آموزش استراتژی قیمت‌گذاری در کسب‌وکارها

قطعاً فروش هدف نهایی از طراحی یک برنامه بازاریابی یا همان Marketing Plan است که تقریباً تمامی کسب و کارهای اینترنتی به دنبال آن هستند. اولین مرحله از طراحی یک برنامه بازاریابی بی‌نقص طراحی مدل قیمت گذاری و تدوین استراتژی قیمت‌گذاری جذاب است که البته کاربر با آن در آخرین لحظه روبرو می‌گردد و این موضوع به صورت مستقیم در نرخ تبدیل موثر خواهد بود. در این بلوک آموزشی در کالج تپسل، انواع مدل‌های قیمت‌گذاری و استراتژی‌های قیمت گذاری و تفاوت آنها را برای شما در 16 جلسه‌ی رایگان آموزش خواهیم داد.

  1.  مدل قیمت گذاری Flat Rate
  2.  مدل قیمت گذاری Usage Base
  3.  مدل قیمت گذاری Tierd
  4.  مدل قیمت گذاری Per User
  5.  مدل قیمت گذاری Per Active user
  6.  مدل قیمت گذاری Per Feature
  7.  استراتژی قیمت گذاری Freemium
  8.  استراتژی قیمت گذاری Penetration
  9.  استراتژی قیمت گذاری Captive
  10.  استراتژی قیمت گذاری Decoy
  11.  استراتژی قیمت گذاری Skimming
  12. استراتژی قیمت گذاری Prestige
  13.  استراتژی قیمت گذاری Free Trial
  14.  استراتژی قیمت گذاری Cost Plus
  15.  استراتژی قیمت گذاری Value Base
  16.  استراتژی قیمت گذاری Pay-As-You-Go
۱۱ شهریور ۱۳۹۸

جلسه 1- مدل قیمت گذاری Flat Rate چیست؟

در این پست به توضیح اینکه مدل و استراتژی قیمت گذاری چیست و چه تفاوتی با هم دارند پرداخته شده است و اولین شیوه‌ی قیمت گذاری به نام مدل قیمت گذاری تک نرخی توضیح داده شده است.

زمان مطالعه : 5 دقیقه

۸ مهر ۱۳۹۸

جلسه 2 – مدل قیمت‌گذاری Usage-based و Tiered چیست؟

در این پست، به بررسی دو مدل قیمت‌گذاری usage-based و tiered پرداخته می‌شود و مزایا و معایب استفاده از هر مدل به صورت کامل توضیح داده می‌شود.

زمان مطالعه : 7 دقیقه