از مهمترین وظایف تیم مارکتینگ و روابط عمومی، مدیریت ارتباط برند با مخاطبان است. وقتی صحبت از ارتباط میشه: اولین قدم، شناخت شاخصهای کلیدی ارزیابی عملکرد برند در افکار عمومی و جامعه هدف خواهد بود. تازه اینجاست که میتونیم تصویر برند خودمون و رقبا کشف کنیم و برای بهبود عملکرد برند، بهترین استراتژی رو انتخاب کنیم. قطعا میدونید که بخش زیادی از ارتباط برند، وابسته به دنیای دیجیتاله!
وبینار رایگان: ارزیابی و بهبود تصویر برند به عنوان فعال مارکتینگ و روابط عمومی
مـدرسهـا
آیت شیرمحمدی
سوالات متداول
این دوره مناسب مدیران مارکتینگ، مدیران روابط عمومی و فعالان حوزه سوشال مارکتینگی است که درک درستی از ارزش و جایگاه برند در دنیای دیجیتال دارند.
صبح روز وبینار لینک ورود برای کسانی که ثبت نام خود را تکمیل کردهاند از طریق ایمیل و پیامک ارسال خواهد شد.
هزینه دوره