گزارش فصل بهار 1402 تپسل

زمان مطالعه : 5 دقیقه
خانه بلاگ گزارش سالانه تپسل

مجموعه گزارش‌های تپسل از وضعیت بازار و وضعیت فعالین صنایع مختلف در بازار تبلیغات دیجیتال، نتیجه سرمایه‌گذاری و تمرکز ما بر جمع‌آوری و تحلیل داده‌ است. امروز بعد از یکسال این سرمایه‌گذاری به بار نشسته و حالا می توانیم نتیجه این سرمایه‌‌گذاری را با فعالین صنایع مختلف به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که اثرات این گزارش‌ها را در رشد و توسعه بازار شاهد باشیم چرا که همواره تپسل در مسیر رشد خود، رشد بازار و صنعت را در نظر داشته و دارد. سرمایه‌گذاری برای بزرگ شدن صنعت، یعنی سرمایه‌گذاری برای فردای بهتر.

گزارش بهار 1402 تپسل

 

در ادامه نگاهی به گزارش فصل بهار 1402 تپسل خواهیم داشت:

گزارش بهار 1402

تاثیر مناسبت‌ها و رویدادها بر تعداد نمایش تبلیغات

بیشترین‌های تپسل طبق گزارش بهار 1402

بیشترین تعداد نمایش برای یک تبلیغ دهنده: +11 میلیارد

بیشترین نصب برای یک تبلیغ دهنده: +300 هزار

بیشترین تعداد اکشن ارسال شده برای یک تبلیغ دهنده: +60 هزار

بیشترین قیمت اکشن برای یک تبلیغ دهنده: 150 هزار تومان

بیشترین قیمت کلیک برای ی تبلیغ دهنده: 5300 تومان

بیشترین تعداد کلیک برای یک تبلیغ دهنده: +15 میلیون

بیشترین تعداد محتوای ایجاد شده برای یک تبلیغ دهنده: 1500 محتوا

برترین ویدیوهای تبلیغاتی در بهار 1402

دانلود گزارش بهار 1402 تپسل

در ادامه انتشار سری گزارشات تپسل، تصمیم گرفتیم گزارشی از فصل بهار 1402 را نیز گردآوری کرده و منتشر کنیم. امیدواریم این مجموعه گزارش‌ها در ساختن دورنمایی برای طراحی استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال مفید واقع شود و دید وسیع‌تری به کسب‌وکارها بدهد.

برای دریافت گزارش بهار 1402 تپسل، روی دکمه زیر کلیک کنید.

[download id=”52941″ template=”button”]

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه