندوق ورودی مخاطبان شما فراهم میکند. این کانال بازاریابی بسیاری از مراحل ضروری مانند دریافت بازخورد، تکرار فروش، ایجاد وفاداری و ارائه محتوا به مصرف کننده را در بر میگیرد؛ بنابراین درک مؤلفههای ایمیل مارکتینگ موثر، امری ضروری است. ایمیل مارکتینگ روشی موثر در بازاریابی درونگرا است، اما بلوکهای سازنده یک استراتژی متقاعد کننده و جامع چیست؟ در دوره ایمیل مارکتینگ کالج تپسل، یاد خواهید گرفت که چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی متناسب با نیازهای کسب و کار خود طراحی و اجرا کنید.
دوره ایمیل مارکتینگ – Email Marketing Course
ویژگیهـای دوره

بدون پیش نیاز قبلی
کاملا پایهای و بدون پیش نیاز قبلی

دارای تخفیفهای متنوع
بورسیه و کمک هزینه آموزشی برای دانشجویان، فریلنسرها و سازمانها

همراه با پروژه عملی
دارای پروژه عملی در طول دوره برای یادگیری بیشتر

دارای گواهینامه معتبر
اعطای مدرک رسمی کالج تپسل
چه مهارتهایی یاد میگیرید؟

کپی رایتینگ تعاملی و نتیجه محور

سگمنت کردن مشتریان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل دادههای کمپینهای ایمیلی

تنظیم جریانهای کاری ایمیلی اتوماتیک (اتوماسیون)

آشنایی با قوانین ضد اسپم و تبلیغات انبوه
مـدرسهـا

نیما محمدحسنی
سرفـصلهای دوره
جلسه اول
شامل 2 جلسه
جلسه دوم
شامل 1 جلسه
سوالات متداول
کالج تپسل شرایطی را فراهم نموده است تا علاقهمندان واجد شرایط برای شرکت در دوره بتوانند بورسیه، کمک هزینه آموزشی و تخفیفهایی از قبیل ثبتنام دانشجویی، فریلنسی، گروهی و ... دریافت کنند.
این دوره نیاز به پیشنیاز خاصی ندارد.