بعد از گوگل، یوتیوب بزرگترین موتور جستوجوی دنیاست و خیلیهامون برای یادگیری یا حتی دیدن ویدیوهای جالب سراغ یوتیوب میریم؛ و همینطور مزیت جالبی هم که یوتیوب داره اینه که میزان حضور نسل z در اون بیشتره و میدونیم که اهمیت اورنس و اکویزیشن برای این نسل بسیار بالاست. پس اینکه کسبوکاری بتونه در یوتیوب خودش رو به مخاطب هدفش نشون بده خیلی میتونه جذاب باشه. در این ورکشاپ 4 ساعته قراره اصول و ترفندهای حضور در یوتیوب و تبلیغات در اون رو یاد بگیریم.
ورکشاپ یوتیوب ادز
ویژگیهـای دوره
ورکشاپ رایگان
حضوری و آنلاین به صورت همزمان
آموزش جامع و اصولی
به روز و کاربردی بودن موضوع
مـدرسهـا
امیر همتی
سوالات متداول
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - ساعت 17 الی 21
داناپلاس | پلتفرم برگزاری وبینار، جلسات و کلاسهای آنلاین
هزینه دوره